Sivuolkapäät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Powerhousu sanoi:
Kyllä tääkin menee aika vahvasti kategoriaan "Vuoden parhaat nostot" :david:

Edit: Näille pitäisi tehdä oma threadi johon laitetaan vuoden mittaan parhaat nostot. Vuoden lopussa sitten äänestetään mikä oli paras.
Sinäpä sen sanoit:worship:

Doggoned sanoi:
Joillekin saa sitten vittuilla tosta vaan:rolleyes:
Kyl mä sen verran sarkasmin päälle ymmärrän, että jos tollasta porukkaa on vielä olemassa, niin antaa tulla. Eihän se muuta kuin lisää itsetuntoo... toisin kuin sut se on näyttänyt jo tuhoja, olen pahoillani:itku: :down:

Jaaggo sanoi:
Kyl mä sen verran sarkasmin päälle ymmärrän, että jos tollasta porukkaa on vielä olemassa, niin antaa tulla. Eihän se muuta kuin lisää itsetuntoo... toisin kuin sut se on näyttänyt jo tuhoja, olen pahoillani:itku: :down:

No siis oikeasti anteeksi, jos loukkaannuit, mutta kun pisti ihmetyttään, kun kumarrat Powerhousulle tämän vittuilusta:D

No enhän mä ny oikeesti loukkaantunu, jsokus se on vaan pakko kumarrella tolle vittuilulle, että ne tajuis kuinka paskaks niitten juttu on menny. Ja eihän siitä mitään hyvää seuraa jos sitä vittuiluu vaan jatkaa, se ei nimittäin ikinä loppuisi, ja lopulta huomais että kysessähän on vain reenaus, ei sen syvällisempää. Mut ei vihotteluu, vähän vaan ahistaa, ku potkui tulee päähän joka puolelt...

Jaaggo sanoi:
No enhän mä ny oikeesti loukkaantunu, jsokus se on vaan pakko kumarrella tolle vittuilulle, että ne tajuis kuinka paskaks niitten juttu on menny. Ja eihän siitä mitään hyvää seuraa jos sitä vittuiluu vaan jatkaa, se ei nimittäin ikinä loppuisi, ja lopulta huomais että kysessähän on vain reenaus, ei sen syvällisempää. Mut ei vihotteluu, vähän vaan ahistaa, ku potkui tulee päähän joka puolelt...

Ahaa, sinähän se sarkasmin mestari olet:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom