SKL SM 2024

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu



 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan mielenkiinnosta, minkäs ikäisille pitää oma lippu ostaa? Harmillisesti en saa lapsenvahtia kisaviikonlopulle niin pääseekö tuollainen taapero vielä ilmaiseksi sylissä?
 
Ootteko tosissanne että 50e pitäisi maksaa 4-vuotiaasta?

Voi vittu.
No minä en niitä lippujen hintoja päätä, eli älä mua syytä, ystävällisesti vain selvitin sulle mikä käytäntö, olis pitänyt varmaan vaan ignoorata, että ole hyvä vaan.

Noin yleisesti, jos sinne pääsis ilmaiseksi semmoiset 4 vuotiaat vilkkaat lapset, niin saattais useampi jättää lastenhoitajan hommaamatta ja kun laitetaan sitten kymmeniä 4 vuotiaita sinne 10 tunniksi istumaan syliin, niin se on varmaa, ettei siitä tule yhtään mitään, ei nyt mikään miellyttävin paikka lapselle olla noin pitkää aikaa.
 
No minä en niitä lippujen hintoja päätä, eli älä mua syytä, ystävällisesti vain selvitin sulle mikä käytäntö, olis pitänyt varmaan vaan ignoorata, että ole hyvä vaan.

Noin yleisesti, jos sinne pääsis ilmaiseksi semmoiset 4 vuotiaat vilkkaat lapset, niin saattais useampi jättää lastenhoitajan hommaamatta ja kun laitetaan sitten kymmeniä 4 vuotiaita sinne 10 tunniksi istumaan syliin, niin se on varmaa, ettei siitä tule yhtään mitään, ei nyt mikään miellyttävin paikka lapselle olla noin pitkää aikaa.
Ei ollut vitut tarkoitettuna sinulle, kiitos kun selvitit. Olisi riittänyt vain lyhyempi pyörähdys ja supporttaus porukalle ihan silläkin että tiedän ettei 10h urakka muksun kanssa ole realistista, mutta 110€ että kävisin kattomassa bodaukseen ja physiquen niin joo, ei tule onnistumaan. Ihan ei tunnu kovinkaan realistiselta kauhukuvalta se että vilkkaat nelivuotiaat pilaisi tunnelman mutta itkuiset alle 2v ei.
 







 




 

 
 
Back
Ylös Bottom