Sm-liiga Playoffs 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Huomenna on taas hippoksen hurmos päällä :hyvä: , harmi kun ei pääse kattomaan... :( JYP tulee viemään viimeisen kohtaamisen hakametsässä jatkoajan jälkeen :whip:

Joo, kävin ostamassa tänään vihreän kaulahuivin. Hengessä mukana siis!
Mullakin on vihreä kaulahuivi huomenna messissä. Sitten todennäköisesti vedän vielä päälle vihreän hupparin ja vihreät lapaset. Eli mukana ollaan kans! :rock:
Toivottavasti tieto tästä tempauksesta saavuttaisi mahdollisimman monen. Jossain 957:lla tai Aamulehdessä olisi hyvä ilmoittaa netin lisäksi.

Huomenna on taas hippoksen hurmos päällä :hyvä: , harmi kun ei pääse kattomaan... :( JYP tulee viemään viimeisen kohtaamisen hakametsässä jatkoajan jälkeen :whip:

Jep, on se tänään lähettävä Hippokselle! :rock:

Siinä on kyllä oikeesti semmonen halli missä löytyy tunnelmaa. Joskus oon jotain Jokrujen pelejä käyny kattomassa Hartwall-areenalla ja kyllä meinas itku päästä. Ei löydy sen kokosesta hallista sitä tunnelmaa mitä Hippoksella! :rock:

ensinnäkään mikäli viittasit edelliseen tampereen peliin tossa polvitaklauksessa niin olin paikan päällä katsomassa peliä ja voin sanoa että yhteen törmäsivät, ei siis ollut tahallinen teko.
pappa-ojasesta sen verran että hyvinpä näyttää peli kulkevan, ei ikä paljon paina. montako sm-liigan legendaa pelaa jypissä?
ja ainakin siinä pelissä missä olin katsomassa niin jypin immonen sai kyllä repiä, raastaa ja taklata selästä mutta jäähyjä ei kyllä vihelletty

Onneksi sä et kato noita tilanteita yhtään oranssisinivalkoisten lasien läpi :lol2:

PARAS tunnelma on ehdottamasti HIFK:n petoluolassa!! siellä huutavat ja taputtavat muutkin kuin fanit toisinkun jossain hartwall areneessa (KISSARUOKAPURKISSA)

Itse en ottaisi toivosta, se on kuitenkin sen verran epävarma mielestäni, mutta hyvä se on sitä ei voi kieltää! Ja Pöysti-Keränen-Wärn pelasi myös pirteät pleijarit huomioiden poikien iän niin kokemusta ei ole ja taito ei vielä siinä mitä kokeneimmilla, mutta YRITYSTÄ OLI

A-L-L-E-K-I-R-J-O-I-T-A-N :)

Pojat olivat ainakin 4.puolivälierässä aivan liekeissä hieman kokemusta lisää niin olisi tullut tarvittavat häkit tältä kentältä, koska paikkoja oli :)

Mutta ehdottomasti tässä meillä olisi valmiina jo ensi kaudelle 4.kenttä.

90-luvun alkuvuosina tuli jonkin verran Hippoksella käytyä, ja kyllä se tunnelma oli ainakin silloin melkoinen. Miten lie nykypäivinä...
Muutama vuosi sitten tuli Jyppi-Jokerit peli käytyy kattomassa Hartwall Areenalla, ja ei ollu lainkaan samanlaista meininkiä kuin aikoinaan Hippoksella.
Oishan se hienoo kun Jyppi pääsis pleikkareista jatkoon...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kääääääärpäääääääät!!!!!!

Ei onnistunu Lindroos lahjoittamaan voittoa ilvekselle kuitenkaan. Hyvönen voittomaali jatkoerässä!!!:dance:

Raipen ura ohi! ;( , Raipe voisi mennä vaikka valmentajaan ilvesta 2.valmentajaksi kun mietitään mikä pelikokemus raipella on! ja hänen on vaikea luopua jääkiekosta

Hei kärppäfanit vähän rajaa noihin riemuiluihin, osottakaa nyt kumminkin aikamme kiekkolegendalle rispektit mitkä se mies ansaitsee.

Itse en sinänsä pidä ilveksestä, mutta kyllä raipen viimeiselle kaudelle olisin kruunun halunnut :(

Ja kaikki funtsikaa mitä mies on saavuttanut, maailmanmestari, ruotsin mestari, pelannut nhl:ää, sm-liigassa kaikki mahdolliset mitallit kulta, hopea, pronssi, ja taisipa olla tässäkin sarjassa yksi ilveksen kärki pistemiehiä tuossa iässä, kun nyt vaikka verrataan lukon Hämäläiseen niin on todettava HUIKEA äijä.

Ja kun nyt raipe on töitä vailla niin voisi tulla ensi kaudeksi IFK:hon pitämään hirsoVITSILLE oppitunteja semmoisesta asiasta kun seurauskollisuus :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom