Sinun hitaimmin kehittyvä lihas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Harteikasta porukkaa täällä kun kenelläkään muulla ei tunnu olkapäiden koon kanssa olevan ongelmia! Noh, ehkä pohkeet kanssa on sellaset ikitikut. Tosin kerran kuussa treenattuna ei paljoa voi odottaa :lol2:

Horemheb sanoi:
Harteikasta porukkaa täällä kun kenelläkään muulla ei tunnu olkapäiden koon kanssa olevan ongelmia! Noh, ehkä pohkeet kanssa on sellaset ikitikut. Tosin kerran kuussa treenattuna ei paljoa voi odottaa :lol2:
Joo! Olkapäät on huonot tai ainakin sais olla isommat. Sitten kun niitä kunnolla treenaa niin menevät paskaksi.

ojentajat ja rinta

Aika tasasesti kehittyy kaikki, mutta ojentajat ehkä hitaimmin. :(

Uber-Gott sanoi:
Niinjoo ja vatsalihakset tulee 'aika' heikosti näkyviin...
Harvemmin kuitenkaan taitaa toi vatsalihaksein huono erottuminen varsinaisesti olla kiinni niistä vatsalihaksien kunnosta vaan ennemminkin siitä laardista niiden päällä. Ja itse kysymykseen sanoisin, että mulla taitaa olla huonoiten kehitystä tullut pohkeille ja olkapäille.

Pohkeet ja etureidet, puolestareidestä alaspäin näyttää kuin olisi jalat repäisty joltain toiselta. Myös latsit ja yläselkä. Ei sinänsä niin väliä, kun voimanostoa treenaa, mutta tuolta luonnollisesti löytyy ne nostojen heikot kohdat.

Hauis, nyt ja iankaikkisesti.

Reidet, pohkeet ja rinta ainakin on hieman ongelmalliset. Nyt on jaloillekin pikkuhiljaa jotain alkanu tapahtua, mutta ei mitään ihmeempiä. Selkä tuntuis olevan mulla paras ryhmä.

Kaikkihan nuo tuntuu itsellä hitaasti kehittyvän :jahas:

olkapäät ja forkut

hauis kasvais kyllä jos sitä pystyisi kunnolla tekenään

Takareidet ovat selvästi heikommat kuin etureidet. Muuten kyllä tykkään treenata hamstereita, harmi vaan ettei koneessa pysty laittamaan samoja rautoja kuin etureisille.

Back
Ylös Bottom