Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pesonen liekeissä 3+2 tehot nyt.
Täydellinen kiekkoilta! :dance:Pelit meni juuri niin kuin sopi toivoakin :dance:
on jyp kieltämättä ansainnut paikkansa playoffeissa mutta....Hyvä, JYP kaventi!
Nyt ei muuta kun pari maalia vikassa erässä lisää, niin rupee pappa Ojanen, polvitaklaajat ja muut tapparalaiset tutisemaan!
No ei sitä peliä kyllä ihan pelkillä suojelusenkeleillä voitettu. Kahteen ensimmäiseen erään Ilveksellä ei ollu mitään vaikeuksia. Kolmannen erän ekat kymmenen minuuttia oli vaikeita, mutta kyllä Ipa ton ihan pelaamalla himaan hoiti. Ilves oli noista kahdesta selvästi parempi.
Kerrotko vielä, missä minä väitän sinun väittäneen.Kerrotko vielä missä väitin Ilveksen voittaneen pelkillä suojelusenkeileillä? Toki olen sitä mieltä että Ilves voitti pelaamalla asenteella ja suurella sydämellä, mutta myös onnea oli mukana ja tolpat olivat Ilveksen puolella. Kärppiä ei tuntunut voitto kiinnostavan tarpeeksi.
Kerrotko vielä, missä minä väitän sinun väittäneen.![]()
No ei sitä peliä kyllä ihan pelkillä suojelusenkeleillä voitettu.
Torjunnat 1. erässä: Brückler 10, Nieminen 1...pitäiskö heittää Lunkka maalille, ei se tuosta enää paljon huonommin vedä..
Nieminen ja Lennu tais olla ainoat ilon aiheet Hifkin pleijareissa...no, ens kaudella punaiset joukkueet parempaan liitoon (tosin Apen ässistä en menis takuuseen...)
Jep - kannatin, ja kannatan yhä, Pelsuja mutta eiköhän se ollut siinä...
Allekirjoitan pienellä lisäyksellä Raymond Murraykin oli myös mies paikallaan, mutta kun kibe ja guolla on niin yössä kun yössä voi olla niin ei hyvää päivää
Mutta niin ens kaudell sitten ja nytkin toimarina on toivottavasti mies, ketä ei pistä kaikkia pelimerkkejä hyökkäykseen, vaan muistaa, että rahojen on riitettävä valmentajaan, puollustukseen ja M-A-A-L-I-V-A-H-T-I-I-N.
Niemisestä saadaan jo loistava kakkosveska ensi kaudella, mutta sitten ykköseksi, joka todellien tähti maksoi mitä maksoi: Toivonen?