Sm-liiga Playoffs 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kärppien peli kyllä ailahtelee aika huolella. Välillä ihan susipaskaa tekemistä ja välillä loisteliasta pyöritystä. Yksittäisten otteluidenkin sisällä tapahtuu heittelyä suuntaan ja toiseen. Tänään ei kyllä ilveksellä ollu jakoja raksilassa, mutta vittu kun pisti vihaksi kun kärpät nosti selän pystyyn siinä 5-1 tilanteessa. Miksei niitä pelejä voi vetää täydellä asenteella alusta loppuun? Aina on joko alku tai loppu pelistä aivan paskaa haahuilua.

Vittu kun vituttaa tämä ainainen Tulosruutujen/Urheiluruutujen toiminta. Aina näytetään kattavat raportit helsinkiläisten joukkueiden peleistä, vaikka ne ois ollu kuinka paskoja. Sitten näytetään Kärppien peli jos on aikaa, muttei ikinä esim. Jypin pelejä, vaikka siellä ois tapahtunu mitä. Kuitataan vaan nopeasti lopuks tulos.

Taas ollu toiminta playoffien aikana hyvin pitkälti sitä, että 4 pelistä näyteään 3.

Ei riemulla ollu rajaa kun Jantunen teki jatkoajalla maalin. Vielä pääsisin kokemaan omalta osaltani kauden ensimmäisen kotipelin. Pitää käydä liput ostamassa huomenna.

Hyvä, JYP kaventi!

Nyt ei muuta kun pari maalia vikassa erässä lisää, niin rupee pappa Ojanen, polvitaklaajat ja muut tapparalaiset tutisemaan!
on jyp kieltämättä ansainnut paikkansa playoffeissa mutta....
ensinnäkään mikäli viittasit edelliseen tampereen peliin tossa polvitaklauksessa niin olin paikan päällä katsomassa peliä ja voin sanoa että yhteen törmäsivät, ei siis ollut tahallinen teko.
pappa-ojasesta sen verran että hyvinpä näyttää peli kulkevan, ei ikä paljon paina. montako sm-liigan legendaa pelaa jypissä?
ja ainakin siinä pelissä missä olin katsomassa niin jypin immonen sai kyllä repiä, raastaa ja taklata selästä mutta jäähyjä ei kyllä vihelletty

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kärpät kuulemma pelasi eilen parhaan pelinsä tuossa ottelusarjassa ja varmasti on vieläkin varaa parantaa. Hakametsässä oululaiset ovat kuitenkin olleet aseettomia, joten toivottavasti mennään seitsemänteen peliin kaikista ennakkoasetelmista poiketen. Edelleen kaikki kunnia Ilvekselle taistelusta, vaikka se ei riittäisikään jatkoon pääsyyn.

No ei sitä peliä kyllä ihan pelkillä suojelusenkeleillä voitettu. Kahteen ensimmäiseen erään Ilveksellä ei ollu mitään vaikeuksia. Kolmannen erän ekat kymmenen minuuttia oli vaikeita, mutta kyllä Ipa ton ihan pelaamalla himaan hoiti. Ilves oli noista kahdesta selvästi parempi.

Kerrotko vielä missä väitin Ilveksen voittaneen pelkillä suojelusenkeileillä? Toki olen sitä mieltä että Ilves voitti pelaamalla asenteella ja suurella sydämellä, mutta myös onnea oli mukana ja tolpat olivat Ilveksen puolella. Kärppiä ei tuntunut voitto kiinnostavan tarpeeksi.

Kerrotko vielä missä väitin Ilveksen voittaneen pelkillä suojelusenkeileillä? Toki olen sitä mieltä että Ilves voitti pelaamalla asenteella ja suurella sydämellä, mutta myös onnea oli mukana ja tolpat olivat Ilveksen puolella. Kärppiä ei tuntunut voitto kiinnostavan tarpeeksi.
Kerrotko vielä, missä minä väitän sinun väittäneen.:eek:

Torjunnat 1. erässä: Brückler 10, Nieminen 1...pitäiskö heittää Lunkka maalille, ei se tuosta enää paljon huonommin vedä..

Nieminen on huippujätkä, tuli katsottua videot myöhemmin pelistä, niin yhdellekkään maalille ei mahtanut nieminen mitään, siellä oli taas meidän kärki puollustajat: Lasse "Mestis on mun juttu" Korhonen ja Tommi "Landella on hauskempaa" Kovanen näyttänyt osaamistaan

Nieminen ja Lennu tais olla ainoat ilon aiheet Hifkin pleijareissa...no, ens kaudella punaiset joukkueet parempaan liitoon (tosin Apen ässistä en menis takuuseen...)

Nieminen ja Lennu tais olla ainoat ilon aiheet Hifkin pleijareissa...no, ens kaudella punaiset joukkueet parempaan liitoon (tosin Apen ässistä en menis takuuseen...)

Allekirjoitan pienellä lisäyksellä Raymond Murraykin oli myös mies paikallaan, mutta kun kibe ja guolla on niin yössä kun yössä voi olla niin ei hyvää päivää :)

Mutta niin ens kaudell sitten ja nytkin toimarina on toivottavasti mies, ketä ei pistä kaikkia pelimerkkejä hyökkäykseen, vaan muistaa, että rahojen on riitettävä valmentajaan, puollustukseen ja M-A-A-L-I-V-A-H-T-I-I-N.

Niemisestä saadaan jo loistava kakkosveska ensi kaudella, mutta sitten ykköseksi, joka todellien tähti maksoi mitä maksoi: Toivonen?

Allekirjoitan pienellä lisäyksellä Raymond Murraykin oli myös mies paikallaan, mutta kun kibe ja guolla on niin yössä kun yössä voi olla niin ei hyvää päivää :)

Mutta niin ens kaudell sitten ja nytkin toimarina on toivottavasti mies, ketä ei pistä kaikkia pelimerkkejä hyökkäykseen, vaan muistaa, että rahojen on riitettävä valmentajaan, puollustukseen ja M-A-A-L-I-V-A-H-T-I-I-N.

Niemisestä saadaan jo loistava kakkosveska ensi kaudella, mutta sitten ykköseksi, joka todellien tähti maksoi mitä maksoi: Toivonen?

Itse en ottaisi toivosta, se on kuitenkin sen verran epävarma mielestäni, mutta hyvä se on sitä ei voi kieltää! Ja Pöysti-Keränen-Wärn pelasi myös pirteät pleijarit huomioiden poikien iän niin kokemusta ei ole ja taito ei vielä siinä mitä kokeneimmilla, mutta YRITYSTÄ OLI

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom