SKL SM 2024

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
No eikö ne ole siellä miehiä ja naisia? Ylipäätänsä maailmassa on vain miehiä ja naisia. Ihan sama mikä laji, niin yleensä on miehiä ja naisia.
Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Virilisaatio on naisilla todella vahvasti läsnä, eikä se ole enää mielekästä katsottavaa. Figuressa ja Women's Physiquessa rakennetaan hienoja, lihaksikkaita ja ennen kaikkea vielä naisellisia fysiikoita joita on ilo katsella. Tämä on mielipiteeni ja mielestäni olen ihan oikeutettu sen tuomaan julki.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Virilisaatio on naisilla todella vahvasti läsnä, eikä se ole enää mielekästä katsottavaa. Figuressa ja Women's Physiquessa rakennetaan hienoja, lihaksikkaita ja ennen kaikkea vielä naisellisia fysiikoita joita on ilo katsella. Tämä on mielipiteeni ja mielestäni olen ihan oikeutettu sen tuomaan julki.
Se tosiaankin on vain sun mielipide, se nyt vain lajiin kuuluu ja sitä ei kannata seurata jos jotenkin itseään haittaa. En minäkään seuraa missikisoja kun ei kiinnosta. Enkä mene niiden forumille selittämään omaa mielipidettäni.
 
Se tosiaankin on vain sun mielipide, se nyt vain lajiin kuuluu ja sitä ei kannata seurata jos jotenkin itseään haittaa. En minäkään seuraa missikisoja kun ei kiinnosta. Enkä mene niiden forumille selittämään omaa mielipidettäni.
Ei se minua haittaa, mutta en vain oikein ymmärrä miksi naisille pitää väkisin yrittää saada miesten massat, kun ei naisten vartaloa ole alunperinkään suunniteltu yhtä lihaksikkaaksi kuin meidän miesten. Tietäähän sen, että tukka siinä vain lopulta lähtee ja viskibasso mörisee.
 
Ei se minua haittaa, mutta en vain oikein ymmärrä miksi naisille pitää väkisin yrittää saada miesten massat, kun ei naisten vartaloa ole alunperinkään suunniteltu yhtä lihaksikkaaksi kuin meidän miesten. Tietäähän sen, että tukka siinä vain lopulta lähtee ja viskibasso mörisee.
Ei ole miehillekään alunperin suunniteltu mitään 130kg lihaksikasta massaa. Laji on mitä on, en ymmärrä miten joku jaksaa tota asiaa vieläkin ihmetellä. Enkä tajua miten sua voi mitenkään haittaa jonkun viskibasso, mitä vitun väliä sillä on meille muille?

Ihan samaa paskaa jauhetaan iltalehtien sivuilla miehistä "Ei oo oo kyllä kaurapuurolla hommattu". No onko joku jossain niin väittänyt, kuhan läskit vaan kitisee.
 
Ei ole miehillekään alunperin suunniteltu mitään 130kg lihaksikasta massaa. Laji on mitä on, en ymmärrä miten joku jaksaa tota asiaa vieläkin ihmetellä.
Niin on, totta puhut kyllä siinä. En minä juuri sen enempää ihmettelekään. Pitäisikö nuo kärkkäät mielipiteeni ja viestini siivota pois ketjusta? En halua kyllä tosiaan olla latistamassa kehonrakennuksen henkeä ja kovasti syksyn kisoja itsekin odotan. Toivotaan että hyvät karkelot jälleen nähdään! ✌🏻
 
Niin on, totta puhut kyllä siinä. En minä juuri sen enempää ihmettelekään. Pitäisikö nuo kärkkäät mielipiteeni ja viestini siivota pois ketjusta? En halua kyllä tosiaan olla latistamassa kehonrakennuksen henkeä ja kovasti syksyn kisoja itsekin odotan. Toivotaan että hyvät karkelot jälleen nähdään! ✌🏻
Ei täällä tarvii mitään poistaa, mielipide sullakin on, mutta siihen voi muutkin vastata, niin saattaa sitten monet jotka samoin ajattelee, avartaa katsetta sen verran, että kun kyseessä on kehonrakennus, niin se harvoin yrittää tai pitääkään olla mitään normaalia, friikkishowta se on enemmän tai vähemmän aina. Mä en ite sillai ymmärrä miten monet jotka ei selkeesti vaan voi pärjätä, kisaa siellä joka vuosi, mutta mistäs mitä tiedän mistä kukin tykkää ja lajia tuen silti.

Se masterssien juttu pitäis oikeesti muuttaa, vain masterssien mitalisteille oikeus osallistua yleiseiseen, se on mun mielestä kovin huono juttu, että masterssit on 2 kertaa lavalla joka vuosi vaikka 50v masterssien viimeisellä ei ole mitään saumaa yleisessä. Mun järkeen ei käy, miksi ne vetää siellä kaksi kertaa saman vaparin ja venyttää kisan pituutta.
 
Mä en ite sillai ymmärrä miten monet jotka ei selkeesti vaan voi pärjätä, kisaa siellä joka vuosi,

Mitä on pärjääminen? Jos tuolla tavoin ajattelee, niin eihän lopulta kenenkään muun kannattaisi kilpailla kuin Mr. Olympian finalistien. Kaikille muille löytyy varmuudella aina kengittäjä.

Jollekin joka on SM-kisoissa sijalla 12, voi olla tavoite päästä 10 parhaan joukkoon ja jos se onnistuu, on tyytyväinen tulokseensa. Vaikka samalla tietää ettei voi koskaan voittaa SM-kisoja.

Aika moni pelaa jalkapalloakin, vaikkei voi ikinä päästä HJK:n avauskokoonpanoon. Saati voittaa Mestarien liigan maalipörssiä.

Ikäsarjojen järjestelyt ovat sitten oma juttunsa.
 
Mitä on pärjääminen? Jos tuolla tavoin ajattelee, niin eihän lopulta kenenkään muun kannattaisi kilpailla kuin Mr. Olympian finalistien. Kaikille muille löytyy varmuudella aina kengittäjä.

Jollekin joka on SM-kisoissa sijalla 12, voi olla tavoite päästä 10 parhaan joukkoon ja jos se onnistuu, on tyytyväinen tulokseensa. Vaikka samalla tietää ettei voi koskaan voittaa SM-kisoja.

Aika moni pelaa jalkapalloakin, vaikkei voi ikinä päästä HJK:n avauskokoonpanoon. Saati voittaa Mestarien liigan maalipörssiä.

Ikäsarjojen järjestelyt ovat sitten oma juttunsa.
Jalkapalloa ja bodausta ei voi verrata millään tasolla. Bodaus kilpatasolla on melko vaarallista hommaa terveydelle.

Mr Olympia kisaajat ovat ammattilaisia, eivät suomalaisia amatöörejä. Suomessa kärki on aina tulosten osalta varianssia, TOP 5 on usein legittejä voittajia, mutta jos joka kisassa on huonommassa kunnossa ja aina viimeisten joukossa, niin onhan se aika hullua jo.
 
Ei ole miehillekään alunperin suunniteltu mitään 130kg lihaksikasta massaa. Laji on mitä on, en ymmärrä miten joku jaksaa tota asiaa vieläkin ihmetellä. Enkä tajua miten sua voi mitenkään haittaa jonkun viskibasso, mitä vitun väliä sillä on meille muille?

Ihan samaa paskaa jauhetaan iltalehtien sivuilla miehistä "Ei oo oo kyllä kaurapuurolla hommattu". No onko joku jossain niin väittänyt, kuhan läskit vaan kitisee.
Ite en kyllä hirveesti myöskään kiihotu miehen äänestä naisella, mutta omat mieltymykset jokaisella
 
Mitä on pärjääminen? Jos tuolla tavoin ajattelee, niin eihän lopulta kenenkään muun kannattaisi kilpailla kuin Mr. Olympian finalistien. Kaikille muille löytyy varmuudella aina kengittäjä.

Jollekin joka on SM-kisoissa sijalla 12, voi olla tavoite päästä 10 parhaan joukkoon ja jos se onnistuu, on tyytyväinen tulokseensa. Vaikka samalla tietää ettei voi koskaan voittaa SM-kisoja.

Aika moni pelaa jalkapalloakin, vaikkei voi ikinä päästä HJK:n avauskokoonpanoon. Saati voittaa Mestarien liigan maalipörssiä.

Ikäsarjojen järjestelyt ovat sitten oma juttunsa.
Itsellä ainakin on sen verran kova kilpailuvietti ja voitontahto että jos parin kisan jälkeen huomaisin etten koskaan voi voittaa, en näkisi mitään syytä jatkaa.
 

 



 
Toivottavasti tämä Ek on saanut massaa jalkoihin, aika rujon näköinen alakerta. Kyllähän nämä kisat täytyy taas mennä paikanpäällä katsomaan.
 
Back
Ylös Bottom