- Ikä
- 39
Huhtamo sanoi:-En enaan ikina kayttaisi Bulaa (muistaaks jengi Bula -talvilakin? )
Heh, tulipa nuoruuden muistot mieleen kun rupesi oikein miettimään omaa bulalakin käyttö historiaa..:kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhtamo sanoi:-En enaan ikina kayttaisi Bulaa (muistaaks jengi Bula -talvilakin? )
Kostaja X sanoi:Nyt täytyy heitää tarkentava kysymys: miten onnistuit hankkimaan itses kyseiseen tilanteeseen? Ellen väärin muista, niin "kaide" (siis siellä ylhäällä) on enemmänkin häkki, joka ylettyy parvekkeen kattoon asti.
Huhtamo sanoi:-Meninpa kerran Turkuun. Sita en tekisi uudestaan
-Meninpa kerran Turkuun. Sita en tekisi uudestaan
-Meninpa kerran Turkuun. Sita en tekisi uudestaan
-Meninpa kerran Turkuun. Sita en tekisi vahingossakaan uudestaan. No hard feelings:thumbs:
Pakko heittaa lopuksi viela kysymys. Mika on parasta mita Turusta tulee?
Sami82 sanoi:-En menisi sissipaskalle ja hätistelisi hyttysiä persiistä itse suorituksen aikana, paskoa nyt omaan kouraan...
mxm sanoi:- En värjäisi ikinä hiuksia mustaksi, koska se tappaa puolet hiuksista. Varsinkin kun sen tekee useamman kerran. Nyt onkin järkevämpää kulkea kaljuna.
Tiiätkö, tukka ei ole elävää matskua. Meitsi tossa aikoinaan värjäsi reilun parin vuoden ajan tukan kuukauden välein mustaksi ja nykyään se on yhä aivan liian paksu. Ei se mitään hiusjuurille duunaa.mxm sanoi:- En värjäisi ikinä hiuksia mustaksi, koska se tappaa puolet hiuksista. Varsinkin kun sen tekee useamman kerran. Nyt onkin järkevämpää kulkea kaljuna.
inflames sanoi:-en enää koskaan kuse kiukaalle saunassa
Natu79 sanoi:-En kieltäytyisi nätin tytön pyytäessä minua viemään hänen neitsyytensä. :wall:
Vittu, toi unohtu. En anna itselleni ikinä anteeksi. :itku:Natu79 sanoi:-En kieltäytyisi nätin tytön pyytäessä minua viemään hänen neitsyytensä. :wall: