Yhdysvallat sanoi:Mutta eikös mave ole alaselkä liike eikä yläselkä mutta siinä vedetään lavat taakse yläasennossa ja tehdään loppuojennuss kun taas sjmvssä pidetään lavoissa venytys kokoajan? Ymmärsinkö oikein?
Eiköhän tota mavea pidetä koko selän liikkeenä ja lisäksi hyvänä yleisliikkeenä (ottaa niin moniin lihasryhmiin). Ite en tee sitä ja siksi mun ei kannata kommentoida sitä sen enempää. Sjmv:ssa ei ole mun mielestä tarvetta tehdä mitään loppuojennusta tai yläselän liikettä, kun tavoite on saada se käymään reiden takaosiin. Kannattaa tietysti tehdä niinkuin parhaiten saa liikkeen tuntumaan sinne missä pitää.

. Sen jälkeen tein vielä koukistuksia ni joutu niistä tiputtamaan painoa normaalista sarjapainosta :D . Oli kyllä mukavaa vaihtelua takareisitreeniin kun en itse ole suuri koukistusten ystävä.
bärsettä vai? takareisiin pitää saada potkua kun en ees koukistuskoneessa pysty takareisiä tekemään. se on se helvetin istuttava malli joka meikäläisellä vihloo niin perhanasti polvitaipeeseen. Kunnon salisiat neuvoja tänne.
Millä tavalla rasittui? Kyllä selän ojentajat tekevät työtä sjmv:ssa, eli siltä rasitukselta ei voi välttyä. Vai meinaatko, että selkä pyöristyi ja selkään sattui, tms?