Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullakin on vihreä kaulahuivi huomenna messissä. Sitten todennäköisesti vedän vielä päälle vihreän hupparin ja vihreät lapaset. Eli mukana ollaan kans!Joo, kävin ostamassa tänään vihreän kaulahuivin. Hengessä mukana siis!
millä kaudella? ei ole näköpiiris sellasta päivää...Huomenna on taas hippoksen hurmos päällä :hyvä: , harmi kun ei pääse kattomaan... :( JYP tulee viemään viimeisen kohtaamisen hakametsässä jatkoajan jälkeen :whip:
Huomenna on taas hippoksen hurmos päällä :hyvä: , harmi kun ei pääse kattomaan... :( JYP tulee viemään viimeisen kohtaamisen hakametsässä jatkoajan jälkeen :whip:
ensinnäkään mikäli viittasit edelliseen tampereen peliin tossa polvitaklauksessa niin olin paikan päällä katsomassa peliä ja voin sanoa että yhteen törmäsivät, ei siis ollut tahallinen teko.
pappa-ojasesta sen verran että hyvinpä näyttää peli kulkevan, ei ikä paljon paina. montako sm-liigan legendaa pelaa jypissä?
ja ainakin siinä pelissä missä olin katsomassa niin jypin immonen sai kyllä repiä, raastaa ja taklata selästä mutta jäähyjä ei kyllä vihelletty
PARAS tunnelma on ehdottamasti HIFK:n petoluolassa!! siellä huutavat ja taputtavat muutkin kuin fanit toisinkun jossain hartwall areneessa (KISSARUOKAPURKISSA)
en tietenkäänOnneksi sä et kato noita tilanteita yhtään oranssisinivalkoisten lasien läpi :lol2:
Itse en ottaisi toivosta, se on kuitenkin sen verran epävarma mielestäni, mutta hyvä se on sitä ei voi kieltää! Ja Pöysti-Keränen-Wärn pelasi myös pirteät pleijarit huomioiden poikien iän niin kokemusta ei ole ja taito ei vielä siinä mitä kokeneimmilla, mutta YRITYSTÄ OLI
Vitun vitun vittu!!! Jokerit jatkoon...
Kääääääärpäääääääät!!!!!!