Hitto että TPS on paska. Ja pisteet lukolle. Olin kyllä ihan varma, että HIFK vie. Hienoa Lukko!
Tepsi otti kylläkin tärkeet kaksi pojoa eilen:whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto että TPS on paska. Ja pisteet lukolle. Olin kyllä ihan varma, että HIFK vie. Hienoa Lukko!
Lukko alottanut kyllä todella vahvasti kautensa. En olisi uskonut, että Lukko keikkuu sarjataulukon kärjessä missään vaiheessa kautta. JYPkin saamassa pientä otetta pelistään vaikka kirvelevä jatkoaikatappio tulikin Kuopiossa. Arvasin että Jokerit rämpii, mutta en ajatellut että ihan noin pahasti. :D
Arvasin että Jokerit rämpii, mutta en ajatellut että ihan noin pahasti.
helsingfors idrottsföreningen kamraterna...jos tuo ei ole ruotsia niin mikä sitten on?Ja turha sit narrien ja muittenkaa alkaa inisee et HIFK on ruotsalainen seura, tietääkseni Helsinki on Suomessa.
Sinne meni se jokereitten suomalaisuus, ja vielä ruotsalainen pelaaja :D Ja turha sit narrien ja muittenkaa alkaa inisee et HIFK on ruotsalainen seura, tietääkseni Helsinki on Suomessa. :D
Ja mikähän vittu sun TODELLA VANHA JA VÄSYNYT pointtis oli?....Nääs Nääs...Sano Juti...:D..Vai eikö Tapparalainen ymmärrä suomea??helsingfors idrottsföreningen kamraterna...jos tuo ei ole ruotsia niin mikä sitten on?
Ei Nimi seuraa pahenna, vaan seura nimen...Vai miten se oli ?? Och samma pä Svenska. Vill du ha en Winerbröd?:D..no vittu mun pointti oli se että kovasti kuulostaa ruotsinkieliseltävai eikö stadin hurrit ymmärrä suomea? kirjoitanko vielä varmuuden vuoksi på svenska?:D
Jep,no onneks mä en mistään mitään tiedäkään niin mun on hyvä jutella mukavia. sitäpaitsi mä olen aina tykännyt kyseisestä seurasta, en ehkä paljon mutta ennemmin sekin kun joku väsynyt jokerit. yleensä tapparan ja hifkin väliset matsit on fyysistä ja hienoa kiekkoa jossa maaleja tehdään ja laidat paukkuuen tosin tiedä enään nykysäännöillä kun ei kai saa enää edes ajella ettei vaan ketään satu...
Tätä silmälläpitäen, pikku vääntöä ilmassa. Siksi tuohon provoosi vastasinkin...:D..Putki kyllä liikkuu, mutta paikoista pitää tehdä maalit. Lukkoakin vastaan niitä paikkoja oli...Mutta..Mutta...Tappara on aina ollut kotona paha...Palataan viimeistään torstaina asiaan...niin ja torstaina tulette rusettiluisteleen hakamettään. vähän hirvittää ettei tulisi ihan yksipuolista peliä, sen verran hyvin hifkin putki liikkuu...:(
"...lähtee kauteen kotimaisella joukkueella..." "...iso lähtökohta ettei ole ulkomaalaisia."
Niin...Missään ei sanottu, että koko kausi mennään suomalaisella joukkueella ja piste.