Soita mummolle!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En soita, menen käymään!

Jep....se on myöhäistä sitten hautajaisissa alkaa miettiä että enemmänkin olis voinut olla tekemisissä.

Omat isovanhemmat ovat kyllä sellaisia että eivät ota mitään apua vastaan. Ei voi kaupassa käydä (minulla olisi auto), ei edes auttaa painavien tavaroiden kantamisessa. Mielelläni auttaisin kaikessa, mutta se avun tarjoaminen on lähes loukkaus joten parempi vaan käydä kahvilla ja juttelemassa niitä näitä. :)

Kun minä olen vanha niin lapsenlapset saavat kyllä tehdä kaiken tai tulee kepistä!

Mummalleni soitin viimeeksi 3 päivää sitten, ja mummini näin viimeeksi toissapäivänä joten ei ole tarvetta rimpautella. Ehkä viikon päästä sitten uudestaan.

mummo vietiin tänään ambulanssilla sairaalaan ja tänään ei vielä päästetä katsomaan eikä soittamaan :(

huomenna heti töitten jälkeen pappa kyytiin ja sairaalaan

En soita. Toinen on kuollu, sille voisin kyl soittaa. Ja toisen kanssa en halua olla missään tekemisissä, ns pakollisia lukuunottamatta.

Kuolleet ei vastaa puhelimeen.

Sama tilanne.

Varsinkaan isoisälle tuskin kannattaa rimpautella, kun hänen nimensä kohdalla lukee tuolla sota-ajan arkistossa että "ruumis jäänyt kentälle tai tuhoutunut"

Soittiko muuten kukaan Anonymitylle?:D

Soitin numerotiedusteluun ja kysyin saisko Anonymityn puh. numban, ei löytynyt ketään sillä nimellä. Sais nyt sen numeron jostain niin vois soittaa

http://www.youtube.com/watch?v=XozukB_8L2w

Alvah Case: Ooo... Ryan O'Reily.
Ryan: Yo, yo, that's me, mon.
Case: Vehicular manslaughter, reckless endangerment, possession of controlled substances, possession of a deadly weapon, violation of parole. Woo... that's an amazing list of crimes.
Ryan: Yeah, well, you know, I applied myself.
Case: Still, I mean, even with all those talents, you must have had a hard time adjusting to life in Oz.
Ryan: No. I can take care of myself.
Case: Yeah, I can see that. But how?
Ryan: I'm like the Lord of the Fucking Dance. I got moves.

No hitto! Täähän ois mahtava tilaisuus saada soittoja nuorilta miehiltä. Pitäisköhän muuttaa numero salaisesta ei-salaiseksi? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom