Sinun hitaimmin kehittyvä lihas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Haukkari, tosin nyt on menossa "tehokuuri" :whip: niille, saa nähä onko vaikutusta...
Myös selässä sais olla paksuutta enemmän.

Selkä ja takareidet kehittyy hitaiten. Ennen käsienkin kanssa oli tosi hiljaista, mutta nyt olen saanut ne kehittymään vähän vauhdikkaammin. Nopeiten kehittyvää ei kysytty, mutta se on kuitenkin rinta.

Selkä (oon vasta lähiaikoina oppinut treenaamaan sitä paremmin), forkut ja haba vois olla vähän isompi suhteessa ojentajaan. Parhaiten on kehittyny varmaan jalat ja rinta, vaikka eihän niitäkään voi isoiksi sanoa :lol2: ...vielä.

Heikoiten kehittyy rinta,mulla kun on viiden sentin biitti rintalastaa esillä rintalihasten alaosan ja ylävatsa lihasten välissä :curs: Mulla siis puuttuu suuri osa rintalihaksen ala- ja sisäosaa.Luu vain kolisee.Onko muilla samanlaista ongelmaa? Pohkeet mulla kasvaa jo ajatuksen voimalla.

Etureidet? ....

Hmm.. Jaa ei vai? :D

No siis vakavissaan... Kyllä se hauis on se, se perkele ei kasva vaikka sitä rääkkää nii ettei vaan nouse enään. Muita ongelmakohtia on selkä ja olkapäät. Takareidet myös jäljessä... :(.

Kädet ne ei ota kasvaakseen. :(

Selän paksuus on pahin puutteeni. Varmasti johtuu siitä, että on tullut siihen panostettua vasta niin vähän aikaa.

Voisi kyllä heittää pohkeet vielä, jotka ovat tosin 43.5 senttiset.

Rinta. Rupee jo itkettämään kun ei se penkkitulos nouse.

Modipeluri sanoi:
Rinta. Rupee jo itkettämään kun ei se penkkitulos nouse.
Jos se penkki on niin tärkeä niin voisit tissinkasvatuksen sijasta treenata voimaa! :whip:
Jos taas tissi on tärkeä niin voisit penkkituloksen tuijottamisen sijasta treenata rintaa! :whip:
:hyper:

Rinta täälläkin. Itseasiassa en meinaa saada rintaan mitään tatsia mitenkään, en niin millään liikkeellä, hyvät vinkit ois todella tarpeen! Toisaalta latsien kanssa vähän sama juttu, tuppaa menemään aika hauksille noi latsitreenit.

bfr sanoi:
Rinta täälläkin. Itseasiassa en meinaa saada rintaan mitään tatsia mitenkään, en niin millään liikkeellä, hyvät vinkit ois todella tarpeen! Toisaalta latsien kanssa vähän sama juttu, tuppaa menemään aika hauksille noi latsitreenit.

Ootko kokeillu tehdä seuraavat liikkeet mun kuvailemalla tavalla? Itselläni on treenissä ja myös seuraavana päivänä helvetinmoinen tuntuma

-penkki 2x6 (tässä vaan nostetaan tulosta)
-vinopenkki käsipainoilla 3x10-12, ala-asennossa viet kp:t kunnolla sivuille (eli leveä "ote") ja oikein tunnet kuinka lihas venyy. Pysäytys rinnalle jonka aikana tuntuu just toi venytys ja siitä ylös. Lisäksi negatiivinen vaihe hiiiitaaasti.
-viparit selällään 3x10-12, oikeastaan sama kuin edellisessä sovellettuna tähän. Viet ne painot niin alas, että tuntuu kunnon venytys ja pidä siellä vähän aikaa. Ja negatiivinen vaihe hitaasti.

Ootko koittanu tehdä noin? Itse olen saanut kyseisillä liikkeillä ja suoritustavoilla rinnan täysin paskaksi (mullakin oli joskus vaikeuksia saada rintaan tuntumaa).

Angel of Death sanoi:
Ootko kokeillu tehdä seuraavat liikkeet mun kuvailemalla tavalla? Itselläni on treenissä ja myös seuraavana päivänä helvetinmoinen tuntuma

Kaikkea on kokeiltu, mutta pistetään toikin kokeiluun juuri tuollaisenaan.
Millaisessa asennossa pidät tota vinopenkkiä?

Pecman sanoi:
Jos se penkki on niin tärkeä niin voisit tissinkasvatuksen sijasta treenata voimaa! :whip:
Jos taas tissi on tärkeä niin voisit penkkituloksen tuijottamisen sijasta treenata rintaa! :whip:
:hyper:
Kuka sanoi etten treenaa voimaa?

Modipeluri sanoi:
Kuka sanoi etten treenaa voimaa?
No jos treenaat niin on se kumma että penkki ei nouse. :jahas:
Pointti oli, että pitää valita kumpaa haluaa: tissiä vai penkkiä.
Kyselehän voimanosto-osiolta neuvoja niin kyllä se siitä. :whip:

Back
Ylös Bottom