Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu

Cirppu

Pläski
VIP
Ikä
39
Yleisellä puolella on jossain päin tuoksu/dödö-thread, mutta pistetäänpäs mimmeille ihan oma. Elikkä mikä tuoksu miellyttää juuri sinua? Entä mikä ns. luonnollinen tuoksu on ihanin?
Itse olen viime aikoina käyttänyt Nina Riccin "Nina" -tuoksua, joka on aivan uskomattoman ihana. Kevyt ja makea. Luonnollisista tuoksuista olen aina tykännyt vasta-ajetun nurmikon, mökkisaunan ja ehkä pervoimpana - pannuhuoneen ummehtuneesta tuoksusta :D

Mulla on käytössä tällä hetkellä niinkin maskuliininen tai androgyyniksi markkinointu CK:n One, josta en ole aivan vakuuttunut. CK:n Eternity tai Truth on ollut suosiossa aiemmin.

Mä olen tällä hetkellä koukussa enempi toffeen tuoksuseen shampooseen jota tuli tilattua netistä :)

Köh köh.. Hugo Bossin Energise.. Ei voi sanoa edes androkyyniseksi, kyllä se on ihan oikeasti maskuliininen:D

Mulla on käytössä tällä hetkellä niinkin maskuliininen tai androgyyniksi markkinointu CK:n One, josta en ole aivan vakuuttunut.

Sama juttu! CK:n Onea olen muutaman kerran käyttänyt, kun kaveri käytännössä jätti sen mun luo eikä takaisin huolinut. En sanoisi minäkään että olisin siitä täysin vakuuttunut.

Parempia sitten onkin Bulberry Weekend ja Valentino V. Ei liian imeliä tai voimakkaita, vaan keveitä ja raikkaita: suorastaan aivan loistavia. :)

Jos taas puhutaan luonnollisista tuoksuista, niin ensimmäinen mieleen tuleva tuoksu oli saunavastasta saunaan tuleva tuoksu, joka tuo samalla mieleen kivoja muistoja...

Mikään ei voita sitä jumalaista tuoksua, mikä lähtee tuoreesta puusta. Hakkuuaukean vierestä kun kävelee niin ei voi olla pysähtymättä. Myös oma kulta tuoksuu mukavalta, sillä on semmoinen oma pehmeä ja vähän unelias tuoksu.

Keinotekoisista käytän Hugo Bossin Intenseä, joka on enemmän semmoinen tyylikäs iltatuoksu, ja sitten semmoista arkisempaa, sitruunaista sporttituoksua, jonka nimeä en nyt taas muista. Dementian pirulainen...

Onhan tää nyt tän ikäisenä vähän ehkä noloa, mut hullaannuin Britney Spearsin uuteen Fantasy-tuoksuun. Oon aina tykänny kaikista makeista tuoksuista (tyyliin Escadan kesätuoksut) ja tuo sitten kolahti heti.

Jos pitää vähän "vakavampaa" tuoksua käyttää, niin sitten menee Bossin Intense.

Huvitti kun joku aika sitten luin Aamulehdestä jotain tuoksuarvostelua ja siinä hehkuttelin, että jes tuo mun Britneyn tuoksu oli saanu parhaat arvosanat. Sitten katoin ketkä sen jutun oli tehny...kirjoittajina ja arvostelijoina oli 8-luokkalaiset tytöt :D (:nolo: )

Muista tuoksuista ykkönen on kahvi, silloin heti kun sen paketin aukaisee.

Tällä hetkellä käytössä ja hyväksi todettuja tuoksuja ovat Puma Woman Red, Glow by J.LO ja vähän edellä mainittuja voimakkaampi Hugo Bossin "Deep Red". Laura Biagiottin "Lauraa" tulee joskus suihkastua, mutta lähinnä sen takia, että sais pullon tyhjäksi, ei oikein miellytä...

Noista luonnollisista tuoksuista tulee mieleen monia, useimmat varmaan sellasia enemmistön mielestä hyvän tuoksusia, mutta niiden lisäksi oluttehdas (mallas kai...) ja sytyttämätön tupakka (enkä edes itse polta). Mistähän mahtaa noikin mieltymykset saaneet alkunsa :)

Sarah Jessica Parker - Lovely <3
Kenzo - h20
Dolce & Gabbana -Light Blue
Pierre Cardin - Emotion
Burberry - Tender Touch
Lacoste - Touch of Pink <3
Escada - Ibiza hippie <3
Cacharel - Amor amor

Mielialan mukaan tuoksutellaan ;)

Kenzo, parfum d'ete löytyy jopa kaapista. Noa(?) ja Dune ovat ihan ok, mutta eipä ole tullut osteltua kun käyttöä on niin vähän.

Varhainen aamu, mielellään järven rannalla. Siinä vasta tuoksu.

Harvoin tulee muita tuoksuja käytettyä kuin deodoranttia. Mutta Davidoffin Cool Water on ollut mun suosikki teinitytöstä asti ja edelleen. Taidan olla jämähtänyt...

Ehdoton suosikkini tällä hetkellä Tommy Hilfigerin True Star,
muita mainittavia DKNY:n Red Delicious ja Morganin Sweet Paradise. Noista deodoranteista olen rakastunut adidaksen Pure Actioniin. En ihan "tositoimissa" ole testannut mutta tuoksuu hyvälle ainakin ilman rehkimistä ;) Tuota kun olen käyttänyt jo jonkun aikaa niin kaikki markettien Pirkka ja Daily dödöt tuntuvat aika mitäänsanomattomilta :S

Davidoff - Cool Water Game päivätuoksuna
Escada - Rockin' Rio & Lancôme - Calypso satunnaisesti ja kesäisin
Givenchy - Irrisistible iltatuoksuna

Mä tykkään hieman makeista tuoksuista, esim Escadan Island Kiss ja Ibiza Hippie...harmi vaan, että niitä on aika vaikee saada mistään:( nyt odottelen kyllä innolla sitä tulevaa kesätuoksua:kuola:

Valmistajaa en muista, mutta hajuvesistä joku "Rosamor" vei sydämeni -tai hajureseptorini. Myös Laura Biagottilla on ihania tuoksuja. Tosin koska olen pers' aukinen opiskelija, en omista niistä mitään kun ei ole rahaa.

Luonnontuoksut: oman koiran tassut kun se on vasta herännyt:haart: , vanhat kirjat, metsä.

Tuoksuna (niin dödö kuin edt:kin) on ollut jo moooonta vuotta pääasiassa Kenzon l'eau par Kenzo. Alan itse jo vähän kyllästyäkin siihen, mutta jos olen vaihtanut tuoksua joskus hetkeksi, olen heti saanut palautetta, etten enää tuoksu "itseltäni" :) Mutta uusi suosikki on kyllä hakusessa silti. Pitääkin käydä tuoksuttelemassa näitä mimmien suosimia...

Dior- Pure Poison. Aivan ehdoton:haart:
Boss- Deep Red. Baarituoksu, tästäkään en luovu

Muita hyviä:
Valentino-Very Valentino
Kenzo- Flower

Ja onhan niitä muitakin...

Miehelle päädyn aina ostamaan Bossia, välillä yritän vaihtaa, mutta kun niitä siinä aikansa testailee, niin kyllä Boss on toistaiseksi aina voittanut. Aika hyvin eri Bossit tullut osteltua:D

Dolce & Gabbana - Light blue
Dolce & Gabbana - The one. Ihana :haart:
Escada - Sentiment
Hugo Boss - Pure purple

Tässä omat tämän hetken suosikit. Kesää kohti voisi hommata jonku uuden kivan tuoksun :)

Ralph Laurenin Romance - ollut monta vuotta kestosuosikki (tälle tuoksun...).
Sarah Jessica Parkerin Lovely - edelliset pari pulloa käytin tätä. Pullo on tosin VÄHÄN liian "makea", ei yhtään mun tyyliä. Hyvin todennäköisesti seuraava hajuveteni, oikein kesätuoksu.
CK:n Contradiction on yhä suosikkilistalla, taivaallinen jälkituoksu. Ja se pullo!!! Ihana! Ei kai mulla ole outo maku?
CK:n Truth - yhtään pulloa en ole omistanut, mutta tykkään suihkutella tätä aina kaupassa. :D Erittäin mielenkiintoinen tuoksu, ehkä kuitenkin liikaa appelsiinia?

Eli kukkaistuoksut houkuttelee mua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom