Sopivia paitoja?!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Gwyneth sanoi:
Se oli Lagerfeldtin Karl joka oli vihainen HM:älle kun ne oli valmistanut sen suunnittelemaa mallistoa myös normaali kokoja. Herran mielestä kun vaatteet ovat kauniit ainoastaan tositositosi ruikkujen naisten päällää! (Tämä siis mieheltä joka lyhyessä ajassa laihdutti about 130kgsta 50kghen syömällä tomaatteja ja näyttääkin tätänykyään kuivatetulta viinirypäleeltä).

:curs: No voi sanonko mikä !!!
Kyllä ottaa tuollaset päähän ja raskaasti :curs:

Eleonoora sanoi:
Jos paita jää helmasta löysäksi, niin eikö itse voisi hieman kaventaa?? Itse ainakin tekisin niin, jos olisi tarvista. Onneksi itse olen pystynyt pitämään kroppani sopusuhtaisena, eikä tuollaisia ongelmia ole. Ja anteeksi nyt neitoset, mutta itse inhoan sellaista vartaloa, että hartiat ja yläselkä on leveät, vyötärö kapea ja sitten takamus taas levenee. Kapea vyötärö tekee sitä paitsi lantiosta usein leveännäköisen. QUOTE]

Hoh hoijaa :D Eipä taida sullakaan olla kovaa salitreeniä takana. Kyllä hartiat ja selkä pakostakin kasvaa kovasta treenistä enkä kyllä pitäisi sitä ongelmana, päinvastoin.
- Kapea vyötärö ei tee takapuolesta leveän näköistä, jos vatsalihakset, reidet ja pakarat on kuosissa.

Ruupiinrakenteita on monenlaisia= tietysti voi olla huvittavan näköistä, jos omaa kapeat hartiat, 66 cm vyötärön ja leveän takaliston :D

Mua ainakin masentaa kun olen niin tasapaksu. Mulla ei ikinä ole ollut kunnon vyötäröä ja vatsa turpoaa muutenkin kuin ilmapallo jos vähänkin syö väärin. Toivottavasti kovalla treenillä tilanne muuksi muuttuu. Ihmetyttää vaan kun työpaikalla monet kadehtii mun kroppaa vaikka haluaisin olla lihaksikkaampi.
Mut joo, asiaan. Välillä tuntuu kans siltä, että mistään ei meinaa löytää tarpeeksi pitkän mallisia paitoja, varsinkin kun on aika pitkät kädetkin. Paitsi jos ostaa jotain xxxxxxxl, joiden sisään mahtuisi toinenkin minä.

OmppuO sanoi:
Mua ainakin masentaa kun olen niin tasapaksu. Mulla ei ikinä ole ollut kunnon vyötäröä ja vatsa turpoaa muutenkin kuin ilmapallo jos vähänkin syö väärin. Toivottavasti kovalla treenillä tilanne muuksi muuttuu. Ihmetyttää vaan kun työpaikalla monet kadehtii mun kroppaa vaikka haluaisin olla lihaksikkaampi.QUOTE]

Mun paras kaveri kans valittelee aina sitä, että on ns. tasapaksu. Ei siis selvää vyötäröä, vaan kaikki on samaa, yhtenäistä pötkyä päästä varpaisiin.. No tämähän nyt tietysti kuullostaa pahemmalta kuin onkaan ;) Jos itse en treenaisi, vartaloni malli varmasti olisi enemmän päärynä. Treenillä saa ihmeitä aikaan, vaikka mullakin aluksi tuntui ettei liha tartu millään yläkroppaan, niin onhan noita muotoja saatu sinnekin. Ja siellä niitä eniten on kaivattukin!

Valitettavasti itse tunnen vain sen sortin tiimalasivartaloisia, joilla on leveä ahteri. Se näyttää niiiin rumalta. Mutta onneksi se ei ole minun ongelma. Pääasia, että itse viihtyy omassa kropassaan.

Minä olin kanssa just suunnitellu samaa kysymystä tänne mimmien keskuuteen ku ahistaa tämä nykyajan muoti ihan kirjaimellisesti sekä kainaloita että pääkoppaa :curs:

Ei taho löytää millään sopivaa ja vielä hyvännäköistä pitkähihaista mistään
ku ei nuo käsivarret taho mahtua mihinkään hihaan varsinkaan kainaloitten kohdasta :wall:

Onko ainoa vaihtoehto käyttää gollareita :itku:

Eleonoora sanoi:
Valitettavasti itse tunnen vain sen sortin tiimalasivartaloisia, joilla on leveä ahteri. Se näyttää niiiin rumalta. Mutta onneksi se ei ole minun ongelma. Pääasia, että itse viihtyy omassa kropassaan.

? no joo ei se varmaan sun ongelma oo päivitellä sitä jos jollain on leveä lantio, minkäs sille tekee. Jos treenillä saa mallista päärynä timalasin niin on kyllä se on aina parempaan suuntaan. :thumbs:

Jos taas "luonnostaan" ei ole leveä p*rse niin eipä sitä treenaamallakaan saada leveäksi... ainakin mun perä kasvaa lähinnä taakse päin :D laardit ovat se sijaan kyllä alkaneet vallata uusia ulottuvuuksia sivusuunnassa... :nolo:

Saiminen sanoi:
? no joo ei se varmaan sun ongelma oo päivitellä sitä jos jollain on leveä lantio, minkäs sille tekee. Jos treenillä saa mallista päärynä timalasin niin on kyllä se on aina parempaan suuntaan. :thumbs:

Jos taas "luonnostaan" ei ole leveä p*rse niin eipä sitä treenaamallakaan saada leveäksi... ainakin mun perä kasvaa lähinnä taakse päin :D laardit ovat se sijaan kyllä alkaneet vallata uusia ulottuvuuksia sivusuunnassa... :nolo:

Joo Eleonooralla oli aika suoraan kantaaottava kommentti toi... Taisin itsekin jo jotakin mainita. Tuli ihan sellanen olo, (saankohan selkääni jos sanon tän) että kirjoittaja kuuluu osastoon "mä en halua mitään lihaksia, mä vaan kiinteytän.."

Nimim. Omaan NIIIN RUMAN tiimalasivartalon NIIIN RUMILLA lihaksilla - ja olen niistä onnellinen! :haart:

Mut joo, eipä oo munkaan asia päivitellä tätä enää tän pidemmälle, kyllä kai sitä jokainen päästää joskus suustaan sammakoita.

MerZi sanoi:
Joo Eleonooralla oli aika suoraan kantaaottava kommentti toi... Taisin itsekin jo jotakin mainita. Tuli ihan sellanen olo, (saankohan selkääni jos sanon tän) että kirjoittaja kuuluu osastoon "mä en halua mitään lihaksia, mä vaan kiinteytän.."

En todellakaan ole niitä ihmisiä, jotka tahtovat vain kiinteytyä. Tosin lihasten suhteenkin tietysti jossain vaiheessa liika on liikaa! Otin lähinnä vain kantaa siihen, että en itse tykkää tiimalasivartaloista. Enkä todellakaan ymmärrä, että miksi mielipiteistä täytyy alkaa joidenkin repiä pulttia. Esitin vain OMAN mielipiteeni ja jo on osa niskassa kiinni. Ihme juttu.

Ja jos kuuluisin tuohon osastoon "mä vain kiinteytän", niin mun pitäis varmaan ensin hankkia läskiä ympärilleni. Olen nimittäin harrastanut sellaisia urheilulajeja (käynyt läpi myös alan monet ja monet kilpailut), joissa läskistä ei ole paljoa hyötyä.

Olen siis kertonut vain mielipiteeni ja toivon, että siitä ei tarvitse kehitellä "riitoja"

Eleonoora sanoi:
En todellakaan ole niitä ihmisiä, jotka tahtovat vain kiinteytyä. Tosin lihasten suhteenkin tietysti jossain vaiheessa liika on liikaa! Otin lähinnä vain kantaa siihen, että en itse tykkää tiimalasivartaloista. Enkä todellakaan ymmärrä, että miksi mielipiteistä täytyy alkaa joidenkin repiä pulttia. Esitin vain OMAN mielipiteeni ja jo on osa niskassa kiinni. Ihme juttu.

Ja jos kuuluisin tuohon osastoon "mä vain kiinteytän", niin mun pitäis varmaan ensin hankkia läskiä ympärilleni. Olen nimittäin harrastanut sellaisia urheilulajeja (käynyt läpi myös alan monet ja monet kilpailut), joissa läskistä ei ole paljoa hyötyä.
Olen siis kertonut vain mielipiteeni ja toivon, että siitä ei tarvitse kehitellä "riitoja"

Oolrait.. Niin tässä on urheillut ja kilpaillut itse kukakin.

Olisi ihan mielenkiintoista kuulla, millainen se sitten on se teikäläisen ihannevartalo?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Viimeksi yritin ostaa naisellista paitaa ni ei ees käsivarsi mahtunu, hyvä ettei itkettäny ja se oli sentäs L-koko. Dressman on hyvä S-koko kun vähän lyhentää helmasta. OLe siinä sitten naisellinen :curs:

Jollakulla taitaa nyt olla pieni ongelma. :D
Siis jos mielipiteestä pitää alkaa tollai inttämään, niin ei merzillä
ihan kaikki voi olla kohdallaan. Tuntuu, että mielipiteeni on jollain asteella jopa satuttanut sinua. Yleensä ihmiset ymmärtävät, että mielipiteet ovat vain mielipiteitä.
Jos minä en tykkää sinisestä ja sinä tykkäät, niin onko siinä jokin ongelma?
Luulisi aikuisen ihmisen tajuavan. Kaikki eivät voi tykätä samoista asioista.

Tulipa mieleeni jopa epäilys sinun tiimalasistasi.. :rolleyes:
Täällä kun voi esittää mitä vain. Kukaanhan ei voi tietää vaikka joku olisi todellisuudessa aivan jotain muuta, kun mitä antaa ymmärtää.

Toivon, että voimme lopettaa tämän jauhamisen tähän. Ei millään jaksaisi jauhaa turhasta.

Eleonoora sanoi:
Jollakulla taitaa nyt olla pieni ongelma. :D
Siis jos mielipiteestä pitää alkaa tollai inttämään, niin ei merzillä
ihan kaikki voi olla kohdallaan. Tuntuu, että mielipiteeni on jollain asteella jopa satuttanut sinua. Yleensä ihmiset ymmärtävät, että mielipiteet ovat vain mielipiteitä.
Jos minä en tykkää sinisestä ja sinä tykkäät, niin onko siinä jokin ongelma?
Luulisi aikuisen ihmisen tajuavan. Kaikki eivät voi tykätä samoista asioista.

Tulipa mieleeni jopa epäilys sinun tiimalasistasi.. :rolleyes:
Täällä kun voi esittää mitä vain. Kukaanhan ei voi tietää vaikka joku olisi todellisuudessa aivan jotain muuta, kun mitä antaa ymmärtää.

Toivon, että voimme lopettaa tämän jauhamisen tähän. Ei millään jaksaisi jauhaa turhasta.

Niinpä, tämän vartalon sopii tulla tarkastamaan jos niin kiinnostaa. :D Terveen paperitkin löytyy...

Jees, en kyllä tainnut olla ainoa joka kommentoi postiasi, minä vain satuin sinun laillasi myös ilmaisemaan mielipiteeni niin sinä kohdistat kaikki syytöksesi minulle.. Mutta eipä siinä mitä.. Jokainen voi tahollaan miettiä sanavalintojaan ym. palstalle kirjoittaessaan, sinä Eleonoora vain ehkä olet meistä punttimimmien valtaväestöstä sellainen toisinajattelija? Minun laillani monet muut fitnessmimmit tavoittelevat tasapainoista tiimalasivartaloa = muodokkaat hartiat, v-mallin selkä, kapea vyötärö ja hyvin treenatut jalat, X-malli. Sinä saat rauhassa olla vaikka T, O tai A jos haluat, eiköhän tämä ole jo selvä meille kaikille... :wall:

Muistettakoon, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Minä osaltani päätän tämän :offtopic: :in tähän, ja jatkan keskustelua ihan asialinjalla.

Tuli nimittäin mieleen tästä paita-asiasta, että Uncle Samilta ja Pro Fitnessiltä olen saanut sopivia paitoja, samoin kuin muitakin vaatteita. Useimmiten minulle on mennyt koot s-m, ilman että hartioistakaan kiristää. Tykkään ko. valmistajien vaatteista, ja ovatpa nuo olleet aika kestäviäkin. Mitoitus on mielestäni hyvä, onhan ne suunniteltu sporttiseen vartaloon istuviksi. Kyseisiä vaatteita on tietysti vähän vaikea Suomesta löytää, mutta saahan noita helposti tilattua nettikaupasta jos taitaa saksankielen.

Eleonoora sanoi:
Valitettavasti itse tunnen vain sen sortin tiimalasivartaloisia, joilla on leveä ahteri. Se näyttää niiiin rumalta. Mutta onneksi se ei ole minun ongelma..

aivan aivan, empä olisi toki minäkään arvannut että tämmöisestä kommentista kukaan loukkaantuisi, ainakaan näin punttimimmien palstalla. :rolleyes:

Tietysti saa olla sitä mieltä mitä haluaa, mutta rumaksi nimittely tuskin imartelee ketään. Vaikka se olisin vain sinun mielipiteesi. Näkeehän tässä itsekkin mm. joka kerta salilla käydessään jos jonkin näköistä vartaloa mutta eipä ole koskaan (suuresta suusta huolimatta :D ) tullut mieleen täräyttää että näytätpä kyllä aika pirun pahalta.

Joo.

Mistä olet muuten MerZi löytänyt Uncle Samin vaatteita? Joskus kuulin joltain että tampereelta saisi, siis en tiedä että onko kyseessä sitten ihan joku liike jossa olisi enmmänkin valikoimaa vai ihan maahantuoja tms... Jos joku tietää niin raportoikoon! :)

Saiminen sanoi:
Mistä olet muuten MerZi löytänyt Uncle Samin vaatteita? Joskus kuulin joltain että tampereelta saisi, siis en tiedä että onko kyseessä sitten ihan joku liike jossa olisi enmmänkin valikoimaa vai ihan maahantuoja tms... Jos joku tietää niin raportoikoon! :)

Tuttu lisäravinneyrittäjä toi ko. vaatteita maahan ? ilmeisesti, mutta on sittemmin lopettanut. Oli ainakin valinnanvaraa, kun sai itse kuvastosta valkata mitä ottaa ja sain vaatteista tuota kautta vielä -20% alennuksen, eivät hinnatkaan maistuneet ohraiselta. Vaikka tarkemmin ajateltuna eiväthän nuo vaatteet edes ole kovinkaan kalliita, normaali hintataso mielestäni. Tampereella oli 2uncles mutta käsittääkseni lopetti ja Lappeenrannassa Liikon Sport, jonka nykyisestä toiminnasta ei mitään hajua, kuitenkin olen käsittänyt ettei enää myy näitä merkkejä? Tätä nykyä en tiedä mikä on tilanne ja mistä liikkeistä vaatteita saa. Itse olen nykyään laittanut tilausta suoraan saksaan nettisivujen kautta. Valaiskaa jos jollakin on tietoa!

Vielä jatkokysymys tähän ketjuun:
Joutuvatko muut pitämään jakkupukuja töissä?
Kenen valmistajan mallistosta löydätte omanne?
Tällä hetkellä lempijakkupuku on Mexxiltä, mutta jostain syystä Mexxin uudet mallit eivät istu yhtään.

Just ostin Stockmannilta uuden jakkupuvun. Siellä on ilmainen ompelupalvelu. Housuja piti mulla lyhentää ja tiukentaa vyötäröltä, sekä jakkua piti ottaa takaa sisään ettei jääny pussittaan. Oli tosi osaava ompelija ja tuli oikein istuva jakkupuku. Suosittelen!

SAKSET KÄTEEN VAAN! Hah hah, tänään se sit tapahtu: mulla oli uus treenipaita, (sellanen naisellisen mallinen) joka mahtu hihoista ok pukukopissa, mutta ei sit toiminutkaan salilla (esim. ku teki hartiapystypunnerruksia, niin paita jäi hihoista kii ja sinne "korviin", niin että sai joka kerran jälkeen olla nykimässä helmaa alas). Paita oli onneks sen verran halpis, etten kauheesti jaksanu tuntea armoa, vaan leikkasin niihin hihoihin sellaset parin sentin viillot. Heti autto. Jos ongelmia on vielä seuraavalla kerralla niin naps naps hihat kokonaan pois :evil: Huvittavinta tässä on, että mulla ei ees oo mitkään erityisen isot kädet, vähä vaa hyvin kehittyneet hartiat.

Niskalenkkitopit rokkaa, mutta takkeihin kuolee! Jakkupuvun jakut ovat pahinta.

Mikä kynis-palvonta noihin vaatevalmistajiin on mennyt? Kaupungillakin näkee jo sellaisia villevalo-pitkätukka-kynis-tyyppejä, että alta pois! Onneksi pakkis suojelee uhanalaista treenaavaa ihmispopulaatiota...

Onneksi vaatteita voi väsätä myös itse! :)

Anna-Kristiina sanoi:
Onneksi vaatteita voi väsätä myös itse! :)

Niinpä.. Mulla tuolla pino kankaita ja ompelukone neula kuumana odottaa että joutais taas ompelemaan. Mä tykkään tehdä vaatteita, nyt olis seuraava operaatio sellanen trenssi-tyylinen takki tummasta leopardi"karvasta".. Homma kuitenkin on jäissä vain siksi, ettei ehdi ommella! Hyvä että tällä hetkellä ehtii töihin, hoitamaan kotia, lukemaan tentteihin, salille, syömään ja nukkumaan... :( Mutta kunhan mulla on enemmän aikaa... Toppeja on tosi helppo tehdä itse, itelleni oon kehitelly hyvän kaavan millä saan tehtyä niitä hyperihania niskalenkkitoppeja. Eikä mene kauan... ;)

Maanantaina ajattelin lähteä ostamaan uusia farkkuja, saas nähdä miten taas käy... :jahas: Löytyykö hyvännäköiset farkut tälle ahterille, kun vaatimukset ovat kuitenkin kovat. Pitäis istua napakasti mutta kiristää ei kuitenkaan saa.. Reisissä on sen verran tuota kokoa, samoin kuin pakaroissa muotoa, että mitkään riskukinttujen pöksyt ei meikäläiselle istu.. En mä oo kun kokoa 36/S, alakropassa vain on hiukan enemmän muotoja, kuin mille nykyhousut on suunniteltu. Polven yläpuolelta ahdistaa usein, sit vyötärö on ihan löysä, prkl..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom