Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aarne sanoi:Tuohon rahakysymykseen, että valitteeko ne maan sillä perusteella, että missä maksetaan eniten.
Mainitkaa 6 pelaajaa, jotka pelaa pelkästään rahan takia?
Jumalauta. Kirjotanko mä tänne jollain toisellakin nimimerkillä? Toi teksti voisi olla kahta viimeistä lausetta lukuunottamatta mun näppikseltä, siksi ylipitkä lainaus.Gabriel sanoi:Millään muulla ei ole väliä kunhan narrit eivät vie mestaruutta ja IFK pelaa sitä peliä mitä siltä odotetaan - ja toivottavasti voittaa siinä samalla mahdollisimman paljon pelejä. Ja toivottavasti IFKssa nuoret (vanhoja pelikavereita kaikki) käyttävät näytönpaikkansa hyväksi ja nostavat tasoaan. Käsiähän IFKlla ei tänä vuonna ole - maalit on tehtävä rynnimällä ja ryssimällä.
Ei liigassa muuta vikaa ole kuin se järjetön kahvaaminen ja paidassa roikkuminen. Vauhtia nuorilla kyllä riittäisi... yleensä a-junnujen peleissä tapahtuukin paljon enemmän kuin liigassa... on vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ehkä tänä vuonna liigassakin nähdään samaa kun junioreita tuntuu olevan kaikilla yllättävän paljon kokoonpanossa.
Eilinen stadin paikallismatsi oli yllättävän tasainen ja tapahtumiakin mukavasti
Kyseinen peli oli tyttöystävän elämän ensimmäinen paikan päällä nähty jääkiekkomatsi ja sanoi tykännensä. Ilta olikin loppuen lopuksi onnistunut. :thumbs:
jhulmi sanoi:Kertokaa mulle miten on mahdollista, että Hifk:lla on suurin pelaajabudjetti? Siis tuolla pelaajaringillä vs. Kärpät, Blues, Jokerit jne...Ei mitään pahaa hifk:ta kohtaan varsinkin kun nyt pelityyli miellyttää (paljon tappeluita), mutta pahasti ylipalkattu jengi taitaa olla...
Aamen. Rautakorven joukkueiden peliä on tuskaista katsoa, missä ja milloin tahansa.GynoTissi sanoi:Jumalauta. Kirjotanko mä tänne jollain toisellakin nimimerkillä? Pahin painajainen olisi jos IFK-pelaisi virheitä välttelevää summasen totaalikiekkoa höystettynä Rautakorven pystypainilla ja roikkumisella.
Pelles sanoi:ei kait täällä kukaan väitä suoraan et joku pelaaja pelaa rahan takia..![]()
vaikka ihan varmasti maailmasta 6 sellaistakin löytyy..
vaan sitä et esim. luultavasti vähintään 80% sm-liiga pelaajista pelais mielummin nhl:ssä, sveitsissä jne koska puitteet on huomattavasti paremmat (lue raha)..
vai miks pelaajat ei pelaa koko ikää siinä samassa kasvattaja seuras...sais asuu kotona tutussa kaupungissa..ei tarvis reissata ja kärsiä jostain farmi elämästä rapakon takana.. siellä pelataan missä maksetaan enemmän!!! :whip:
Niinpä, Hallikainen saa nyt väistyä "ykkösmolarin" paikalta.Jontte-88 sanoi:no voi helvetti! jokerit otti pataan pelikaaneilta!
lej sanoi:Ei se pelaajabudjetti tarkoita sitä, että kaikki rahat on jo käytetty, vaan sitä, että kaudelle on budjetoitu käytettäväksi x summa rahaa.