SM-liiga kausi 2009-2010

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Do Dii...
Lätkää on tullut jonnin verran seurattua ja on todettava, että Lukko pelaa tällä hetkellä hienoa kiekkoa. En ole koskaan perustanut kannustamistani (HIFK JA DETROIT..Muita ei oo) vastustajan dissaamiseen, enkä aio nytkään ruveta "hakkaamaan vammaisia" = Jokereiden nykykunnon haukkuminen...Narrit tulevat aivan varmasti vielä tälläkin kaudella ja antaa Lukon miesten ja naisten iloita, kun on aihetta !!!

HIFK.n peli on parasta vuosikausiin. Kunhan saadaan Haataja Hirson rinnalle takaisin, sekä se "Kudroc" typpinen puolustava puolustaja maalin eteen. Ruvetaan olemaan aika lähellä, realistista tappelua "nakkikattilasta". Roolitus on todella kohallaan, kuten Lukossakin. Ainoastaan sillä erotuksella, että Vehanen on liigan kiistaton Ykkösmaalivahti tällä hetkellä. Pelit 11...Torjunnat 300, Päästetyt maalit 16..Torjuntaprosentti 94,94. Tuolla tasolla koko kausi, niin Lukko vie runkosarjan...Raumalla todella toivotaan Petrin paikkojen kestävän....:D

p.s Kiitos IFK..( Pienellä, ilman Boldausta. :D)..Ja sainhan tähän ketjuun aikaan kunnon kannustusta. Omien voittoa pitää juhlia !!!;)

Lukko alottanut kyllä todella vahvasti kautensa. En olisi uskonut, että Lukko keikkuu sarjataulukon kärjessä missään vaiheessa kautta. JYPkin saamassa pientä otetta pelistään vaikka kirvelevä jatkoaikatappio tulikin Kuopiossa. Arvasin että Jokerit rämpii, mutta en ajatellut että ihan noin pahasti. :D

Lukko alottanut kyllä todella vahvasti kautensa. En olisi uskonut, että Lukko keikkuu sarjataulukon kärjessä missään vaiheessa kautta. JYPkin saamassa pientä otetta pelistään vaikka kirvelevä jatkoaikatappio tulikin Kuopiossa. Arvasin että Jokerit rämpii, mutta en ajatellut että ihan noin pahasti. :D

Ei varmasti kukaan olisi uskonut, että Lukko mitään ihme voittoputkia (tyyliin yli viiden voiton putkia) tehtailee, mutta varmasti syysmenestys ei tullut yllätyksenä.

Jatkiksessakin pohditaan jo urakalla: "Käsittämättömän ja historiallisen pisteputken keskellä Lukon vastustajajoukkueiden kannattajien mielessä pyörii ajatus, että: "On se merkillistä, että yksi joukkue voittaa illasta toiseen. Eikö tosiaan mikään joukkue löydä voiton avaimia Lukosta?" - Ystävämme Rauno Mokkahan tän homman voi vielä sotkea jännäksi jos markkinoilta kaapataan taas mahtavia vapaita pelaajia. Loukkaantumisia voi tulla, mut on kyllä niin tajuttoman kokoinen ja siihen nähden tasokas rosteri ettei paljoa haittaa.

Ennen kaikkea kaiken mutuilun jälkeen hatunnostot parjatuille A.Rantaselle ja Nevalaiselle, tajuton tasonnosto! Ja haukuttu Honkaheimokin esittänyt hienoja otteita, tosin jo viime kaudellakin. Vidgren on heittää vielä pakistoon, niin avoot pojjat.

Sinne meni se jokereitten suomalaisuus, ja vielä ruotsalainen pelaaja :D Ja turha sit narrien ja muittenkaa alkaa inisee et HIFK on ruotsalainen seura, tietääkseni Helsinki on Suomessa. :D

Sinne meni se jokereitten suomalaisuus, ja vielä ruotsalainen pelaaja :D Ja turha sit narrien ja muittenkaa alkaa inisee et HIFK on ruotsalainen seura, tietääkseni Helsinki on Suomessa. :D
helsingfors idrottsföreningen kamraterna...jos tuo ei ole ruotsia niin mikä sitten on?
Ja mikähän vittu sun TODELLA VANHA JA VÄSYNYT pointtis oli?....Nääs Nääs...Sano Juti...:D..Vai eikö Tapparalainen ymmärrä suomea??

Edit : Ajattelit vähän kyykyttää Hessuhopoa, joka on nuori ja innokas...No on meitä täällä muitakin...Vähän isompia ja vanhempiakin....:)

no vittu mun pointti oli se että kovasti kuulostaa ruotsinkieliseltä:) vai eikö stadin hurrit ymmärrä suomea? kirjoitanko vielä varmuuden vuoksi på svenska?:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
no vittu mun pointti oli se että kovasti kuulostaa ruotsinkieliseltä:) vai eikö stadin hurrit ymmärrä suomea? kirjoitanko vielä varmuuden vuoksi på svenska?:D
Ei Nimi seuraa pahenna, vaan seura nimen...Vai miten se oli ?? Och samma pä Svenska. Vill du ha en Winerbröd?:D..
Edit: Kuittailu kuuluu asiaan, mutta noin vanha...:hyvä:

Uppoaa suurinpiirtein yhtä hyvin, kuin...Timo on TÄYS SUSI..tai Pekka meni Marjaan, muttei päässyt, kun tuli mäki vastaan....

no onneks mä en mistään mitään tiedäkään niin mun on hyvä jutella mukavia. sitäpaitsi mä olen aina tykännyt kyseisestä seurasta, en ehkä paljon mutta ennemmin sekin kun joku väsynyt jokerit. yleensä tapparan ja hifkin väliset matsit on fyysistä ja hienoa kiekkoa jossa maaleja tehdään ja laidat paukkuu:) en tosin tiedä enään nykysäännöillä kun ei kai saa enää edes ajella ettei vaan ketään satu...

no onneks mä en mistään mitään tiedäkään niin mun on hyvä jutella mukavia. sitäpaitsi mä olen aina tykännyt kyseisestä seurasta, en ehkä paljon mutta ennemmin sekin kun joku väsynyt jokerit. yleensä tapparan ja hifkin väliset matsit on fyysistä ja hienoa kiekkoa jossa maaleja tehdään ja laidat paukkuu:) en tosin tiedä enään nykysäännöillä kun ei kai saa enää edes ajella ettei vaan ketään satu...
Jep,
Tapparan kanssa ollaan väännetty monet kovat väännöt....Sää oot nyt se Tapparan Mies ja mä oon mää...:D

niin ja torstaina tulette rusettiluisteleen hakamettään. vähän hirvittää ettei tulisi ihan yksipuolista peliä, sen verran hyvin hifkin putki liikkuu...:(

niin ja torstaina tulette rusettiluisteleen hakamettään. vähän hirvittää ettei tulisi ihan yksipuolista peliä, sen verran hyvin hifkin putki liikkuu...:(
Tätä silmälläpitäen, pikku vääntöä ilmassa. Siksi tuohon provoosi vastasinkin...:D..Putki kyllä liikkuu, mutta paikoista pitää tehdä maalit. Lukkoakin vastaan niitä paikkoja oli...Mutta..Mutta...Tappara on aina ollut kotona paha...Palataan viimeistään torstaina asiaan...

"...lähtee kauteen kotimaisella joukkueella..." "...iso lähtökohta ettei ole ulkomaalaisia."
Niin...Missään ei sanottu, että koko kausi mennään suomalaisella joukkueella ja piste.

Nii, eihän niin missään suoraa sanottu, mutta kyllähän Aran toiveena selkeästi oli ettei ulkkareita raahata.
Kyllähän Bremberg taitojensa puolesta on loistava pelaaja sm-liigaan, mutta kaverin liike ei kuulema ole mitään parasta + kaukalon ulkopuolella melko vaativa persoona, mm. rattijuopumuksia yms. taustalla.

"...lähtee kauteen kotimaisella joukkueella..." "...iso lähtökohta ettei ole ulkomaalaisia."
Niin...Missään ei sanottu, että koko kausi mennään suomalaisella joukkueella ja piste.

Äläs puhu paskaa.
"Sellaista tilannetta ei tule, että joutuisimme turvautumaan ulkomaalaisiin. Suomalaisia pelaajia on vapaana pilvin pimein tälläkin hetkellä." -Matti Virmanen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom