Sivut toiminnassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten musta tuntuu vähän hassulta, kun oma avo- vai aviomies toivottaa porukat tervetulleeksi ihastelemaan Suomen seksikkäintä fitness-mimmiä ja etenkin tämän pyöreän omenaisia rintoja. Kaiken lisäks äijän kutsumanimi on "The Silicone". Nooh. Kyllä mäki kavereilleni vastaavaa naista ehkä just ja just kehtaisin esitellä. :joulu3: :evil:

Mitähän sitä sanoisi? :rolleyes: Sivut oli ihan hyvin tehdyt ja selkeät.. Vähän hassultahan tuo näyttää, kun nainen esittelee hauistaan jalat levällään ja tissit paljaana.. :D

Eli kuvat ois voinu olla hippasen verran tyylikkäämpiä.

nätti mimmi, mutta ihan liikaa silikonia, olkoonkin että ne ovat samalla tuotemerkkinä...

niin ja tussu ei näy - why?

Moi!

Niin, jos sivut on liian kaupalliset, niin yllapito voi poistaa linkin tottakai.

On hyva pitaa mielessa, etta Jussi on suoraansanoen silikonifetissi ja sivuissa on ripaus huumoria mukana, eli ei kannata kenenkaan pahastua yms...Jos ei tykkaa, niin ketaan ei ole pakotettu sivuja katsomaan, mielipiteen toki saa sanoa ja hyvahan on, etta tulee erilaisia nakemyksia.. :)

Idea tossa kasittaakseni on se, etta Suomesta puuttuu rohkeita treenattuja malleja, joita on paljon esimerkiksi rapakon takana. Anu on sen verran rohkea mimmi, etta uskaltaa ainakin yrittaa liberalisoida ilmapiiria talta osin.

ugh, olen puhunut.. :D

Jeme sanoi:
Ei millään pahalla mutta HYI mä vihaan silikooneja ja muitakin klooneja! :urjo:

Hieman samaa mieltä. Ei mitään silikooneja vastaan, mutta ei tuo minusta kovin hyvältä näyttänyt.. siis ne rinnat. 2 palloa, jotka eivät näyttäneet "istuvan" muun kropan kanssa samaan kuvaan.. Mutta, mielipiteitä on monia.

Hienosti tehdyt sivut... mutta itse sivujen kohde ei kyllä mua säväytä.

Tyylikkäitä silikonejakin on olemassa, mutta nuo ovat kyllä kaukana niistä. Vaatteet päällä menettelevät, mutta ilman vaatteita ovat äärimmäisen epäluonnolliset, suoraan sanoen TÖRKEÄT. :down:

Omna pyysi, että tästä ei tulisi tissiväittelyä, mutta jos tässä threadissa on tarkoitus puhua Anun www-sivuista, niin kyllähän nuo sivut lähes tisseillä kokonaan ratsastavat. Luomuna tai edes puolet pienemmillä silikoneilla olisi ihan OK.

Ts. mun mielestä ei ole Finland's sexiest fitness model.

Juspe sanoi:

Tyylikkäitä silikonejakin on olemassa, mutta nuo ovat kyllä kaukana niistä. Vaatteet päällä menettelevät, mutta ilman vaatteita ovat äärimmäisen epäluonnolliset, suoraan sanoen TÖRKEÄT. :down:

Omna pyysi, että tästä ei tulisi tissiväittelyä, mutta jos tässä threadissa on tarkoitus puhua Anun www-sivuista, niin kyllähän nuo sivut lähes tisseillä kokonaan ratsastavat. Luomuna tai edes puolet pienemmillä silikoneilla olisi ihan OK.

Tämän tekstin puollan 100%:sti :thumbs: Sivut ovat ERITTÄIN selkeät eivätkä sisällä ylimääräistä härpäkkää tai muuta kikkailua. Juspe tuossa sanoikin sivujen kohteesta saman, mitä itse ajattelen.

Sivuilta saksittua:

"Lopputuloksesta voidaan tehdä luonnollisen näköinen tai hyvin teennäinen rantapallo-look."

Jep jep.

Kyllähän sen kuvia katselee. Rohkeat fitnessmallit on kyllä jees! Huomio vaan ei nyt kiinnittynyt treenattuun kroppaan ja ne salilla hikoillut tunnit jäävät hieman taka-alalle. Noin saa kyllä tehokkaasti huomion pois siltä osa-alueelta, miltä sitä tunnustusta kelpaisi antaa. Saa treenata kroppansa aika paljon kovempaan kuntoon ennenkuin se huomataan eikä verstaalta tulleita kannuja.

"Olen povekas ja ylpeä siitä. "

Toi kuulostaa siltä niinkuin se ois synnynnäistä.

Seksikästä :kuola: ja hyvännäköistä! :thumbs:

Saisi tulla lisää vaan :kuvia:

Ei viitsi paljastaa tähän alhaisimpia ja irstaita tuntemuksia.

Ihan Ok kuvia ja onhan naisella kiva kroppa, noi tissit on mun makuun hieman liian suuret, vaikken silikoonien vastustaja olekkaan.
Hyvä kun joku uskaltaa tehdä tuollaista, toivottavasti ei vaan mene wannabeejulkkis toiminnaksi.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää kroppaansa tai kykyjänsä piilossa ja olla häveliäs ihan turhan takia.

Propsit siis täältä.

N.O.Kummonen sanoi:
"Olen povekas ja ylpeä siitä. "

Toi kuulostaa siltä niinkuin se ois synnynnäistä.

Tärkeintä on, että itsellä on hyvä olla? Joku toinen voi olla ylpeä siitä, että nosti nostokurkipaidalla 200 kg penkiltä. :)

Emmah sanoi:
Vaikka tissejä onkin kiva katella ;)

No no Emma, eipäs innostuta :hyper:

Ihan hyviä ru... motivaatiokuvia. Niistä rekkakuvista ei ainakaan mulla kaikki auenneet. Rintoihin olisi riittänyt puoli mittaakin, mutta tietäähän sen miten käy jos samaan hintaan saa enemmänkin...

Treeniä vuodesta 2001? Ihan hyvää on ollut kehitys.

Juspe sanoi:

Samaa mieltä. Ja todellakaan nuo implantit eivät ole sieltä kauneimmasta päästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom