SINUN suurin saavutuksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Toivottavasti joku kirjoittaa tähän:

"Suurin saavutukseni on se, kun hakkasin paskaksi erään 250 km/h liikenteessä ajaneen liikenteen vaarantajan"

Jos olette saavuttaneet nuo nopeudet radalla, suljetulla tiellä tai valvotuissa olosuhteissa, niin antakaa mennä vaan ja kovempaakin! :worship: :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oman itseni löytäminen eli kun opin ilmaisemaan sen, mitä haluan elämältäni enkä sitä, mitä en halua.

Oma kämppä... (omakotitalo), koulutukset, duuni, jokuset mitallit eri lajeista...

Tulossa tähän listaan myöhemmin valmistuminen vielä kahdesta koulusta....

Perusasioitahan nuokin kyllä on, mutta kun en Lauri Törninkään rinnalla saanut taistella, niin saavat luvan riittää.

Net Virgin sanoi:
mutta kun en Lauri Törninkään rinnalla saanut taistella, niin saavat luvan riittää.

Ole minulle Lauri Törni, niin minä olen sinulle Holger Pitkänen.

Suurin saavutukseni on se, että söin Ehrmannin rahkan alle 20 sekuntiin.

Tosin isompia urotekoja on haaveissa...ehkä joskus alle 15s :)

Dreamer sanoi:
Suurin saavutukseni on se, että söin Ehrmannin rahkan alle 20 sekuntiin.

Tosin isompia urotekoja on haaveissa...ehkä joskus alle 15s :)

Sillä lailla. On hienoa, että elämässä myös pienet asiat koetaan saavutuksiksi.Tällä tavoin syntyy lukuisia "saavutusten murusia", jotka kasaavat kokoon saavutusten vuoren. Ihminen kuitenkin elää ja useimmiten myös nauttii onnistumisistaan sekä saavutuksistaan. Tämän vuoksi pitäisi osata nauttia myös pienemmistä asioista. Siinä sitten huomaa,että "onhan minustakin johonkin, ole hyvä ihminen". Kyllä elämä...on se vaan ihanaa kertakaikkiaan!:love:

ilkka_83_ sanoi:
OIen ajanut autolla 250km\h :rock: ...
seuraavaksi sitten yritetään rikkoa se 300km\h raja. Kunhan sopivan auton sais alle. ja mielellään omaksi :rolleyes:

Eihän tuo vielä mitään. Mä olen sentään ollut KYYDISSÄ kun kaverin isoproidi ajoi belvederellä 210km/h hämeenlinnantiellä koko välin ruskeasuo-kaivoksela 80:n alueella keskellä kirkasta päivää. Kuski sano mulle "kato paljo täs on nopeusrajotus". Mä: "en kerenny kattoo kun meni niin nopeesti". Anto muuten kerrankin ohitettavat ripeesti tietä :D . Hullun kyydissä oleminen on vasta saavutus, helppohan tuo on kun saa itse ajaa :jahas: :david: :rolleyes:

japa sanoi:
Jos tällä mielentilalla jossa nyt olen niin suurimmalta saavutukselta tuntuu se että olen jaksanut vaan yrittää ja en ole sortunut viinaan,huumeisiin ja rikoksiin.
31 vuotta ja ei ole omaa asuntoa, ei lapsia ja suurta uraa, eikä suuresti velkaa mutta olen kuitenkin kokenut vastoinkäymisiä niin paljon että olen varmasti harvinainen ihminen ja näistä kokemuksista kai sitä voi olla ylpeä.

Muuten sama- paitsi,että olen löytänyt elämäni rakkauden ja olen
naimisissa.
Olen pysynyt järjissäni(vielä).Velkani olen myös aina maksanut.

Kadun suuresti kaahailujani, mutta saavutus se olisi ollut jos sakot olisi tullu!!

Yksi suurista saavutuksistani oli ammattikoulun kaksoistutkinnon läpäisy, kirjoituksista ei kyllä kummoisia arvosanoja tullut, mutta läpi kuiteki.. Jess!! Pääsin myös aikoinaan junnuna helsingin stadionille johonkin maastojuoksukisoihin, missä oli maan parhaat sen ikäiset. Olin varmaa 60:s, mutta osallistujia oli kaikkiaan yli 150.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom