Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
;)masai1967 sanoi:Kerran sain harrastaa seksiä kahden espanjattaren kanssa kimpassa.
masai1967 sanoi:Kerran sain harrastaa seksiä kahden espanjattaren kanssa kimpassa.
Ainakin sä kirjotat sen verran hyvin, että tulee aina luettua Lej:n postit vähän tarkemmin.lej sanoi:Onkohan mussa jotain vikaa, kun en koe jurikaan saavuttaneeni mitään. On mulla ihan kiva elämä. Vai enkö vaan ole saavuttanu sitten mitään. Kirjoitin vuonna 2000 ylioppilaaksi. Jipii! :jahas:
Toi on jo aikas jees...Aimotarmo sanoi:Kaksi kertaa olen onnistunut päästämään niin pahan hajuisia leijoja, että samassa huoneessa ollut koira on alkanut oksentamaan pahaa oloaan pois.
Guile sanoi:Suurin saavutus: Oiskohan tuo sitten kohdallani se kun sain Nykäsen Matilta nimmarin
naksu sanoi:Ainoa apu mikä musta varmaan on ikinä ollut kenellekään on oikeastaan ollut vuorollaan eri serkkujen valmentaminen ylppäreitä varten fyssassa, kemmassa ja matikassa.
Hmm... kun tarkemmin miettii ihmissuhdeasioita, niin yhden parin olen tutustuttanut toisiinsa. Ovat nykyään naimisissa, joten sen kai voisi laskea saavutukseksi.
Aimotarmo sanoi:Kaksi kertaa olen onnistunut päästämään niin pahan hajuisia leijoja, että samassa huoneessa ollut koira on alkanut oksentamaan pahaa oloaan pois.
naksu sanoi:Mielenkiintoista, että kun tarkemmin miettii, niin ei sitä ole juurikaan saanut aikaiseksi mitään, mikä olisi kovinkaan kummoisesti hyödyttänyt ketään muuta ihmistä.
Aimotarmo sanoi:Kaksi kertaa olen onnistunut päästämään niin pahan hajuisia leijoja, että samassa huoneessa ollut koira on alkanut oksentamaan pahaa oloaan pois.
Paa Faabeli paremmaksi! :whip: