Mik99 sanoi:
Ei saatana, 15 vuotiaana tuli oltua paljon "siivellä" kaverin mopon vieressä. Vauhtia tais olla jotain 50-60km/h, ja sekin oli välillä aikamoista haipakkaa. Ei vois kyllä kuvitella että "siivettäis" auton kanssa 120km/h vauhdissa..:itku:
:D
Joo muistan kuinka kaveri huusi koko ajan että missä vauhdissa mennään: "...kuuskymmentä...kaheksankymmentä...sata...satakymmenen..."
Jälkeenpäin ajateltuna tuossa ois kyllä voinu käydä vaikka kuinka. Mukava kuvitella vaikka että jos ois sattunu kohdalle joku isompi kivi tai irtohiekkaa.
Muutama uus juttu tuli mieleen...
- En enää ikinä laulaisi herjaavaa laulua koulun "kovimmasta" jätkästä, tämän seistessä minun selän takana. (Olin yläasteen 7. luokalla, tämä kovis taas oli jäänyt jo pari kertaa luokalle ja oli tuolloin ysillä, oli jonkun verran isompi ku meikäläinen. Nosti perkele kurkusta seinälle, ei oikein happi kulkenu... :curs: )
- En enää ikinä istu stigassa moottorikelkan perässä -20 asteen pakkasessa vaatteina ainoastaan villapaita ja farkut. (Paleltui näpit ja muutkin vehkeet aika kivasti. Tapahtui myös joskus vuonna väinö.)
- En enää ikinä leiki pimeässä Indiana Jonesia kaverin pihalta löytämälläni puutarhaletkun pätkällä, letku toimi siis "ruoskana"... Kaverin isä oli juuri avannut kyseisellä letkun pätkällä tukoksen vessanpöntöstä, mutta enhän minä sitä tiennyt... Sitä paskaa oli sitten joka puolella. Vaatteissa ja käsissä varsinkin. Kädet haisivat useamman päivän paskalle, vaikka kuinka hinkkasin ja pesin niitä.
- En enää ikinä heittäisi isoa jääkalikkaa ohiajavan auton kylkeen... Tuli isäukolle kallis lasku.