Soita mummolle!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:lol2: Punttimummo!!

Täällä alkaa olemaan jo niin kova punttiyhteisön painostus, että Anonymityn on kohta pakko suostua.
Ihan oikeesti Anonymity nyt sitä numeroa kehiin!

Täällä on monta iltaisin itsensä uneen itkevää karpaasia, joten toimi nopeasti.

_______________________________________________________________________________________________________

http://www.youtube.com/watch?v=XozukB_8L2w
http://www.youtube.com/watch?v=RN5WI3bGIbI

Alvah Case: Ooo... Ryan O'Reily.
Ryan: Yo, yo, that's me, mon.
Case: Vehicular manslaughter, reckless endangerment, possession of controlled substances, possession of a deadly weapon, violation of parole. Woo... that's an amazing list of crimes.
Ryan: Yeah, well, you know, I applied myself.
Case: Still, I mean, even with all those talents, you must have had a hard time adjusting to life in Oz.
Ryan: No. I can take care of myself.
Case: Yeah, I can see that. But how?
Ryan: I'm like the Lord of the Fucking Dance. I got moves.

Sulle mulla on oma FB-chatti... :D

Joo, mut siitä puuttuu ääni....:D

Pitäiskö pakkikselle perustaa Punttimummot-osio. Siellä vois foorumin 35+ neidot keskustella...

Ollaan taas aika kaukana alkuperäisestä aiheesta:rolleyes:

Soitin tänään mummolleni. Väkisin tulee mieleen, että miksi tämäkin pitää sukupuolittaa? Miksi ei vain soita isovanhemmillesi? Vai onko mummo jotenkin tärkeämpi kuin vaari?

No joo, minunkin kummatkin vaarini ovat heittäneet pyyhkeen kehään mutta mummot eivät luovuta.

mä luulen et just siks aina puhutaan vaan mummoista, kun mummot ne useimmiten yksinään joutuu eleleen kun vaarit kuolee..

Toiseen mummiin pidän yhteyttä, mutta toiseen en. Joskus tuntuu et pitäis olla enempi tekemisissä tän toisen kans, mut sit ku miettii.. ni ei sekään oo koskaan sillon kun oli nuorempi ja vetreempi ollut kauheen tiiviisti muhun yhteydessä, etäisiks on välit jääneet.. miks pitäis sit johonkin suunnilleen täysin tuntemattomaan mummoon pitää yhteyttä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom