SJMV ja MAVE:n painot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hamletti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinka suuri ero teillä on sjmv:n ja normi maven välillä?
Ja kuinka paljon yleensä ottaen Mavessa on suuremmat sarjapainot.
Itse teen SJMV:tä enkä ole pitkään aikaan tehnyt normi mavea,kuitenkin nyt
ois tarkotuksena ruveta tekee sjmv:tä maven kanssa vuorotellen ja kiinnostais tietää paljon porukalla eroo sarjapainoissa.Nyt teen 85*8 sarjoja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla on normiveto asennon puolesta niin lähellä sjmv:tä että eroa lienee 5-10kg. Ens viikolla vedän 5*175 ja polvia aion koukistaa sen verran että tuohon pystyn.
Etureisiltä tarviin hiukan apua irrotukseen lähellä maksimikuormia.

Jos verrataan toistoja niissä raudoissa, joita olen suorin jaloin vedossa/romanialaisessa käyttänyt, eroa ei hirveästi ole... Ainakin 130:een asti vetosarjat ilman vyötä, sjmv:sta en muista oliko vyö vai ei.

Veto 10 x 120, 8 x 130, 5 x 140, 2 x 160
SJMV 10 x 110

Maastaveto on nyt 140 kg (3x3-6 toistoa) ja SJMV:ssa mennee ylihuomenna 110 kg (3x8 toistoa). Molemmat magnesiumilla ilman vyötä tai remmejä. Jos toistomäärät pistettäisiin samaksi, niin SJMV olisi ehkä 20 kg jäljessä mavea.

Noin 60kg eroa mutta se ero pienenee kokoajan hyvää vauhtia kun oon noita kinttuja sen verta vähän reenannut viellä.

//Mavekin kyllä kasvaa..katsotaan puolen vuoden päästä uusiksi onko sittenkään ero muuttunut.:D

Maastaveto on nyt 140 kg (3x3-6 toistoa) ja SJMV:ssa mennee ylihuomenna 110 kg (3x8 toistoa). Molemmat magnesiumilla ilman vyötä tai remmejä. Jos toistomäärät pistettäisiin samaksi, niin SJMV olisi ehkä 20 kg jäljessä mavea.
Vedon sarjapainot on meillä melko samoissa... Paljos sulla on maksimit, kyykky/penkki/veto?

Vedon sarjapainot on meillä melko samoissa... Paljos sulla on maksimit, kyykky/penkki/veto?
En tee ykkösiä muuten kuin ehkä vahingossa. Penkki on mulla ihan käsittämättömän paska eli 3x5x70 kg erittäin hyvänä päivänä ja kyykyn viitosmaksimi on jossain 120 kg paikkeilla. Jos ottaisin ykköstä vedosta niin kokeilisin varmaan jotain 150-160 kg.

Itellä kans aikalailla samoissa pyörii nuo erot. Paras sarja taitaa olla mitä oon tehny 3x4x140 mavea ja sjmv 3x4x125. Jos tuohon lyö sitten lisää painoa niin sjmv muistuttaa enemmän tavan maastavetoa.

Vastaanpas tähän sitten itekki kun aika samoisas pyörin :D Viime viikolla ku satuin ekakertaa testaamaan kyykyn maximeja vähän. varmaan vielä ois menny enemmän kuin 120 mutta ku nostin 140kg telineistä niin päätin jättää kokeilematta :) eli 120kg/100kg/175kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
SJMV en osaa sanoa ku ei oo tullu koskaan tehtyä.
Mavessa on maksimi vitonen 130kg. Maksimista ei ole tietoja mistään :D

MAVEa en oo treenannu oikeestaan ikinä, en 2 vuoteen ainakaan ollenkaan, joskus kun aloittelin, taisin ottaa jonku 'kovan' 6-8 toiston sarjan 150kg:lla...
SJMV oon tehny nyt 1,5 vuotta ja tohon johonkin 2x8x157,5kg se vähän meinaa nyt jökittää...

Oon huomannut et rima on tainnu kasvaa ton MAVEn suhteen, et uskallanko kokeilla... entä jos vedänkin maasta vähemmän :D :D

nooh, ehkä sit joskus kun oon salilla yksin niin...:rolleyes:

Jaa-a. Perus mavea ei tule nykyisessä ohjelmassa tehtyä, muuten kuin jonkun kerran vuodessa maksimitestin yhteydessä.
SJMV kuuluu toki ohjelmaan. Siinä olen vastikään tehnyt sarjat 180kg*2*6 ja normimavessa otin ykkösen 225kg.
SJMV:n teen remmeillä, kun taas tuossa mavessa käytin magnesiumia. Vyötä en käytä kummassakaan.
Olisikohan eroa sarjapainoissa normimaven eduksi 10-15kg....

Mavessa ristiotteella ilman mankkua 130-135 3x6, en ole ihan varma tangon painosta...
Sjmv 90kg 3x10 sarjaa melko kevyesti, kai se 100kg menisi ihan mukavasti jotain 3x8 sarjaa...

E: Siis mave ilman remmejä sjmv:ssä remmit sitten kiinni...

Zone-sarja -42%
Offtopicmavekysymys:

Tarviiko tavan maastavedossa laskeutua enää alemmas siitä pisteestä, jossa saa kädet tankoon ja selän suoraksi?

Offtopicmavekysymys:

Tarviiko tavan maastavedossa laskeutua enää alemmas siitä pisteestä, jossa saa kädet tankoon ja selän suoraksi?

En nyt oikeen ymmärrä kysymystä. Eiköhän maastavedossa laskeuduta juuri niin alas, että painot osuu lattiaan. Vaikea niitä on siitä lattiastakaan läpi työntää.

mä en tee sjmv 100kg isommalla, sjmv:tä kun sitä tulee tehtyä tulee pumpattua pitkiä sarjoja, kun taas mavessä yleensä hinkkaan pitkiä.

:lol2: Oli kyl vaikeaselkonen kysymys, mutta jos ymmärsin oikeen niin kysyjä tarkotti että tarviiko jokainen veto aina alottaa sieltä kyykkyasennosta.

Ei tarvi.

Mullakin taitaa mennä vähän offtopicin puolelle, mutta miten porukalla riittää näppivoimat sjmv:ssa (ja mavessa) vai käytättekö remmejä? Itselläni ainakin loppuu tumpuista voimat usein pidemmissä (7+) sarjoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom