Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä koitan sen laudan hommaa ja tulen sun messiin kaatuilemaan.Tänään vois käydä vaikka tuolla kalasatamassa pappaskedeilee, eltsussa tosiaan on vähän nihkeesti perusasvalttia. Olisiko muita vanhoja pieruja tulossa paikalle häpäisemään itseään? :D
Toi on oikeesti ihan sairaan hyvä idea! Itekki miettiny et kuin hauskaa siitä tulis kun kerättäis keski-ikäisistä täysin lahjattomista tämmönen skederyhmä ja lähettäis joukolla johki rullailemaan:D. Itellä oli skeittilauta joskus 80-luvulla niin kuin melkein kaikilla pojilla silloin kun ne tuli muotiin ja homma sujui silloinkin lähinnä välttävästi. Mut nyt,kymmeniä vuosia myöhemmin meno vois olla melko hulvatonta! Pitäisköhän sitä hommaa Longboard vai mitä niitä nyt onkaan?Mä koitan sen laudan hommaa ja tulen sun messiin kaatuilemaan.
Itse ostin kivijalasta kaikki tarvittavat tilpehöörit, ja samalla sain todella paljon infoa liittyen laudan hankintaan, mihin kannattaa panostaa sun muuta. Joten sen perusteella voin sinulle antaa vähän vinkkejäNyt n. kuutena päivänä käynyt rullailemassa ja sattui trukki katkeamaan :D Mistä kannattaisi tilata uudet trukit ja mahdollisesti parempi dekki? Itse majailen tällä hetkellä Lappeenrannassa, joten täällä ei tietääkseni ole yhtäkään kyseistä harrastusta tukevaa liikettä sitten Alley 53 lopetettua. Löytyykö muita LPR-alueella pyöriviä skeittailijoita?
Itse ostin kivijalasta kaikki tarvittavat tilpehöörit, ja samalla sain todella paljon infoa liittyen laudan hankintaan, mihin kannattaa panostaa sun muuta. Joten sen perusteella voin sinulle antaa vähän vinkkejä
ponkes.com sieltä näyttää löytyvän ihan kivasti tavaraa.
Trukit on kuulema semmoiset, että jos ostaa kerralla kunnolliset, niin niillä ahkerampikin lautailija rullailee useamman vuoden, halvemmissa saattaa sitten tapahtua niin kuin sulle kävi. Itse ostin Thunderit, niitä myyjä ainakin kovasti kehu vaikka kalliimpiakin olisi ollut saatavilla. Huomioi vain sitten trukkeja ostaessa, että leveys dekin ja trukkien suhteen on oikea.
+-50€ saa kuulema hyviä dekkejä, sen summan yli kun menee, niin ei maksa oikeastaan kun merkistä. Itse ostin 8" leveän laudan, siitä ylöspäin mentäessä flippien tekeminen muuttuu kuulema huomattavasti vaikeammaksi.
Ehä noista oli jotain apua
Ei ole kevyt aina parempi. Omasta mielestä se lauta menee aika tunnottomaksi jos on kevyet trukit ja kapea lauta. Melkein suosisin noita perinteisempiä trukkimerkkejä, kuten Independentiä. Trukin leveys sitten laudan mukaan. Yhteensopivuustaulukot löytyy netistä.Kiitoksia. Minkähän painoiset trukit kannattaisi ostaa? Oon huomannut niissä olevan suuriakin eroja. 300g:sta 700 grammaan per trukki. Ehkä se menee niin, että mitä kevyemmät trukit, sen parempi. Minkä painoisia olette hankkineet?