Sisimpien vatsalihasten treenaus?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Yhden ainoan liikeen tiedän moiselle, se toteutetaan taljassa seisten kädet suoraan eteenpäin, noin 50cm leveällä otteella. Tanko painetaan suorin käsiin napaan asti. Toivottavasti saitte selvää. :)

Käsittääkseni juuri nämä sisemmät vatsalihakset olisivat erittäin tärkeitä.

Minkäslaisia muita konsteja on. Pikkuveli on joskus kertonut käyttävänsä "voimapyörää", täytynee ottaa asiasta enemmän selkoa.

Mutta onko muita konsteja, näihin sisempiin vatsalihaksiin?

Joo, näistä pitää ottaa kokeiluun alkuun muutamia ainakin.

Oletteko muuten btw. kokeillut tuossa taljalla kädet suorana painaa tankoa kohti vatsaa, takaan että se ottaa hyvin just sisempiin. (yhelle vanhemmalle tutulleni fysikaalisessa suositteli moista liikettä sisempien vatsalihaksien aktivoimiseksi, ryhtiä onkin tullut paljon lisää).

Kiitoksia hyvästä linkistä, nyt taitaa mulla seuraavan ohjelman yhteydessä vaihtua vähän vatsatreenit!:D

Joo, näistä pitää ottaa kokeiluun alkuun muutamia ainakin.

Oletteko muuten btw. kokeillut tuossa taljalla kädet suorana painaa tankoa kohti vatsaa, takaan että se ottaa hyvin just sisempiin. (yhelle vanhemmalle tutulleni fysikaalisessa suositteli moista liikettä sisempien vatsalihaksien aktivoimiseksi, ryhtiä onkin tullut paljon lisää).

Kiitoksia hyvästä linkistä, nyt taitaa mulla seuraavan ohjelman yhteydessä vaihtua vähän vatsatreenit!:D

Ei oikein aukea mulle tuo kuvailemasi juttu. Mutta sen takaan että tuolta löytyy sellasia vinkkejä mitkä räjäyttää sun vatsatreenit jos opettelet niitä tekemään. Mä oon tehny noita ja muutamia muita jo vuosia ja se näkyy, ainakin puolet vuodesta :D Oikea tie kuitenkin tuo syvien vatsojen treenaaminen ja monipuolinen treeni vatsoille, liikaa näkee näitä pelkkiä rutistuksia vuodesta toiseen tahkoavia ihmisiä salilla. Toki kuten ylläkin mainittiin, raskaat liikkeet kuten kyykyt ja mavet (toki ilman vyötä) tekevät korsetille todella paljon ajan mittaan.

Vähän niinkun tää liike mut vaan kyynärpäät suorana koko ajan? http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/CBPushdown.html
Kyllä toi mahassa tuntuu vähän..

Ei oikein aukea mulle tuo kuvailemasi juttu...

Suorin käsin ylätaljavetoa tarkoittanee... tunnetaan myös nimillä Straight Arm Cable Pushdown ja Pull Over ylätaljassa narulla / tangolla.
Vatsan aktivaatiota lisää, kun pitää kropan ihan tikkusuorassa.

Eristävänä leveän selkälihaksen liikkeenä tuota useimmiten tehdään, mutta toki vatsoihinkin ottaa (jos ne ovat erityisen heikot).
Ryhtiä parantaa koska A) ottaa vatsaan B) ja selkään

Suorin käsin ylätaljavetoa tarkoittanee... tunnetaan myös nimillä Straight Arm Cable Pushdown ja Pull Over ylätaljassa narulla / tangolla.
Vatsan aktivaatiota lisää, kun pitää kropan ihan tikkusuorassa.

Eristävänä leveän selkälihaksen liikkeenä tuota useimmiten tehdään, mutta toki vatsoihinkin ottaa (jos ne ovat erityisen heikot).
Ryhtiä parantaa koska A) ottaa vatsaan B) ja selkään

Jep joo, meneehän tuossa stabiloivat lihakset käyttöön mutta mielestäni heikosti. Kyllä pulloveri mulle on ennenkaikkea selän viimeistely tai esiväsytyskeino.

selälleen makkaa ja jalkoihin painoja oman maun mukkaan. Sitte nostat kantapäät ilmaan ja teet niillä ympyrää molempiin suuntiin vuorotellen niin että mahd läheltä lattiaa menee kantapäät. Tuntuu : )

Tohon taljavetoon saa enemmän tuntumaa kun liikkeen tekee räjähtävästi ja jännittää niitä vatsalihaksia samalla. Lisäksi toi liike ei ole pullover, siinä on ihan erilainen liikerata joka menee kauas pään taakse.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mie oon vempannu pilates100 aina vatsatreenin päätteeks ja sillä kyllä saa loistavan tuntuman. Pitoja ei jaksa ottaa, koska niissä pitäs olla ikuisuus.

Staattiset pidot toimii ainakin mulla hyvin eli varpaitten ja kyynärvarsien varassa lankkuna ekaks 60s vatsa alaspäin ja sit samat 60s kyljille yhen käden ja yhen jalan varassa ja lopuks viel vatsalle 90s :) Löytyy mm. youtubesta Team M&M:n Gymlog 6 - ABS videosta :)

Suositut

Back
Ylös Bottom