SINUN suurin saavutuksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
n.25kilon puhtaan fläsän laihdutus, tupakoinnin lopetus, jääpallon sm-hopea b-junnuissa, rakkaan löytäminen. näitä pidän yhtenä suurimpina saavutuksina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomen yhtenä edustajana oleminen pohjoismaisissa matikkakilpailuissa. ;) Tuohon päälle varmaan se kun 1. kertaa pääsi polkemaan muijaa.

Ehkä pidän parhaimpana saavutuksena, heikossa kunnossa olevan mummon nostaminen lattialta.

Yksi perjantaina ilta, olin kotona ja toisesta naapurin nainen soitti, että viereisessä talossa oleva mummo on kaatunut lattialle(mummon jalkojen lihakset todella surkastuneet ja ylipainoinen) eikä pääse omin voimin ylös
ja eikä naapurin hintelä nainen jaksanut nostaa itse mummoa takaisin sängylle.

Joten juoksin mummon luokse ja autoin pääsemään takaisin sängylle.
Lisäksi tämä on ainut kerta, kun salilla hankituista voimista on ollut apua ihan "oikeassa" elämässä.
Kovasti kiitteli ja sanoi lopuksi: "Kyllä mies on aina mies".

masai1967 sanoi:
Kerran sain harrastaa seksiä kahden espanjattaren kanssa kimpassa.
;)

Mitähän itse keksisi... ehkä jos lisääntyisi joskus niin sitä voisi pitää oikeana saavutuksena, monenmoista kivaa on kuitenkin koettu elämän aikana ja onnistuttu jopa valmistumaan koulusta ja päässyt naimisiinkin + asuntoon merenrannalle.

Suurin saavutus: Oiskohan tuo sitten kohdallani se kun sain Nykäsen Matilta nimmarin :hyper:

Akateemisuus: pah!
Työansiot: pah!
Ystävät: pah!
Rietastelut: pah!
Salitouhut: pah!

Noihin pääsee helposti kuka vaan, kun yrittää sinnikkäästi. Todellista ansioituneisuutta, lahjakkuutta ja peräänantamattomuutta vasta tarvitaankin seuraavaan saavutukseen:

Kaksi kertaa olen onnistunut päästämään niin pahan hajuisia leijoja, että samassa huoneessa ollut koira on alkanut oksentamaan pahaa oloaan pois. :rolleyes:

Paa Faabeli paremmaksi! :whip:

lej sanoi:
Onkohan mussa jotain vikaa, kun en koe jurikaan saavuttaneeni mitään. On mulla ihan kiva elämä. Vai enkö vaan ole saavuttanu sitten mitään. Kirjoitin vuonna 2000 ylioppilaaksi. Jipii! :jahas:
Ainakin sä kirjotat sen verran hyvin, että tulee aina luettua Lej:n postit vähän tarkemmin.

Aimotarmo sanoi:
Kaksi kertaa olen onnistunut päästämään niin pahan hajuisia leijoja, että samassa huoneessa ollut koira on alkanut oksentamaan pahaa oloaan pois. :rolleyes:
Toi on jo aikas jees...

Guile sanoi:
Suurin saavutus: Oiskohan tuo sitten kohdallani se kun sain Nykäsen Matilta nimmarin :hyper:

Toi on aika kova juttu! :D

Mulla eräs tapahtuma, joka olisi voinut olla ihan oikeasti meriitti oli, kun pari kesää sitten sukulainen sai sydänkohtauksen mentyään kuumasta saunasta uimaan. Sukelsin hänet pinnalle ja raahattiin sitten rantaan, mutta henki kuitenkin lähti. Lopputulos siis kuitenkin paska. Eli ei saanut sulkia hattuun tästä.

Mielenkiintoista, että kun tarkemmin miettii, niin ei sitä ole juurikaan saanut aikaiseksi mitään, mikä olisi kovinkaan kummoisesti hyödyttänyt ketään muuta ihmistä. En kuitenkaan pidä erityisenä saavutuksena mitään, mikä olisi vain positiivista mulle itselleni. Ainoa apu mikä musta varmaan on ikinä ollut kenellekään on oikeastaan ollut vuorollaan eri serkkujen valmentaminen ylppäreitä varten fyssassa, kemmassa ja matikassa. :)

Hmm... kun tarkemmin miettii ihmissuhdeasioita, niin yhden parin olen tutustuttanut toisiinsa. Ovat nykyään naimisissa, joten sen kai voisi laskea saavutukseksi. :)

naksu sanoi:
Ainoa apu mikä musta varmaan on ikinä ollut kenellekään on oikeastaan ollut vuorollaan eri serkkujen valmentaminen ylppäreitä varten fyssassa, kemmassa ja matikassa. :)

Hmm... kun tarkemmin miettii ihmissuhdeasioita, niin yhden parin olen tutustuttanut toisiinsa. Ovat nykyään naimisissa, joten sen kai voisi laskea saavutukseksi. :)

Onhan tossa jo aika hyvin. Etenkin toi jälkimmäinen varmasti lämmittää mieltä.

Itse en ole saavuttanut mitään suurta. Paljon pieniä tavoitteita olen saavuttanut. Ehkä siis kannattaisi harrastaa enemmän ns. "think big"-tyylistä ajattelua.

Aimotarmo sanoi:

Aika hyvin ;)

No minä pistin vähän paremmaksi. Nimittäin joskus ala-asteella oli vähän vatsatautia liikkeella ja en sit jostain syystä uskaltanut käydä vessassa. No eihän sitä vellia kauaa jaksanut pidätellä ja niinhän siinä sitten kävi että koko suoli tyhjeni farkkuihin. Ja voi jösses se löyhkä täytti hyvin luokkahuoneen mikä kärsi iltapäivällä muutenkin raikkaan ilman puutteesta. Ikkunat aukesivat hyvin nopeasti ja opettaja julisti päivän päättyneeksi, vaikka kello oli vasta jotain varttia vaille. No muut lähtivät nopeasti pois ja minä kehtasit nousta vasta viimeisenä. Sen muistan että on vittumaista olla koulussa paskat housussa :evil: Onneksi en jääny kiinni

Ihmetyttää muuten kun monella lapsi on suurin saavutus. Lapsen tekeminen onnistuu vähän liiankin helposti... ( Kaikki vahingot käsi ylös _O/ ) Se on vittuimaista jännittää että tuliko muija nyt paksuksi vai ei... ( nuorena tuli sekoiltua )

Lasten kasvatuksesta ne propsit pitää antaa. Jos onnistutte kasvattamaan lapsestanne viiisaamman ja paremman ihmisen, joka ei tee niitä samoja virheitä kuin vanhempansa niin sitä voi pitää hyvänä saavutuksena.

Tämän päivän suurin saavutus tuli CS:S servulla missä tapoin 4 äijää yhdellä sarjalla :david:

Varmaan suurimpia saavutuksia on muutama sm-kulta mitallit. Taitaapi niitä olla kolmisen kappaletta, kahdesta eri lajista. Yksi saavutus on tietysti kouluun pääseminen, vaikka moni ei siihen uskonut. Sitten vielä viime perjantaina iskämäni tyttö on aika saavutus, minulle... :eek:

Sain ekan kerran torttua Scooterin tahdissa. Kyllä se musiikki normaalisti lannistaa itse ukon kuin pikkuveljenkin.

Selvisin 90-luvusta hengissä.

naksu sanoi:
Mielenkiintoista, että kun tarkemmin miettii, niin ei sitä ole juurikaan saanut aikaiseksi mitään, mikä olisi kovinkaan kummoisesti hyödyttänyt ketään muuta ihmistä.

Musta taas tuntuu etten mä ole eläessäni muuta tehnytkään kuin duunia mistä muut kerää hyödyn. Eli mitään kummosta, merkittävää tai ainutlaatuista maailmassa en ole saanut aikaiseksi, ainakaan omasta näkökulmasta katsoen. Ainoa mulle oikeesti pysyvä ja merkittävä aikaansaannos on lapset. Urakka on vielä kyllä kesken, niin ettei tästäkään voi vielä sanoa vieneensä hommaa kunnialla loppuun saakka. Näköjään elämässä tulee tehtyä aika paljon loppujen lopuksi aivan turhia asioita.

Aimotarmo sanoi:

Paa Faabeli paremmaksi! :whip:

Hahahahahahha! :hyper: Aimotarmo -pettämätön petomaani jo vuodesta 1975
:kippis1:

Selvisin vuodesta 2002 melkein täysjärkisenä :hyper:
:rock:
-muija sairaistui, puoli vuotta suljetulla osastolla,
-lapsen ja mielenterveyspotilaan hoito
-oma terveys reistaili. Kalliita lääkekuureja, välillä kävin vuodeosastolla.
-leikkaus (->vaivat parani)
-ero
-penskan uhmaikä alkoi lähestyä :lol2:

Selvisin, jaksoin treenata ja jopa kehityin.
Ei paljon pikkuasiat enää vituta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom