Snookerin ystävät HOI :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti Ronnie kaataa Robertsonin.. Nyt kun Bingham on finaalissa, statistiikat enteilisivät Ronnielle turnausvoittoa. Bingham tosin on kovassa vireessä kun Selbykin jäi taakse!

^ olikohan se nyt Andrew Higginson. Enkä mä nyt kovasta tiedä, kai noita top 48-ukkoja pitäs ruveta voittamaankin pikku hiljaa. Vähän huono, jos koko ajan tulee kaakeliin näiltä vähän alemman tason ammattilaisilta. Mutta ehkä Robinin matsirutiini hakee vielä itseään, ja löytyessään rupeaisi sit voittojakin tulemaan vähän enemmän.

---

Hah, siellähän on vanha kunnon Dave Harold pelaamassa illalla. Ihan ylivoimaisesti kamalin tekniikka, mitä yhdelläkään biljardinpelaajalla on nähty. Mikähän noista matseista lienee telkkaripelinä...

^ olikohan se nyt Andrew Higginson. Enkä mä nyt kovasta tiedä, kai noita top 48-ukkoja pitäs ruveta voittamaankin pikku hiljaa. Vähän huono, jos koko ajan tulee kaakeliin näiltä vähän alemman tason ammattilaisilta. Mutta ehkä Robinin matsirutiini hakee vielä itseään, ja löytyessään rupeaisi sit voittojakin tulemaan vähän enemmän.

Mark Davisia vastaan taisi pelailla. Joo kyllä pitäisi rueta voittamaan, mutta ei niitä voiteta jos ei olla sillä tasolla millä ne top 50 pelaajat ovat.

Okei, mä vähän muistelin tota toisena, mutta muistin näköjään väärin. Kyllä Robin on taidollisesti minusta ihan top 32-pelaaja, missä sakissa parhaimmillaan on ollutkin, mutta mä näkisin, että tuossa on kyse kisarutiinin puutteesta. Siinä vaiheessa, kun suoritukset alkaa olemaan sillä tasolla kisoissa, mihin omat kyvyt antaa mahdollisuudet, niin eiköhän niitä voittoja ala tulemaan.

Filmon.com:n kautta voi sitten tiirata noita BBC:n lähetyksiä, jos Eurosportilla taas sohlataan noiden lähetysten kanssa. Nyt tulee aika lailla sama paketti kai molemmilta, mutta toi BBC:n selostus ja oheistarjonta on ihan omaa luokkaansa.

Eurosportilta tulee O'Sullivanin matsi. Tosin tuntuu että ukko olisi mieluummin missä tahansa muualla kuin pelaamassa.
Ei tunnu kiinnostavan peli yhtään.

Useitakin. Filmon.com:in kautta voi kahtella BBC kakkosta, josta taitaa tulla kohta puoliin joku kooste illan peleistä. Hahasportin ja sportlemonin kautta saa niitä eurosportin lähetyksiä näkyviin.

muoks. nythän on sitten menossa Mosconi Cupkin. Ihan parasta bilisviihdettä, vaikka ysiä huiskivatkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom