SITÄ päivää en unohda...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
- Lukiosta ja amk:sta valmistuminen
- Läheisen kummin kuolema
- 9 vuotta meillä olleen koiran kuolema
- Kaikki pipariin liittyvä
- Kaikki nuoruuden kännitoilailut .)
- Se päivä, jolloin eukko ilmotti mailiin, että taitaa tulla ero. Jospa siitä joskus yli pääsis..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tapahtunutta tähän mennessä

-eka kerta piparia
-inttiin/intistä pois
-ylioppilaslakitus
-isovanhempieni kuolemat
-ensimmäinen pidemmän parisuhteen loppu
-markka penkistä
-kihlatun tapaaminen
-29.1.2007 kun avokki teki positiivisen raskaustestin :kippis1:

Olisihan noita lisää paljonkin...

En tule koskaan unohtamaan mm. seuraavia asioita:

-Ensisuudelma pitkään piirittämältäni tytöltä. Meni muuten väreet päästä varpaisiin. :haart:

-Sormipiparia ekan kerran. "Onpas se liukas. Ja lämmin. Ja tiukka.":D

-Ensimmäinen sorsa lennosta. "Se putos! :eek: "

-Ennätyskuhat uistimella. Kun yli 5-kiloinen kuhankörmy jytkähtää veneenpohjalle, on fiilis aika huikea. :)

-Kun sain tiedon pääsystä yliopistoon. :thumbs:

-Oltuani Saksassa kesän töissä palasin kotisuomeen. Istuin kotitalon portailla saunan jälkeen, maaseudun rauhassa ja kuuntelin laulurastaan lurittelua. Ero miljoonakaupungin mökään oli sanoinkuvaamaton. Suomi rulettaa. :worship:

-Intistä himaan 362 vrk palvelleena. Ajelin prätkällä ilman kiirettä kotiinpäin, selässä ohi on- tarra ja tuulettelin muille tielläliikkujille. :rock:

-29.1.2007 kun avokki teki positiivisen raskaustestin :kippis1:

Onneks olkoon!! :kippis1:

Ja tuohon viitaten, yks unohtumattomimmista hetkistä on varmasti se kun nyt jo entinen emäntä aikanaan tuli varta vasten työpaikalleni salamyhkäisen näköisenä pyörimään, sit kohta sano et "mulla ois sulle vähän kerrottavaa.. Onneks olkoon!!!" Minä siihen vaan fiksusti "saatana, ootko sä paksuna?!?" "Ei vaan sä pääsit yliopistoon!" Pikkusen on naurettu jälkikäteen, mut oli niin unohtumaton moment.

ja luonnollisesti:
- ekan kerran tuheroa
- eka yö intissä
- sedän traaginen kuolema
- näin ensimmäisen kerran isän itkevän tuon sedän kuoleman takia
- eka (ja toivottavasti viimeinen) yö putkassa
- ensimmäinen tutustuminen herra alkoholiin

eka fyysisen rakkauden osoitus jäi palavasti mieleen.
Valmistujaiset ja tuollaiset kans.
mutta eniten tuo eka. :hyper: :hyper: :hyper:

Jotenkin palavasti on jäänyt mieleen yhdet häät joiden jälkeen nuorena olin nukkumassa pakun takana missä morsiammen vanhemmat kävivät läpi pientä ihmissuhdedraamaa.

Jotkut hetket on vaan niin absurdeja ettei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, vaikka ne yleensä todella vakavia onkin.

Kai parhaiten jää mieleen ne hetket kun on ajatellut, ettei ole mahdollista, ei voi tapahtua.

Kun pääsin katselemaan kahta veistä vastaanottajan roolissa. En saanut naarmuakaan fyyisisesti, mutta olisi sen totisesti voinut jättää väliin. Toinen tyypeistä istuu nyt elinkautista vartijan murhasta ja toisesta ei ole aavistustakaan.

Sitä päivää en unohda, aikajärjestyksessä:

- 87: vanhempien avioero
- 87: uuteen kouluun, uuteen kaupunkiin
- 90: 80 km/h vauhdissa katon kautta ympäri vanhalla Fiatilla ilman turvavyötä, kaveri ajoi
- 91: ensimmäinen känni
- 93: neitsyyden menetys
- 97: armeijaan meno
- 99: ex-vaimon tapaaminen
- 02: ex-vaimon kosiminen
- 03: omat häät
- 03: valinta toimitusjohtajaksi
- 05: ex-vaimon ilmoitus toisesta miehestä
- 06: yrittäjäksi ryhtyminen

Varmaan tää penkkaripäviä ei ihan heti unohdu.

Onhan niitä tosin muitaki unohtumattomampiaki päiviä, mutta ei niistä nyt kehtaa puhua...

Päivä jolloin näin kuinka tätini jäi junan alle.
Isäni kuolema.
Kun jouduin jahdatuksi humalaiselta puukon kanssa. (ja sitten jälkiselvittelyt)

Tuossa nyt sellaiset parhaiten jotka jäänet mieleen (huonot)
Hyvistä ainakin eka kerta ja vielä paremmin ensisuudelma :)

Muistan elävästi ku meiltä vietiin koira pois allergian vuoksi. Toinen perhe kävi hakeen sen ja mä vihasin niitä silloin aivan suunnattomasti.

2003 keväällä ensisuudelma ihastuksen kanssa. Yhen illan juttu, mutta ei unohdu.

Soitin kaverille kun heräsin viisi tuntia sitten (kello on täällä kymmenen tuntia suomen aikaa jäljessä) ja sen isä oli kuollut. Aika uskomattoman paska fiilis. Näen ton vuoden 2003 ihastuksen parin tunnin päästä ensimmäisen kerran lähes neljään vuoteen ja tärisen jo nyt ku jännittää niin paljon. Saa nähä mitä tästä päivästä tulee...

Eka pipari ja intti ei oo jääny mieleen mitenkään merkittävinä tapahtumina.

24.1.07 Päivä jolloin yksi maailman rakkaimmista ihmisistä eli minun rakas äitini kuoli..Itse olin paikalla sairaalassa, kun hän kuoli..joo kamalaa, mutta se on parhainta, mitä voi toivoa. Kun rakastaa toista niin paljon niin haluaa saattaa hänet sateenkaarisillan toiselle puolelle. Minulla vielä kävi "oudosti": juuri sen jälkeen kun yritin saada äitiin kontaktia (hän oli tajuton) niin hän reagoi vähän ja sitten kuoli. Sinä päivänä lapsuuteni loppui kokonaan ja siirryi aivan uuteen elämään. Nyt on parjättävä yksin ,kun isäkin kuoli vuosi sitten. Onneksi tukena ovat poikaystävä ja ystävät ja tietenkin meidän ihana koiranpentumme sekä kissat. Huomenna on hautajaiset ja sen jälkeen on alettava kokoamaan itseään. Miten nopeasti se onnistuu, sen näkee sitten. Mutta eipä tässä mihinkään ole kiire ;)

Kun ensi kerran vaimoni kanssa :love:
Kun esikoispoika syntyi :haart:
Kun kuopus syntyi :haart:

ja viimeöistä ihan hetkeen... :love:

24.1.07 Päivä jolloin yksi maailman rakkaimmista ihmisistä eli minun rakas äitini kuoli..Itse olin paikalla sairaalassa, kun hän kuoli..joo kamalaa, mutta se on parhainta, mitä voi toivoa. Kun rakastaa toista niin paljon niin haluaa saattaa hänet sateenkaarisillan toiselle puolelle. Minulla vielä kävi "oudosti": juuri sen jälkeen kun yritin saada äitiin kontaktia (hän oli tajuton) niin hän reagoi vähän ja sitten kuoli. Sinä päivänä lapsuuteni loppui kokonaan ja siirryi aivan uuteen elämään. Nyt on parjättävä yksin ,kun isäkin kuoli vuosi sitten. Onneksi tukena ovat poikaystävä ja ystävät ja tietenkin meidän ihana koiranpentumme sekä kissat. Huomenna on hautajaiset ja sen jälkeen on alettava kokoamaan itseään. Miten nopeasti se onnistuu, sen näkee sitten. Mutta eipä tässä mihinkään ole kiire ;)

Aikamoisesti elämä koettelee.. Tuli vaan tuosta mieleen, että enemmän aikaa pitäisi viettää vanhempien ja lähimmäisten kanssa. Joitain asioita pidetään vaan liian itsestäänselvyytenä. Jaksamisia sulle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom