Sokkotreffit

-.....-

Banned
Moro!

Ajattelin kysellä muiden ihmisten mietteitä sokkotreffeistä? hyvä/ huono juttu?vai molempia?
sillä mä en enää ikinä kautta kiven ja kannon lähde sellaisille tai piru minut periköön! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En lähe minäkää jos en kuvaa nää joka on otettu viimesen 2 vuoden sisällä! Ekakertaa kävin ja näin sen muijan ni silmät tapillaa kattelin että "mein gott" Noh tällit kesti puolisen tuntia ku mun piti "oikeesti" lähtee. sen jälkee ei olla yhteyksis oltu..

hafanafa sanoi:
En lähe minäkää jos en kuvaa nää joka on otettu viimesen 2 vuoden sisällä! Ekakertaa kävin ja näin sen muijan ni silmät tapillaa kattelin että "mein gott" Noh tällit kesti puolisen tuntia ku mun piti "oikeesti" lähtee. sen jälkee ei olla yhteyksis oltu..

:lol2: Vähän on samanlaisia kokemuksia täälläkin. :hyper:

Ootte liian kärsimättömiä. Se homma menee suunnilleen näin (miehellä):
1) Vastaat aika monelle (ainakin 5-10 noin 2kk aikana), mutta koetat olla nirso niiden ilmoitusten suhteen, mihin vastaat, valkkaa semmosia, mitkä vaikuttais olevan sulle sopivia.
2) Sähköpostailet mahd. vähän ennen treffejä, mutta et vaikuta hätäiseltä "Ny heti rehveille!!!" -tyypiltä, tässä voi olla haastetta. :D
3) Käyt kaikessa rauhassa rehveillä, päämääränä tutustuminen, hätäset ja pöljät pyrkii heti nussimaan, sitä kerkee myöhemminkin.
4) Käy mahd. monen kanssa rehveillä ja tutustele rauhassa, niin ehkä itelleskin tarkentuu TODELLA, millaisen naisen tai miehen haluat. Ihmettelin sitä, kun muuan nainen otti nokkiinsa, kun paljastin, notta "Jooo, kyl mää muidenkin kanssa juttelen, rehvailen ja sähköpostailen.". Mun mielestä vasta sitten, kun yhdessä todetaan "Joo, seurustellaan." on oltava uskollinen ja vain yhden kanssa. Niin kauan, kun kyse on juttelusta ja tutustelusta, niin sitä voi tehdä vaikka tsiljoonan kanssa. Ihan siveätä toimintaahan se on, vaikka oisi epäsiveämpi aihepiiri. ;)
5) EI ALKOHOLIA!!! Nojoo, poikkeuksena, jos on etukäteen seuralaisen kanssa sovittu, että voi ottaa, muuten vesi- tai kahvilinja.

Itellä ihan hyvät kokemukset nettirehveistä, mutta ei se mikään taikasana oo. Melkeinpä samat perusjutut pätee, kuin ei-nettirehveilläkään. Vissiin yhtä vaille kaikkien kanssa muuten kävin rehveillä siten, ettei kukaan mitään kuvia lähettänyt. Kyllä sitä voi mitoista ja harrastuksistakin jo päätellä yhtä sun toista (niistähän toki keskustellaan sähköposteissa tai puhelimessa jo hyvissä ajoin). Vain yksi oli ulkonäöllisesti melkoinen pettymys (ja muutenkin kyllä). Vakuutteli vuolaasti olevansa oikea seksipommi ja mekapeipe, mutta olikin kunnon jokinorsu.

Niin ja vaikka on tavallaan hyvät kokemukset nettirehveistä, niin yhtään suhdetta niistä ei alkanut. :D Olipahan tavallaan mielenkiintoinen kokemus nekin. Moni asia kyllä rupesi tympimään, enimmäkseen se, että kun käytti tuntitolkulla aikaa huolelliseen sähköpostailuun ja valmistautui rehveille, niin semmosen puolen tunnin kahvittelun perusteella muka toinen sitten TIESI absoluuttisen varmasti, ettei siitä mitään tule. Ite en suostu kummoisia johtopäätöksiä muutamien sähköpostien ja pienen kahvittelun perusteella kenestäkään vetämään ja joka väittää semmoiseen pystyvänsä joko valehtelee tai ei paljoa elämästä tiedä. Muutamien kuukausien jälkeen ei jaksanut enää, laittoi vain kopipeistattuja vakiovastauksia muutamiin ilmoihin, mutta eihän niihin kukaan tietenkään vastaa. :D

Tästäkin aiheesta on muuten jo piiitkä ketju pakkiksella. SÖÖTS!! :D

Lähinnä hyviä kokemuksia, kuvaukset on aika pitkälle vastanneet ja mukavia ihmisiä tullut vastaan. Tosin yksi case meni kyllä just kuin hafanafa kirjoitti, oli pakko lähteä heti kun pystyi. Naama oli täynnä rautaa ja juotu piloille, kroppaa en viitsi edes kuvailla... :urjo: Kuva jonka lähetti ei ilmeisesti ollut ihan tuore... :rolleyes:

Mätiä omenia sattuu joka koriin, ei kannata lannistua vaikka niitä sattuisi useampikin peräkkäin.

Edit: Oma taktiikka oli lähinnä vaihtaa pari sähköpostia ja pyrkiä sitten näkemään juurikin siitä syystä että ihmisestä näkee alle puolessa tunnissa enemmän kuin vuoden postittelulla. Mitään sen pidempää noista ei mullakaan mistään syntynyt, vähän eri tyylisiä kaikki kuin mitä itse etsin. Ei silti huonoin mahdollinen tapa tavata ihmisiä. :)

Kovasti olen sokkotreffeillä joskus käynyt ja ne on tosi kivoja juttuja, kun ei koskaan tiedä mitä elämä sieltä tuo vastaan :)

Jotkut on ihan kauheita, jotkut tosi ihania. Niin se vaan on. Jännitys on parasta :)

Mä olen sitä mieltä, että ei rupee sen kummemmin nirsoilemaan, vaan ihan suoraan tapaa kaikki mahdollisimman pian. Ne kivoimpien meilien kirjoittajat oli usein niitä vähiten kivoja livenä :)

Hippa sanoi:
Jotkut on ihan kauheita, jotkut tosi ihania. Niin se vaan on. Jännitys on parasta
Tilastollisestikin ajatellen aina ei voi voittaa. Ja tuohan se jännitystä elämään, vaikka välillä turhauttaakin kaikki se ns. turha työ, jota asian eteen on nähnyt. Mutta kuten Junnu Vainio asian kiteytti.. "suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on...".

Nettikeikat sucks! Sä rakennat toisesta sellasen mielikuvan joka ei pidä sitten paikkaansa livenä. Mut onhan se jännää nähä minkälainen sotanorsu sieltä esiin puksuttaa. Kuvat on kuvia ja kaikki lähettää vaan sen parhaan.

Rakkaudessa ei ole oikopolkuja.

Ja tuossa iivilin postissa tulikin jo aika paljon asiaa.

Noin yleisesti ottaen, eikö ole erittäin ymmärrettävää, että sokkotreffit todennäköisesti eivät johda mihinkään pitempiaikaiseen, koska sellaisia sopivia henkilöitä ei vaan kasva kuin omenoita puussa? Toisaalta jokainen uusi ihminen, jonka tapaa, opettaa myös uusia asioita itsestä... kuinka käyttäytyy missäkin tilanteessa, miten erilaiset persoonat vaikuttavat omaan käyttäytymiseen ja ajatteluun jne...

Nykyään käsite "sokkotreffit" on vähän suhteellinen, koska netin välityksellä on aika helppoa saada sen treffikumppanin kuva. No, toki on niitä poikkeuksia, jotka lähettävät 5 vuotta, 3 lasta ja 58 kiloa sitten otettuja kuviaan... Itse tapasin nykyiseni vähän niin kuin puoliksi sokkona. Olin nähnyt kuvia ja jutellut chatissa paljon. Ensimmäinen kuva aiheutti sellaisen "mun on pakko tavata tuo" -fiiliksen. Sitten nähtiin ja ihastus välitön ja molemminpuoleinen. Tuntuu siltä, että en ollut aikaisemmin edes tiennyt, miltä pitää tuntua, kun on rakastunut. Koko ajan vaan tuntuu paremmalta ja paremmalta. Oon täysin varma, että tämä on mulle Se Oikea, kun ennen se tunne on ollut sellainen "tämä voisi ehkä olla se oikea..." Kaikki palaset on vaan loksahtaneet kohdalleen. Oon onnellisempi kuin koskaan.

:offtopic: Missähän se Fabien oikein luuhaa? :D

Kaksi kertaa olen ollut sokkotreffeillä ja en todellakaan mene enää ikinä. Mielikuvien ja todellisuuden yhteentörmäys oli ainakin mulle se suurin ongelma.

P.s. Sori vaan jpm ja Joona ;)

Olen samaa mieltä Hipan kanssa. Mitä sitä turhia miettiin ja jahkaileen. Heti vaan treffeille jos tuntuu että tekstitse synkkaa. Siinä mitään fotojakaan tarvii. Uskoo sen mitä toinen itsestään sanoo ja koittaa vastaavasti itse olla puhumatta itsestään palturia. Sillä mitä ihmeellisempää siinä nyt on tavata joku tuntematon esim. baarissa netin kautta kuin että jos tapaisi muuten vaan sattumalta. Eihän treffien sopimisessa vielä mihinkään sitouduta. Myönnän toki, että tämä tyyli ei sovi ajankäyttöään optimoiville :D

Hauskin oma kokemukseni oli sätistä n. 3 vuotta sitten. Kirjoittelin jippiin kaupunkisättiin eräänä yksinäisenä perjantai-iltana ja sovin treffit ehkä kymmenen minuutin jutustelun jälkeen. Ehdotukseni ideana oli yksinkertaisesti vain se, että koska ollaan molemmat hivenen tylsistyneitä ja yksinäisiä juuri nyt, niin miksi ei mentäis jatkaan höpinöitä johonkin baariin parin drinksun merkeissä. Jos ei naapurin nassua tai olemusta edes yhden drinksun ajan kestä, niin vaihtaa sitten maisemaa. Mukavampi tapa sekin perjantai-illan viettoon kuin kököttäminen jonkun typerän sätin ääressä. No tässä tapauksessa sattumalta synkkaskin yllättävän hyvin ja loppu onkin sitten historiaa ;)

Vastapainoksi sanottava, että on niitä epäonnistuneitakin kokemuksia toki plakkarissa, mutta mitäpä niitä enempiä muistelemaan. Kokemuksia kaikki tyynni :D

Mun mäihällä sokkorehveillä olisi naapurin Reijo tai joku aivan kauhia patohippo. Jos kerran on tosissaan tarkoitus käydä treffeillä, minkä takia sitä täytyy antaa itestään väärää infoa tai kuva jostain lukion ekalta, jossa vielä on ihmisen mitoissa. "Mä oon kaunis" -tytöt tuntuu varmaan tsätissä ihan kauniilta ja mukavilta, sitten kun näet tapauksen IRL, (omistakin) suupielistä valuu oksennus. Varmasti on poikkeuksiakin, mutta sanokaapa, jos on tosissaan ollut lupaustensa (hyvännäköinen/hyvärunkoinen) näköinen emäntä aikuisten saatanan oikeesti. Taitaa vähemmistössä olla ne tapaukset.

Pari kertaa on käynyt ja nämä "komistukset" on aiheuttanut samoja reaktioita ku SniffDädin typykät. Never again. Kaiken lisäksi vielä olivat niin idiootteja, ettei voinu ees kaverípohjalta jatkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom