Smith tanko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

MTM1977

WTF
Mode
En löytänyt searchilla vastausta tähän kysymykseen:
Paljonko normaali smith koneessa oleva tanko painaa? Ilmeisesti hieman enemmän kuin normitanko?

Ratu sanoi:
7 - 9 kiloa ainakin tämän nettisivun mukaan. Voi varmaan vaihdella paljonkin, ainakin kuullostaa turhan köykäseltä.

Musta tuntuu, että tuolla nettisivulla tarkoitetaan sitä, että siinä on niiden "tukien" ansiosta 7-9 kiloa painoa sen tangon lisäksi.

training_day sanoi:
Musta tuntuu, että tuolla nettisivulla tarkoitetaan sitä, että siinä on niiden "tukien" ansiosta 7-9 kiloa painoa sen tangon lisäksi.

Salilla on Kraftwerkin Smith ja siinä tanko, + laakeroinnit ja lukitusraudat, painaa 35 kg

JohnnyB sanoi:
Salilla on Kraftwerkin Smith ja siinä tanko, + laakeroinnit ja lukitusraudat, painaa 35 kg

Tuo kuulostaisi oikeammalta, itse olen arvioinut painon n. 30 kiloon.
Eli tod. näk. pyörii 30-35kg nurkilla.
Kiitoksia!

Eihän tuolla smithin tangon painolla ole - kuten minkään muunkaan koneen kanssa - mitään merkitystä. Koneita ei voi verrata mihinkään muuhun kuin täsmälleen samaan koneeseen joka on täsmälleen yhtä hyvässä/huonossa kunnossa (kitkakertoimet siis samat), joten on aivan sama painaako se tanko 15 vai 51 kiloa.

Itse teen kuten Jenkkilässä, eli lasken tyhjän smithin tangon aina 20 kiloksi.

Kesällä vaa'an kanssa (eli ukon paino ilman tankoa ja tanko niskassa) mitattiin David-merkkisestä vehkeestä tangon painoksi 25 kg. Voi tietenkin vaihdella merkistä riippuen, kyseisessä laitteessa on aika köykäsen oloinen tanko.

Minä olen laskenut 25 kilon mukaan ja salillakin joskus sen sanottiin sitä luokkaa painavan. Totuutta en tiedä. Mutta pääasia että itsellä se paino merkitään jokakerta samalla tavalla.

Salilla jossa itse käyn painaa tanko selkeästi alle 20-kiloa - Laite on todella hyvä ja hyvässä kunnossa ja melko uusi!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom