Slayer, In Flames, Cob -metallikiertue Marraskuussa Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Eka bändi aloittaa puol seiska että hyvinhän tuonne kerkiää. Ajattelin samaan hintaan tarkastaa myös nuo ekat aktit.

neljältä kamat hotellille ja sitten voiskin lähteä jäähallille...tampereella siis

Saattaa tulla siisti reissu ku oo oikee yöpaikkaa ja kuopioon lähtee seuraava juna vast jotaa 09.00 tiistaina :D
Missähä pyöris yön yli :P

Siguhan kertoo kaiken tarvittavan...Kaikille meille hyvää keikkaa...preach to the perverted.:rock:

Joo olihan toi aikamoista tykitystä. COB lämmitti hyvin In Flamesin, Slayer ei muhun uponnut ollenkaan. Mutta ei se mitään, In Flamesia odotin eniten ja se toimi taas hemmetin hyvin. :rock:
Jaahas, sitten töitä seiskaan asti. :whip:

Juu olipa tiukkaa mättöä !!

Slayer taasen mulla illan kohokohta:worship: ,In Flames oli hyvä,COB hiukan vaisu ?
Thine Eyes Bleed o.k ja Lamb of God :rock:

Hyvää rapulanparantelu settiähän tuo oli.:) Lamb of God on kyllä livenä hemmetin kova. In Flames upposi kans hyvin ja ihan jees muutkin esiintyjät. Eipä noilla hallikeikoilla oikein samaan tunnelmaan pääse ku esim clubeissa mutta ihan hyvät paikat oli josta lavalle näki mukavasti lukuunottamatta slayeria jonka aikana 50.v hevipaatsa tuli eteen moshaamaan innoissaan ja sai olla hätistelemäs sitä sivummalle.:D Keikalle kuitenkin :thumbs:

Hewipaappoja pitää kuules kloppi kunnioittaa eikä hätistellä sivummalle.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Joo eli jäi sitten LoG näkemättä (Black Labelia lukuunottamatta). Perseestä toi järjestely. Olis pitäny tulla paria tuntia ennen jonottamaan.

Slayer veti hyvän setin. In Flames ja Bodomi ei jaksanu paria biisiä enempää kiinnostaa.

P.S. Oli aika leppoisa tunnelma hallin käytävillä. Kummassakohan on enemmän järjestyshäiriöitä: Pori Jazzeissa vai noilla metallikeikoilla..

Mulle Lamb Of God oli illan paras akti :rock: Siis aivan tajutonta miten hyvältä kuulosti livenä! Varsinkin ne "bassoboostit" aiheutti ylimääräsen sydämenlyönnin. Aika vaikuttavaa. Missasin pari ensimmäistä biisiä, toivottavasti eivät soittaneet mun lempibiisiä RUINssia sinä aikana... Vieläkin nostattaa fiiliksiä se setti.

Slayerin keikan aikaan alko olla jo alaselkä ja jalkapohjat aika tukossa, mutta perkele ne soitti kovaa. Loppukeikasta piti jo suosiolla mennä kentän takaosaan kattelemaan, vaikka tulpat luonnollisesti päässä olikin. Olis ollu melkein tuplasuojaukselle paikka...

Lamb of God ja Slayer oli mun mielestä illan kohokohta, varsinkin lamb of god. CoBin esitys oli aika heikko mielestäni kans. Myth mielestäni soittivat RUINin, tais olla eka biisi ellen muista ihan väärin. Anyways kokonaisuudessan oli aivan mahtava ilta :rock:

Voi jumalauta mikä tapahtuma! Imo kaikki veti hemmetin hyvät keikat. Lamb of god oli jotain aivan uskomatonta! Ja joo ruinilla tosiaan alottivat, ja black labelilla tuli wall of deathn, en ois uskonu! Ite en ollu siinä ku olin eturivissä ihan keskellä ni siitä ei kannattanu lähtee! Nopeimmat ovat jo saattaneet huomata, mutta joku fiksu kuvas sen wall of deathin istumapaikalta ja se video löytyy tästä osoitteesta http://www.youtube.com/watch?v=FzgpoaGSu8k! Angel of deathissa oli kuulemma ollu aivan järkyttävän iso pitti? Oli aika rankka meininki edessä, sakkia pyörtyily ja lenteli ja itekki oli välillä vähä vaikeuksia hengittää, mutta sitkeesti siinä Arayan eessä tönkötettiin! Kaiken kaikkiaan aivan mahtavaa:rock: Tosin slayer ois voinu vähä hidastaa lopussa ja huudattaa yleisöö jotenki, ku tuntu et yhtäkkiä vaa lähti angel of death soimaa ja se oli sitte siinä!

Antakaa vähän tuntomerkkejä itestänne ni jos muistasin vaikka jonkun? Oisko teistä joku kenties semmone kaveri joka tuli siihen jonottaan ihan hyvissä ajoin ja piti päässään "elukka" pipoa ja vaaleaa paitaa?

Jumalauta mikseri pilas maailman parhaan heavy orkesterin keikan !
Arayaan äänestä ei saanut päätykatsomossa mitään selvää!
Olis ollut loistava keikka mutta mikseri piti hanat kaakossa ja musiikki oli yhtä puuroa!

Jumalauta mikseri pilas maailman parhaan heavy orkesterin keikan !
Arayaan äänestä ei saanut päätykatsomossa mitään selvää!
Olis ollut loistava keikka mutta mikseri piti hanat kaakossa ja musiikki oli yhtä puuroa!

Kentällä oli soundit ihan ok. Itseasiassa Slayerillä oli varmaan illan selkeimmät soundit. Ihan mukava ilta. Lamb of God oli pieni pettymys, vähän hengetön veto. Bodom veti lyhyen ja melko peruskeikan, nintendosoundit ei vieläkään meikälle oikein putoa, kiipparistin vois heittää mäkeen....
In Flamesin aikana jaksoi vanhakin vähän riehua eturivissä, mutta sitten Slayeriin ei enää virtaa jäänytkään.

Kentällä oli soundit ihan ok. Itseasiassa Slayerillä oli varmaan illan selkeimmät soundit. Ihan mukava ilta. Lamb of God oli pieni pettymys, vähän hengetön veto.

On se ihmisestä kiinni miten nuo kokee. Mun mielestä nuo kaks mainitsemaasi oli täysin päinvastoin :) Lamb Of Godilla oli mun mielestä illan parhaat soundit ja paras show, kun taas Slayer soitti mun mielestä liian kovalla ja kentän puolessavälin tuntu jo, että on ihan puuroa aina välistä. Slayerin kaikan aikana tosin munkin virta oli jo ihan lopussa.

kun taas Slayer soitti mun mielestä liian kovalla ja kentän puolessavälin tuntu jo, että on ihan puuroa aina välistä.
Ainakin kaappeja oli tarpeeksi pojat ottaneet mukaan. :D Taisi olla risteissä 18 kaappia...

Tuohon soundipolitiikkaankin vaikuttaa ihan pirusti se missä sattuu kuuntelemaan. Vaihtelee pirun paljon lyhyelläkin matkalla. Ja tietysti se millaset tulpat on.

Hieno keikka kaiken kaikkiaan! Paha verrata bändejä niiden muihin keikkoihin ku näin ekaa kertaa kyseiset bändit! Olis luullu et Slayer huudattais mailmanluokan bändinä vähän enemmä mut ei olivat silti kyllä hyviä niinkuin myös Cob, flamesit ja lamb of god.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom