Sinkkumiitti Tampereella ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ashta
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Ashta

Kuva: Iikka Pietilä
VIP
Tämän takia mä pistän tätä trediä pystyyn ;)

Tarkoitus siis olisi saada kasaan iso läjä sinkkuja ja pitää hauskaa. Tuolla purnaustredissä heitin ilmoille pari viikonloppua ja tuo 7.-8.8. vaikuttais semmoselta et ainaki pari tyyppiä saatais mestoille ja mä nyt päätän et se pidetään tuolloin, vaikka olisin vaan yksin siinä miitissä :rock: Halukkaat siis ilmoittautukoot tässä tredissä :whip:

Joo kuten jo purnaus ketjuun laitoin niin kyllä täältä savosta vois sinne pärähtää..Ensiks vähän kannustetaan kaveria pallon kimpussa, sit vois kannustaa itseään.. Yöpaikka on vielä avoinna, pitää parilta kaverilta kysellä ketä tunnen sieltä.

Mitäs täällä oli tarkoitus tehdä? Vai kyräilläänkö vain epäluuloisina toisiamme ja jännitetään, että kuka, jos kukaan, uskaltaa ensimmäisenä avata suunsa :D?

Noh, eipä oo vielä sen kummemmin päätetty mitä tehää, porukka vois vaikka heitellä ajatuksia et mitä tehtäis ;) Meikäläinen ainaki :dance2:, jotkut ehkä :kippis1:, osa ehkä :pano: ja jos huono tuuri käy ni jotkut :urjo: ... Mun puolesta voidaan mennä vaikka särkkään tai jotain, en mä tiedä mikä teijän mielestä on hauskaa :D

Jos oisin paikalla niin hauskaa ois tämmönen plän

:kippis1::dance2::kippis1::dance::kippis1::offtopic::kuola::kippis1::haart::haart::haart::pano::urjo::pano::kippis1::zzzz::david::david::david:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kuten purnausketjussaki jo sanoin, olen myös völjyssä.

Särkänniemi on vähän kallis, mutta en tiedä sitten haittaako se:)
Onhan täällä kaikkea keilauksesta minigolfiin.

Jooh, mukana :D Kiljuin jo tonne purnausthrediinkin. Mul on just synttärit saman viikon maanantaina, niin juhlinpa niitä sitten samalla ;)
Yöpaikka... Hmm, no elokuussa on lämmin nukkua vaikka puskassa...

Kuinkakohan moni osallistujista olisi tamperelaisia? Voisinpa ehkä itekkin tulla mukaan.

Mä pystyn ainaki majottaa muutaman ihmisen, kunhan nuo mun pari kollia vaan ei häiritse (eli jos on kissanvihaaja tai pahasti allerginen ni kannattaa pysyä poissa :D). Jos tulee enemmänki porukkaa kauempaa ni kannattaa vaikka harkita et ottaisitte kimpassa jotain esim. omppuhotellin huonetta jos kaikkia ei saada majotettua muualle.

Noh, sit meijän täytyy vaan nukkua kaikkien kimpassa mun kämpässä :D Tulee ainaki tiivis tunnelma ;)

Nijoo, toi tulis jo 3 viikon päähän, taitaa vaan jäädä tulematta kun ei oo maisemissa vielä toho aikaa. Sitäpaistsi, ois vielä ainakin näitten keskusteluiden perusteel ollu iha poijan kloppi siel:D

Ehkä sitä saattaisi uskaltautua paikalle, kun varmaan 1.8. ois kämppäkin Treella :dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom