Snookerin ystävät HOI :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, kai sen paperilla pitäisi olla rutiinimatsi Selbylle, mutta toisaalta noi on tosi lyhyitä pelejä, kun vedetään paras seiskasta. Siinä ei tarvitse paljoa uinahtaa, kun matsi on jo ohi. Selbykään ei taida ihan hirveästi olla saanut aikaan tällä kaudella. Puhuvat, että sillä on vähän vaarana polttaa itseään loppuun, kun kiertää suunnilleen jokaiset kisat ja treenaa kuin hullu. Olikohan se viime vai toissa vuoden MM-kisojen jälkeen, kun valitteli jonkinlaista burn outtia ja masennusta tuosta syystä.

Mutta sittenhän sen näkee. Mielenkiintoinen matsi joka tapauksessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
First Person Snookeria :) Joku brittiläinen kaveri vetää line upin läpi jonkinlainen otsakamera päässä. Tuosta näkee vähän saattoa ja kepin kuljetusta malliksi. Lyöntivalinnat olivat välistä vähän poikkeavia, mitä itse olisin ehkä tykännyt lyödä, mutta mulla olikin tapana siivota noi punaiset aina mahdollisimman järjestyksessä mustan päästä kohti sinistä. Näin jälkeen päin miettien olisi varmaan pitänyt treenata paljon enemmän nimenomaan mustalta keltaiselle menemistä. Kannattaahan tuossa muutenkin käyttää järkeä ja mennä tilanteen ehdoilla, eikä väkisin koittaa lyödä tai päästä jollekin siinä tilanteessa väärälle punaiselle/värille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heheheh mimmit arvostaa kun eurosportilta aletaan yhdessä katsomaan snookeria. Yksikään mimmi ei ole tähän mennessä käsittänyt tätä oi niin addiktoivaa pallokoronapeliä, varsinkaan jos sitä pitää katsoa televisiosta :jahas:

Tuosta oon hieman eri mieltä. Oma suosikkini on Ronnie O’Sullivan niin kuin varmasti mekein kenen tahansa mutta musta kaikkein parasta siin on hänen nopea toiminta eikä loputon pohdiskelu niin kuin jollain muilla sitä en sit haluu kyllä kattoo. meillä joskus iltasin isäntä kömpii nukkuun ja mä jään toljottaa.
Mut pelatakin haluis ite osata mut oon niin tumpelo etten osaa ees biljardii pelata, sitä sentään voi ees joskus men pelaan varsinkin kun se on tuos vierashuonees eikä tarvi baariin maksaa siit sähläilystä. Tietty tulee sitä joskus baarissakin pelattuu no sielläkään ei kovin usein rampata viimex käytiin pääsiäisenä Porissa siin vaakunaa melkeen vastapäät. ja kivasti meni pelit ite kun olin kuskina :D muut anto siin tasotusta kun kittasivat viinaa.

Ronnie on ollut ilmeisesti iskussa näissä kisoissa. Michael White oli kommentoinut Twitterissä matsin jälkeen näin:

Michael White @michaelwhite147
Well that was ridiculous the guy is a genius #recievingendofarocket

Ysiltä Suomen aikaa alkaa finaali Selbya vastaan. Toivottavasti löytyy jotain streamia. Ei jaksa nyt ostella tota worldsnookerin maksullista.

Ihmettelen, että miksihän BBC uutisoi niin pirun huonosti noista ET-skaboista. Kun en piru muualtakaan osaa noita uutisia lukea, jos joku ei naamakirjaan linkkaa :) Ei ollut siis mitään käryä, että mitä tuolla kisoissa on tapahtunut ennen tätä iltaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom