Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä en sitten ole kumpaakaa kun ei kuulu kyykky mun ohjelmaan, ei smithillä eikä muutenkaan. Prässi on se mitä itse teen.
Oletkin huono ihminen ;)
Ymmärrän toki jos joku ei halua kyykätä. Se on raskasta hommaa verrattuna muihin vitkutuksiin. Toki jokainen treenaa niin kuin haluaa, mutta jos on terve, niin en nää mitään syytä olla kyykkäämättä.
Eikä minulla kyllä ole ongelmaa siinäkään, jos joku ei treenaa jalkojaan mitenkään. Kuten sanottu, kukin tavallaan.
Heti kun salille menen, mistä Smithlaite löytyy, niin otan kyllä testiin.
Perustele?Smith-kyykky on hyvä vain polvien tuhoamiseen.
Laitan kuvia sitten kun dieetti edistyy, niin saa taas jotkut ihmetellä että on sillä jalat vaikkei kyykkää. :D
Oletko kuitenkin joskus kyykännyt? Katsos, tässä on sama periaate kuin roinaamisessa (kerran roinaaja...). Jos olet edes kokeillut kyykkyä niin sun jalat on sen ansiota
;)
Näin vain tehdessä väärällä tekniikalla. Jalkoja kuuluu laittaa noin kengänmitan verran eteenpäin siitä missä niitä pidettäisiin normaalisti ja tällöin smithkyykky onkin nimenomaan erittäin polviystävällinen liike.Smith-kyykky on hyvä vain polvien tuhoamiseen.
Näin vain tehdessä väärällä tekniikalla. Jalkoja kuuluu laittaa noin kengänmitan verran eteenpäin siitä missä niitä pidettäisiin normaalisti ja tällöin smithkyykky onkin nimenomaan erittäin polviystävällinen liike.
Aika turha edes verrata normikyykkyä ja smith kyykkyä, ennemmin vois vertailla vaikka hack-kyykkyä ja smith-kyykkyä ja noistakin hack on parempi IMO. Hackilla menee vielä paremmin etureisille
Perustele?
Ja ainaki hulkki kehu smith-kyykkyä paremmaks bodareille kun normi kyykkyä.
Ite koitin sitä ja ihan hyvältä tuntu, alan varmaan jatkossa tekeen ensin pari kovaa ja lyhyttä sarjaa normi kyykkyä ja sitte pari smith sarjaa.

Olit bodari tai et, niin minusta kyykky kuuluu jokaisen treeniohjelmaan.
Repikööt. Se on nettipuhe lakossa ;)Ja taas hulkki repii pelihousujaan kun joku viittaa 7 vuoden takaisiin postauksiin.

Itse reenaan jalat niinkuin timba, prässillä. Tähän syynä lantion lihasten jäykkyys, joka ei tunnu paranevan vaikka kuinka venyttelisi. Olen etukyykkyä kokeillut, mutta sekin oli liikaa selälle. Tuntui menevän mutkalle. Takakyykky nyt ei tule kysymykseenkään. Smithiä voi tietty kokeilla, kun on kerran hyvää palautetta saanut, mutta en usko, että alaselkä pysyy sen suorempana siinäkään. Miten on, voisiko hack olla sitten mulle sopiva jalkaliike?