Soijaproteiini+hiilari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mömmö
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Kaupunki
Helsinki
Nii että voiko ne hiilarit lisätä tuohon proteiinijuomaan vaikka jostakin kaakaosta vai kannattaako hankkia sitä maltoa?
Kokemuksia, maistuu suht pahalta tuo soijamaustamaton, miltä se hera maustettu maistuu? Jopa hyvälle vaikka suklaa? :kuola:

kyllä se malto kannattaa olla,et kai sie oikesti kaakaosta meinannu hiilareita napata:hyper:
itse en ole koskaan soijaa kokeillu joten maustakaan en tiedä...
hera menee malton kans ihan hyvin alas ilman mitään mausteita,tosin jokus laitan maitoon ja kaakaohon heraa ja ihan hyvää.

Heh heh, pientä vitsin poikasta, lähinnä ajattelin että voiskohan ne tunkee jostain ruuasta vaikka banaanista? Kyllä se kaakao sinne kuuluu mutta ei siitä niitä hiilareita :itku: :itku: :itku:

pitää seuraavaksi kokeilla tuota heraa ja vaikka maltoa sitte, ehkä jopa tilata pakkotoistosta :eek:

ja loppukevennys :david: :david: :david: :david: :david:

Banaani on hyvä. Malto on kyl helpoin hiilari palkkariin.

Ja kommenttina niille jotka eivät tienneet:
- Hera on nopeampi imeytymään kuin soija -> soija sopii välipalalle, hera ei niin hyvin
- soija90:ssä on enemmän proteiinia/100g kuin hera80:ssä (no shit Sherlock!)
- Soija90 on ihan perkeleen pahaa !1one

joo, soija on pahaa, ja hera maistuu melkein jopa hyvälle kaakaossa, soija kaakaossa on kyllä aika ihme kamaa. heraa ja maltoo reenin jälkeen, ja aamulla tai illalla soijaa, siinä hyvät protsku setti, tietenkin lihaa ja muita proteiineja lisäks

joo en jättäisi ruokaa väliin mistään hinnasta, pari lämmintä ateriaa tulee kiskottua. nyt tuota soijaa on eli soija9100 kaapissa niin kokeillaan sitä, voisihan sitä heraa myös ostaa ja testailla. :evil:

soija ilman kaakaota on ihan ok, siis mulla ainakiin menee alas aika hyvin kun älysin olla laittamatta mitään lisämausteita. :thumbs:

mutta ei ole gainon voittanutta... :kuola:

Meneehän tuo soija pahemmin irvistelemättä alas, mutta tulipa kokeiltua eilen miltä se maistuu funlightin kanssa. Hyi saatana sitä makua! Juoma vaahdottu aika pahasti, mutta se maku oli jotain kauheaa.
Kait se jatkossa pitää vaan vetää raakana ykösellä naamaan tms. :P

Itse laitan soijan sekaan dextroa ja se maistuu ihan mukiinmenevältä sen jälkeen. Tietenkin voi vielä lisätä kaakaojauhetta jos haluaa vielä paremman makuista. Alussa soija maistui aika kuralta, mutta siihen tottui aika nopeasti.

Mä en kyllä ymmärrä et miks tota soijaa pitää ostaa, halvimman soijan ja heran hintaero on varmaan jotain euron luokkaa ja kyllä se soija maistuu + on muutenkin paskaa että ostan mielluummin vaikka sitten sitä halvinta heraa joka nyt ainakin maun puolesta on ihan eri planeetalta kuin soija :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ANW sanoi:
Mä en kyllä ymmärrä et miks tota soijaa pitää ostaa, halvimman soijan ja heran hintaero on varmaan jotain euron luokkaa ja kyllä se soija maistuu + on muutenkin paskaa että ostan mielluummin vaikka sitten sitä halvinta heraa joka nyt ainakin maun puolesta on ihan eri planeetalta kuin soija :rock:

Olen täsmälleen samaa mieltä tästä. Ja jos hitaampaa haluaa, niin ostaa kaseiinia ja sekoittaa sitä heran kanssa. Tietty jos tuo maku ei haittaa, niin mikäs siinä, mutta ei tuo 1-2 euron hintaero ole ainakaan itselle niin oleellinen että väkisin tota soijaa viitsisin niellä. :urjo:

Itellä on nyt tuota soijaa vielä 400g niin käytän sen ja ostan sen jälkeen heraa, tosin ostan myös soijaa välipalaksi. Eli treenin jälkeen hera+malto ja välipaloina soijaa, ole kuullut että soija on parempi välipalana kuin hera. :itku:

No onpa ihmeellistä kärsimystä teillä toi soijan kiskominen...

Itselläni ei ole kokemusta kuin yhdestä soijaproteiinimerkistä (evolutionin soy1), joten en osaa vertailla onko eri soijaprotskuissa makueroja. Hyvältä tuo on kuitenkin maistunut, kun drinkkiin laittaa mukaan sokeritonta kaakaojauhetta. Etenkin kesähelteillä välipaladrinksusta sai tehtyä melkeinpä herkullinen pirtelön, kun juomaan lisäsi vielä pari jääpalaa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom