sm-liiga 2005-2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DoDo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Arsi sanoi:
Edit: Ja Hifkin pelistä sen verran, että kyllä on joukkue syvällä metsässä. Vaikka tänään loppuarvonnoissa pisteet veikin, ei joukkue esittänyt pelin aikana juuri yhtään mitään. Tuntui siltä, ettei ketään oikeastaa edes kiinnostanut koko lätkä, vaan kiekkoja vaan roiskittiin pitkiksi ym. Tämän kertoo myös maalivahtien kokonaistorjunnat, harvoin SaiPan maalilla molari selviää alle 15:ta kopilla. Karalahti ja Lundell olivat mielestäni joukkueen ainoat valopilkut.

joo-o. Hohhoijaa.
Oikeastaa syy, miksi en syytä provoilusta on se, että yritit edes perustella jotenkin pointtiasi. Mikä lienee sama, kuin "olen aina kaikessa HIFK:ta vastaan, tekee se sitten mitä vain".

Vähän faktaa.
Suomesta lähti viimekauden jälkeen yli 100 pelaajaa ulkomaille. Liiga laajeni yhdellä. Mistä pelaajat?
Moni joukkue on kasannut rinkinsä omista junnuista. Poisluettuina Kärpyt, jolla säilyi yllättävän hyvin perusrunko koossa.
HIFK:ssa on tällä hetkellä sopimuksen tehneitä ulkomaalaisia 1 kpl. Beny pelaa verotussyistä muutaman matsin ja menee sveduihin. Kuontaanamo on cryoutilla ja näillä näytöillä se jäikin itkuksi.
Monella muullakin joukkueella on 1-2-ketjujen rakentaminen vaiheessa.
Ja kaikki odottavat trainingcampien loppumista änärissä ja noin suunnilleen lopullisten joukkueiden muodostumista ja ne jotka rannale jäävät, suuntaavat tod.näk. eurooppaan.
Ensin välistä vetää muut. Hurrit ja sveitsi ainakin kuorii kerman päältä ja sitten mitä jää, niin lopuista tapellaan täällä.
Tuossa vaiheessa mennään lokakuuuta pitkällä. Silloin voidaan sanoa, että mikä joukkue on minkäkin näköinen. Mutta onneksi näitä kausia ei tule enään. Siirtosäännöt kieltää sen tulevaisuudessa.
Siis, miksi vaivata päätään vielä kaudesta?
Yleensä noi 10-15 ensimmäistä matsia vasta näyttää suuntaa.

Hivenen tuli provosoiduttua, mutta Kun on henkeen ja vereen, niin sille ei aina voi mitään. Ymmärrän kyllä hyvin tilanteen, kun on pallit täynnä ja hirvee luulo, että juuri minulla on tällähetkellä maailmalle jotain korvaamatonta annettavaa.

.

Pattismurffi sanoi:
Ilves ainakin onneksi häviää kaikki matsinsa. Sen takaa kaikkien hassikoneitten sankari: Jyrki Lumme!!! :D

Noo noo, sieltä pääsi sammakko suusta. Ettei olisi Tukka-Jukan klaanilaisia? Sonja tuo Ipan alakertaan lisää varmuutta ja sitä kaivataankin, kun joukkueesta lähti iso kasa pelaajia. Ekat pelit olleen Ilveksellä nihkeää, mutta torstaina joukkue avaa pistetilinsä kolmella pinnalla!

the m sanoi:
Noo noo, sieltä pääsi sammakko suusta. Ettei olisi Tukka-Jukan klaanilaisia? Sonja tuo Ipan alakertaan lisää varmuutta ja sitä kaivataankin, kun joukkueesta lähti iso kasa pelaajia. Ekat pelit olleen Ilveksellä nihkeää, mutta torstaina joukkue avaa pistetilinsä kolmella pinnalla!

Noo, perustan "väitteeni" puhtaasti Lumpeen esitykseen maajoukkueessa. NHL:ssä ollut kuitenkin aikoinaan tasainen puurtaja. Mutta maajoukkuehassit ei unohdu... :D . Lahjoittanut niin monta maalia vastustajille että on jo kiekkopiirien legenda. Ja onhan se nyt jo eläkeikäinenkin..

Eipä ole jokereilla ihan putkeen mennyt kolme ekaa peliä. Normaalisti jokerit aloittaa kauden hyvin ja alkaa vajoomaan vasta kevään puolella. :D Mut joo ei viel mitään hätää ole, on sitä ennenkin ryömitty mudissa ja aina noustu lopputaistoihin :rock:
Onhan tossa ollut tota maalivahtihäslinkiä ja pakka aikalailla erilainen kuin viime vuonna mutta kyllä Wade vielä laittaa pojat ojennukseen niin eiköhän se siitä :)

Critter sanoi:
Jokerit-Jyp ottelustakin on tarjolla varsin huumorisävytteinen kuvakooste. Kannattaa lukea erityisesti kuvatekstit ;) "Timo Favorinin maaginen sormi kaatoi pelaajia kuin heinää. Pelosta seonnut jyväskyläläispelaaja yrittää epätoivoisesti pakoon." Ei saatana :) http://jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=Jokerit&sivu=kolumnit&id=3672
:lol2:
Tässäkin oli hyviä nämä pari kuvatekstiä http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=%C4ss%E4t&sivu=kolumnit&id=3670 7. ja 8. kuva.
Edit: Ilves sai sitten vihdoin sentterin http://ilves.com/uutinen210905.php aika vaatimattomat tilastot, mutta parempi kuin ei ketään. Kahta kovaa pelimiestä odotellessa, sentteri ja laituri.

~Voimariini ~ sanoi:
:lol2:
Tässäkin oli hyviä nämä pari kuvatekstiä http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=%C4ss%E4t&sivu=kolumnit&id=3670 7. ja 8. kuva.
Edit: Ilves sai sitten vihdoin sentterin http://ilves.com/uutinen210905.php aika vaatimattomat tilastot, mutta parempi kuin ei ketään. Kahta kovaa pelimiestä odotellessa, sentteri ja laituri.
Ja HIFK maalivahdin. Onneksi kerholla ei ole kiirettä sen puolustajahankinnan kanssa. Ovatko muut huomanneet HPK:n uuden helmen, Janis Spruktsin

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
roni3 sanoi:
joo-o. Hohhoijaa.
Oikeastaa syy, miksi en syytä provoilusta on se, että yritit edes perustella jotenkin pointtiasi. Mikä lienee sama, kuin "olen aina kaikessa HIFK:ta vastaan, tekee se sitten mitä vain".

Vähän faktaa.
Suomesta lähti viimekauden jälkeen yli 100 pelaajaa ulkomaille. Liiga laajeni yhdellä. Mistä pelaajat?
Moni joukkue on kasannut rinkinsä omista junnuista. Poisluettuina Kärpyt, jolla säilyi yllättävän hyvin perusrunko koossa.
HIFK:ssa on tällä hetkellä sopimuksen tehneitä ulkomaalaisia 1 kpl. Beny pelaa verotussyistä muutaman matsin ja menee sveduihin. Kuontaanamo on cryoutilla ja näillä näytöillä se jäikin itkuksi.
Monella muullakin joukkueella on 1-2-ketjujen rakentaminen vaiheessa.
Ja kaikki odottavat trainingcampien loppumista änärissä ja noin suunnilleen lopullisten joukkueiden muodostumista ja ne jotka rannale jäävät, suuntaavat tod.näk. eurooppaan.
Ensin välistä vetää muut. Hurrit ja sveitsi ainakin kuorii kerman päältä ja sitten mitä jää, niin lopuista tapellaan täällä.
Tuossa vaiheessa mennään lokakuuuta pitkällä. Silloin voidaan sanoa, että mikä joukkue on minkäkin näköinen. Mutta onneksi näitä kausia ei tule enään. Siirtosäännöt kieltää sen tulevaisuudessa.
Siis, miksi vaivata päätään vielä kaudesta?
Yleensä noi 10-15 ensimmäistä matsia vasta näyttää suuntaa.

Hivenen tuli provosoiduttua, mutta Kun on henkeen ja vereen, niin sille ei aina voi mitään. Ymmärrän kyllä hyvin tilanteen, kun on pallit täynnä ja hirvee luulo, että juuri minulla on tällähetkellä maailmalle jotain korvaamatonta annettavaa.

.

Tä?! Täytyy kyllä todeta, että olen aika ymmälläni. :eek:

Kuten pari viestiä sitten mainitsin, on Hifk aina ollut toinen lempijoukkueistani, SaiPan lisäksi. En todellakaan yrittänyt provoilla, enkä ymmärrä mistä nyt oikein palkoja nenään sait vedettyä.

Olin itse paikanpäällä todistamassa, kun kentällä pelasi yksi joukkue (ainakin suurimman osan ajasta), ja toinen joukkue oli vaan olemisen ilosta paikalla. Toki Hifkikin ajoittain hyökkäsi, mutta esim. 2.erän maalivahtien torjunnat 2-25 kertovat jo paljon. Vaikka SaiPa-fani olenkin, en silti käy väittämään, että tuo olisi yksin SaiPan hyvyyttä.

En todellakaan toivo, ettei Hifk menestyisi, enkä mielestäni missään kohdin väittänyt "että kaikki mitä Hifk tekee on väärin", vaan kommentoin peliä jossa satuin itse olemaan paikalla. Ulkomaalaispakilla tarkoitin sitä teidän Snaidelia (tjsp), joka tuossa kyseisessä pelissä ei ainakaan minua vakuuttanut.

Itse väität, että Hifkin peli on tällä hetkellä täysin uomissaan? Käy lukemassa vaikka Jatkoajan keskustelusta, mitä mieltä muut Hifk-fanit tällä hetkellä joukkueestaan ovat.

Tiistain esityksen perusteella on vielä paljon tehtävää, mutta uskon (toivon)että Hifk saa rivinsä kuntoon, ja kohtaa keväällä finaalissa SaiPan :D

Tappara jyrää :rock:, vai mitä Mike? ;)

Arsi sanoi:
Itse väität, että Hifkin peli on tällä hetkellä täysin uomissaan? Käy lukemassa vaikka Jatkoajan keskustelusta, mitä mieltä muut Hifk-fanit tällä hetkellä joukkueestaan ovat.

Tiistain esityksen perusteella on vielä paljon tehtävää, mutta uskon (toivon)että Hifk saa rivinsä kuntoon, ja kohtaa keväällä finaalissa SaiPan :D

Joo-o. Jatkiksessa on tullu oltua... muutamatuhat tuntia...
Myönnän, että olen hivenen herkkänahkainen HIFK:n suhteen. Se kun The joukkue minulle.
En väittänyt, että joukkue olisi nyt iskussa, kasassa, vaan siihen puutuinkin ( mielestäni).
Ärsyttää välillä, että joukkueiden, kaikkien, peliesityksiä ollaan kahden pelikierroksen jälkeen valmiita analysoimaan ja antamaan milloin kenellekkkin kenkää. Kaikki, ketkä lajia seuraa tietävät, että joukkueiden kasaaminen on pahasti kesken, mitä yritinkin omalla väsyneellä tavalla sanoakin. Yövuorossa ei vain ole aina parhaimmillaan.
Pahoillani, jos jollain tavalla loukkasin.
Antakaa nyt joukkueillenne 10-15 kierrosta aikaa näyttää. Sama koskee ulkomaisia vahvistuksia. Moni on vielä raakileita, nuoria ja täysin vieraassa kulttuurissa. Uusi pelityyli ja yksinäisyys painaa. Ja tietysti ei voi jättää huomioimatta The Maddog:n sanoja... eihän täällä näy jankkifidis ja on niin pirun pimeää.
Myönnän olevani hivenen hermostunut The joukkueen tilasta, mutta yritän jaksaa odottaa, sekä tulevien vahvistusten panosta, että sheddenin pelityylin ja annin tuotosta.
.

roni3 sanoi:
Ilmeisesti ei minunkaan ilmaisu niin hirveän selkeää ollut, kun nimenomaan yritin tuota yhden pelin peliesityksiä kommentoida, en katsoa kristallipallosta tulevaisuuteen :D

Menee jo vahvasti aiheen ohi, joten eiköhän tämä ollut tässä..

Kohta lähtee muute jokerien uus jenkkivahti takas rapakon taakse :hyper:
Tarkotus oli sunnuntain mennä kattoo jokerit - blues matsii mutta vähä pelottaa mennä jos tää jenkkilän ihmemies on viel tolppien välissä :D

Kärpät - Jokerit 8-0 :wall:
Ei jumalauta mitä pelleilyä, on sitä ennenkin ollu maalivahtiongelmia mutta toi on jo jotain ihan muuta! :david: Jos ei Wade pistä pihalle tota kaverii nii Hjallis kyllä pistää :curs:

kylläkai tuossa kärppä pelissä on jo sopupelin makua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom