Soija97

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JanneL
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Ostin ensinmäisen soija97:n, olisiko teillä antaa vinkkejä aloittelialle... millon otetaan, monesti jne... :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jo oot proteiinin valinnu, toivottavasti ei harrastus lopahda siihen... :) Ota vaikka välipalaksi ja illalla, ~30g kerralla. Sitten KUN et saa sitä enää alas osta heraa samaan tarkoitukseen.

Annostelu- ja käyttöohjeiden pitäisi lukea paketin kyljessä. Jos eivät lue, niin käytä searchia ja hakusanoiksi proteiini jne.

No et sinä kuitenkaan käytä sitä searchia, joten klikkaa tästä ja tästä ja vielä tästäkin.

Ostin ensinmäisen soija97:n...

Teit kyllä virheen, sitä ei syö sikakaaan vinkumatta perkules !!
Ittellä ollu koht kuukauden sitä ja ehkä 2 annosta oon saanu imastuu.. phyi :urjo:

Originally posted by Jortsu
No jo oot proteiinin valinnu, toivottavasti ei harrastus lopahda siihen... :)

Hyi .aatana:urjo: .Yhden kerran ostin soijaa..Otin sitä ehkäpä
2 annosta ja sen jälkeen lähti loppu roskikseen!!:evil:

Minusta soijaa morkataan aivan turhaan. Treenin jälkeen olisi tietysti hyvä ottaa varmaan jotain nopeammin imeytyvää, mutta ei se muuten niin huonoa ole. Maku on kyllä aika hirveä, mutta teen itse niin, että sekoitan hieman fastin whey3 (mansikka:hmmm: ), soijaa ja kaakaota. Sitten vaan tehosekottimella sotketaan. Puuron seassa soija menee minulla alas myös aika hyvin. Hitaasti imeytyvistä protskuista maitoproteiini on paljon paremman makuista, mutta maksaa huomattavasti enemmän.

Siinä vielä saitti, jossa puolustellaan soijaa.
http://www.sover.net/~timw/soyvswhy.htm

Käytä sitä niin kuin muitakin prostuja... >> Hakukone >> Hera on paras prosku palautusjuomaan nopean imeytymisensä takia joten älä soijaa ainakaan treenin jälkeen ota.

Tuon maku on kyllä ihan :urjo: :urjo:

Joten en ikinä itse käytä sitä.

ei tossa maussa mitään vikaa ole...
ja voihan sitä aina maustaa, jos ei oo nii kova jätkä et kykenis ottamaan sen "raakana" :evil:

noh noh

kamaan *edit*..ennemmin soijaa vetää ku noita jenkki maustettuja parfyymi protskuja....yks soija mieluiten hydr. kahteen pussiin hyd. hera suklaata...törkeen hyvää...vaikka kyllä soija hyvää on sellasenaankin..:hmmm:

Mä laitan desin soijaa ja desin maltodekstriiniä, lusikallinen kreatiinia ja puo litraa maitoa sekoituspönikkään ja juon, ihan hyvää se on. Voi "maustaa" myös oliiviöljyllä :kippis1:

Taas turhaa soijaproteiinin maun parjausta. Eihän se maistu oikein millekään. Äklömaustettu suklaa tms. -hera on monesti paljon pahempi.

Iivili the Tuohisuu on myös sitä mieltä, että ainakin Fastin soijajauho menee alas helposti, ilman kaakaojauhetta tai mitään makustajaa, kuten halpisheratkin. Se on vain tottumuskysymys. ;) Tosin käytän sitä aika vähän, rkl silloin, toinen tällöin. Heraa ja kaseiinia suurimman osan ajasta. Toisaalta, voihan siihen sotkee ne kaakaot tai muut makusteet, jos haluaa. Jokaisen oma asia.

Muistelen kyllä, että joskus takavuosina syömäni semmonen muovipöntössä ollut (samaa sarjaa kun tää XXXL Whey tjsp) soijaprotsku oli huomattavan pistävän makuista. Ja mulla ei tod. ole mitään syytä mainostaa Fastia tai muitakaan merkkejä, ei ole muista soijaprotskuista kokemusta kuin noista kahdesta, niissä tuommonen ero mun makuun.

JanneL: sun protskujauhon syöntimäärä riippuu eniten kahdesta asiasta:
1) Rasvaton painosi, kerro se kahdella, niin saat hyvän grammamäärän päivittäiselle proteiinin tarpeellesi.
2) Kuinka suuren osan 1) mainitusta proteiinimäärästä saat ns. tavallisesta ruoasta? Jos et tahdo saada tarpeeksi siitä huolimatta, että vedät kunnolla kalaa, lihaa, maitoa, raejuustoa ja rahkaa, niin sitten eiku jauhoo kehiin. Pal. juomaan protskujauho on tietty kätevin vaihtoehto joka tapauksessa.

Lepopäivinä ehkä desi jauhoo protskujuomaan, joka toimii esim. aamupuuron kyytipoikana ja iltapalaksi toinen samanlainen vaikkapa rypsiöljyn kera. On hyvvee :hmmm: ja lihakset kasvaa! Tuohon lisää reenipäivänä pal.juomaan vaikkapa 1,5dl protskujauhoo, niin tuskin on ainakaan liian vähän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom