Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi::jahas:
Tiedz sanoi:
Mike sanoi:Siellä oli muuten hinnasto kyrvän pidennykselle ja paksunnukselle. 4400e olis kustantanut koko satsi. Mulle tosin sanoivat, että "tuota pitäis kyllä pienentää". :whip:
Mike sanoi:Siellä oli muuten hinnasto kyrvän pidennykselle ja paksunnukselle. 4400e olis kustantanut koko satsi.
Toi Hellsingin etelaranta taitaa liittya EU:hun tuossa viikon sisalla. Eli ei se niin villi-lansi ole kuin suomalaiset haluavat mainostaa. Myos muualla voi olla rehellisia ja osaavia ihmisia kuin suomessa.SniffDaddy sanoi:Mahtaakohan Virossa minkälainen vakuutuspolitiikka olla.
Vaadin nähdäMike sanoi:Mulle tosin sanoivat, että "tuota pitäis kyllä pienentää". :whip:
Hannibal sanoi:Asialliset sivut! Eikä niistä iänikuisista tissiväittelyistä kannata pahastua, tuolla alempanahan minä jo kerroin mistä ne johtuvat.
Mike sanoi:Siellä oli muuten hinnasto kyrvän pidennykselle ja paksunnukselle. 4400e olis kustantanut koko satsi. Mulle tosin sanoivat, että "tuota pitäis kyllä pienentää". :whip:
teemupii sanoi:Vaadin nähdä
Täh??? Siis tuollanen nysäironchef sanoi: