Sopiva lisäravinne treenaamiseen

Terve!

Eli tarkoitus olisi löytää sopiva lisäravinne/lisäravinteet kun olen kehittämässä ponnistusvoimaa sekä treenaan muuten salilla ja käyn koripallo treeneissä. Ponnistusvoimaa aion alkaa treenaamaan air alert III.sen avulla. En tiiä tarvisko muuten mitn kummempia ravinteita mutta useasti ruoka puoli jää aika vaisuksi enkä saa sitä kautta varmaankaan kaikkea tarpeellista. Eli mitäs työ gurut suosittelette :worship:

-Kiitos-

P.S. Muitakin reenivinkkejä otetaan vastaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perusruokailut ensin kuntoon ja siihen lisäksi palautusjuoma. Siinä mun mielestä riittävä resepti.

Moi

Varmaan tolloiseen koripalloa auttavaan treeniin ois hyvä Fastin Reco2 lisäravinne.Itse käytän Fastin Muscle+:ssaa mutta treenini onkin keskittynyt pelkästään lihasten saamiseen.Reco2 on urheilijoille tarkoitettu palautusjuoma ja tuo muscle+ pääosin bodukseen.Toki molempia voi käyttää toistenkinpäin mutta näin mielestäni lukee pussien kyljessä.
Tsemppiä treeneihin!.

Edit: Olen myös samaa mieltä Mikkiksen kanssa mutta jos haluat ostaa ni suosittelisin tuota Reco2.

438px-Basketball_game.jpg

Yusu kopeloimassa vastustajan kikkeliä. Varsin hyvä ote luulen, että Reco2 ansiosta.

Mun ja Salomaan hyvä kaveri (winsun työkaveri) on vartija ja hän on syönyt paljon reco 2:sta on saanut hyvin lihaa ja ponnistusvoimaa. Hän pelaa myös korista:
security.jpg

Otin eilen salomaan kavereista kuvan. He puhuivat, että heillä on menny Reco 2:n suoraan hiuksiin. Heillä on myös kova ponnistusvoima Reco 2:n ansiosta:

rasta-squach.jpg

rasta-christ.jpg

Myös Jumala oli rastafari (huomaa hyvin muotoutuneet rintalihakset ja vatsalihat. Veikkaan, että Recolla oli osuutta asiaan).

Selkeest Reco2-addikti
ae_brown_red_thrust_jump_500.jpg

Kun miettii, et kuiteski syö lähes vaa banaaneita yms, Reco2:lla on väkisin osuutta asiaan:
gorilla.jpg

Kaikki luulee et toimii öljyllä, mut Recoa ne sisältää. Reco2 ratkaisee
weitec%20hicon%20GT.jpg

Luonnosta löydetty myös puhdasta Reco-konsentraattipuryvaattia:
flubber(1).jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom