Solarium

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimbe
  • Aloitettu Aloitettu
kuinka moni (mies) käy solkussa alasti? Itse pidän kyllä boxerit jalassa.. en tiiä miks mutta ei oo ikinä käyny mielessäkään ottaa boxereita pois. kaipa sitä vois munasillaankin olla mut jotenkin tuntuu paremmalta kun pallit on peitetty siltä säteilytykseltä HOHo :lol:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
metalman sanoi:
kuinka moni (mies) käy solkussa alasti? Itse pidän kyllä boxerit jalassa.. en tiiä miks mutta ei oo ikinä käyny mielessäkään ottaa boxereita pois. kaipa sitä vois munasillaankin olla mut jotenkin tuntuu paremmalta kun pallit on peitetty siltä säteilytykseltä HOHo :lol:

Miten olis normi alushousut...

Tulee siistimpi raja..

Jimbe sanoi:
Täällä http://www.stuk.fi/sateily_ja_ihminen/solarium.html ainakin lukee että alle 18-vuotiaan ei olis hyväks käydä solkuissa. En tiedä sitten kuinka hifistelyks ton voi luokitella. :arvi:
Ei alle 18 v olisi hyväksi juoda viina tai polttaa röökiäkään, mitenkä on todellisuus.

Selällään otan ilman kalsareita ja mahallaan kalsarit pois, mutta munien kohdalla alla. Tämä sen takia, ettei tiedä mikä Tatjana on viimeksi käyttänyt solariumia. Mitä turhia ujostelemaan, vaikka onkin solarium huone, jossa useampi vierekkäin.

treenaisko sanoi:
Ei alle 18 v olisi hyväksi juoda viina tai polttaa röökiäkään, mitenkä on todellisuus.

Onko sitten yli 18:sta vuotiankaan? ;) Kuten sanoin, ei voi tietää kuinka hifistelystä on kysymys.

uusimmassa syöpälehdessä luki, että solarium on jopa vaarallisempi tapa ruskettaa itseään kuin aurinko. Siitä huolimatta olen varmaan menossa ostamaan 10xsolkkukortin, sillä olen kyllästynyt olemaan vitivalkoinen/laikukas (itseruskettava). Totuus vaan on se, että ruskettuneena näyttää paljon paremmalta...

metalman sanoi:

Ainaki mun paras miespuolinen kaveri ottaa ihan nakupellenä aurinkoo...eipä ainakaan jää rusketusraitoja! Ja eiköhän ne pallit kestä... ;) !

Noi ensinnäklin kyl mä oon aina siel soles alastomana ja toisex ei siel tarvi mitään vähtäil ja kääntyil ellei ne putket oo ainoastaan toisel puolel! Korjatkaa Jos olen nyt aivan :david: Rusketusta on tullut kyllä tasaisesti joka puolella!
No niin kerroista sitten! Tiedän tyyppejä jotka on käynyt vuodessa 30 kertaakin! Ite oollen käynyt nyt kai 10 kertaa! En muista kun ilmaista melkein on Mutta! Syöpäliitto suosittelee huom suosittelee :) kymmentä kertaa ja siellä lukee laitteessa olisko joku tukesin tutkimus keskusksen tai jonkun seittemänpäivää lehden suosittelussa että 20 kertaa! Että sillee!

On kyllä sää ollut viime aikoina "hieman" epäotollinen auringonpalvonnalle.
Eihän siinä ole siis muu auttanut kuin mennä salitreenien yhteydessä hikoilemaan sinne kalpeiden valotuskapseliin.
Rusketusta on kivasti tarttunut 6 kerran jälkeen yläkroppaan, mutta jalat on käsittämättömän kalpeat.

Ps. Turha niitä munia on siellä solariumissa piilotella, eli ne boxerit pois niin ei tule niitä tyhmän näköisiä pigmenttikalsareita.

Bygmi Weccu sanoi:
Noi ensinnäklin kyl mä oon aina siel soles alastomana ja toisex ei siel tarvi mitään vähtäil ja kääntyil ellei ne putket oo ainoastaan toisel puolel! Korjatkaa Jos olen nyt aivan :david: Rusketusta on tullut kyllä tasaisesti joka puolella!
Jos on yhtään enempi lihasta, niin kainalot jää valkoiseksi. Selkälihakset kun varjostaa altapäin ja kädet ylhäältä. Pepun yläpuolelle ja lapojen kohdalle jää usein vaaleat läntit, jos aina ottaa selälleen solariumia. Kun otan mahalleen, niin pidän käsiä niin että kainalot saa väriä.

Mie teen niin että olen puolet ajasta selällään ja puolet mahallaan, ja vielä niin että sen puolet jonka olen mahallaan käännän vielä naaman puolessavälissä toiseen suuntaan, niin tulee mahdollisimman tasainen väri.

On ainakin mulla tehonnut ihan kivasti.

Kyllä siellä on pakko kääntyä, sillä varsinkin meillä naisilla takamukseen jää valkoiset läntit jos ei välillä käänny.

Meidän salilla solkku on sellainen kuperan mallinen ja käsien levittäminen on todella hankalaa niin että väriä tulisi myös kainaloihin.
Naisella varsinkin näyttää todella hassulta jos kainaloiden alunen on valkoinen.

treenaisko sanoi:
Jos on yhtään enempi lihasta, niin kainalot jää valkoiseksi. Selkälihakset kun varjostaa altapäin ja kädet ylhäältä. Pepun yläpuolelle ja lapojen kohdalle jää usein vaaleat läntit, jos aina ottaa selälleen solariumia. Kun otan mahalleen, niin pidän käsiä niin että kainalot saa väriä.

Joo totta kattelin itekkin kyl just vähän aikaa sitten että sieltä on selvästi valkoisempi NS. Enkelin siivet mutta Auttaako se kääntyminen mukamas siihen ei musta ainoastaan käsiensuoristaminen ylöspäin! mikä on vähdin takana kun se koppi on pieni ja ei jaksa painaa yhtään ylöspäin :) mä en kyl oo koskaan kääntyillyt siellä solessa! niin selkään jää tohon lapaluiden kohdalle semmoiset valkoiset pisteet kylläkin joka varmaan vois estää sillä kkääntymisellä KÖ??

:david: :david: :david: no niin ja sitten taas voisin lukea toisen kirjoittamat tekstit ennen kuin vastaa nollat tauluissa ja häpeää! No niin sä ne mainitsitkin ne lavat JUUu! Mut mites käyttekö te usein tuntuu et joskut ei stressaa lainkaa niistä määristä vaan käy aivan kokoajan vain vuoden aikana

Viivi sanoi:
Mie teen niin että olen puolet ajasta selällään ja puolet mahallaan, ja vielä niin että sen puolet jonka olen mahallaan käännän vielä naaman puolessavälissä toiseen suuntaan, niin tulee mahdollisimman tasainen väri.

On ainakin mulla tehonnut ihan kivasti.

Kyllä siellä on pakko kääntyä, sillä varsinkin meillä naisilla takamukseen jää valkoiset läntit jos ei välillä käänny.

Meidän salilla solkku on sellainen kuperan mallinen ja käsien levittäminen on todella hankalaa niin että väriä tulisi myös kainaloihin.
Naisella varsinkin näyttää todella hassulta jos kainaloiden alunen on valkoinen.

Miten suojaat silmät mahalla ollessa, eihän ne pikku silmäsuojat voi pysyä paikoillaa :)

Meillä on solarium kotona, ja kyl siin ruskettuu ihan kivasti :)

Yusu sanoi:
Miks sä boksereita solkussa pidät?

Enpä kehannu munasillaankaan mennä, enkä sattumoisin omista nykyään muita alushousuja kun boxereita.

Edit: Jimbe: Kyllä se täti mut ihan hyvillä mielin sinne otti, et en tiiä tuosta 18 vuoden "ikärajasta" :)

Näin ruskettumisesta yleensä..

Kuinkas moni on käyttänyt sellaista ainetta nimeltä Beeta-karoteeni
auttaa vähän tohon ruskettumisen nopeutumiseen... kannattaa kokeilla

Matsku sanoi:
Näin ruskettumisesta yleensä..

Kuinkas moni on käyttänyt sellaista ainetta nimeltä Beeta-karoteeni
auttaa vähän tohon ruskettumisen nopeutumiseen... kannattaa kokeilla

Onko se jotakin syötävää hommaa vai onko se jotain ihme voidetta ? kysyy :david:

Ostin juur 10 käynnin solkat,3 kertaa oon käyny ja rajat alkaa kyljissä olla.Paloin het ensimmäisenä aurinkoisena päivänä,joten aattelin käydä ottamas pohjat solariumissa.Alasti tietenkin sinne mennään ja ekan biisin aikana yleensä tulee uni :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom