Snookerin ystävät HOI :)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä nyt säkästä tiedä... Ronniella on pyärähtänyt pari kertaa, kun on selvinnyt jostain täystuhoseiftistä jättämättä mitään iisiä. Mutta virheitä on kyllä tullut.

Tässä erässä olis kannattanut tehdä se punainen Selbyn ohilyönnin jälkeen. Nyt joutuu taas tappelemaan.

Montakohan kertaa noi Ronnien matsit on mennyt samalla tavalla, että se pelaa itsensä johonkin ihan hyvään johtoon eikä saa sen jälkeen enää mistään? Varsinkin Selbyä vastaan. Ja tällä kertaa ei tosiaan ollut kiinni siitä, etteikö olis ollut mestoja. Hyvä seifti Selbyltä, että pääs kontraan, mutta siinä edeltävässä freimissä ja kontrassa ihan supermesta Ronniella, mistä olis kyllä pitänyt matsi poikkaista.

oli tasaväkisempää pelaamista, siitäkö Ronnie meni lukkoon?
En mä nyt tiedä, että meneekö kukaan lukkoon siitä, että peli on tasainen. Tommoisen tasaisen pelin vie lopulta se, joka tekee vähemmän virheitä ja se oli tällä kertaa Selby. Selby tarjos ne pari mestaa viedä matsi, mutta kun Ronnielle ei kelvannut, niin Selby kuittas hyvin ne pari erää ja samalla matsin itselleen. Tuollaista se tuppaa olemaan, että jos paikan saa, niin melkein kannattaa käyttää, koska todennäköisesti ei pääse toista kertaa erään koittamaan, jos kaveri vetää yhtään paremmin.

muoks. ja ne mustat pisteeltä ohi, kuten kontrassa Ronnielta on aika anteeksiantamattomia.

Siellä on muuten menossa toi Champion of Champions -skaba parhaillaan. Illalla klo. 21 meirän aikaa tulee taas lähetys. Ton televisioi brittilainen ITV4, mutta näytti siihenkin streami löytyvän. Pätki vaan pirusti.

Tommosta tarjottiin liiton palstalla. Ei takuita laadusta ennen kuin pääsee testaamaan.

Free Live Tv | Online Tv | Live Tv for Free | Best Social Tv | Battlecam

Jees, kyllähän tuo näyttäisi pyörivän, ainakin toi SD laatu on aikamoista kuraa, mutta en kyllä HD:sta maksamaankaan rupea. Trump vs Bingham taitaapi olla.

Joo, ei ainakaan toistaiseksi pätki tai pompi mainoksia.

Hyvä putsi Binghamilta ekaan. Mulla ei oo yhtään sympatioita Trumppia kohtaan :)

Ihan uskomattomasti Ronnie nousi voittoon Ding Junhuita vastaan! Vika freimi oli ihan jäätävä. :) Tällä hetkellä tulee semifinaaliottelu Selby vs. Bingham, illalla O'Sullivan vs Robertson. Voi olla illan matsi Ronnielle aika tiukka maailmanlistan ykköstä vastaan.

Yritin tosta Selby vs. Bingham matsista ettiä streamia, mutta en löytänyt mistään. Huolestuttaa, koska O'Sullivanin matsi tulee samalta kanavalta illalla, ja jos siihen ei löydy streamia, mun maailma kaatuu. Tulis edes eurosportilta nuo tän päivän matsit, mutta ei.. iTV 4:selta näyttäs tulevan, eikä niistä löydy streamia vittu mistään. Yhen streamin löysin, eikä sieltäkää tullu snookeria vaikka siltä kanavalta tullut, vaikka piti tulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom