Silloin teki mieli vajota maan alle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Devin
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus 17 vuotiaana tuli oltua paikallisella pikkusalilla.Vetelin siinä penkkiä ja muuten sali oli tyhjä paitsi vieressä joku kundi veti mavea.No siinä vetelin viimesiä toistoja jalat ylhäällä kunnes noston yhteydessä pääs jumalaton pieru :D

Samantien tanko paikoillee ja käännyin istumaan seinään päin ja naureskelin siinä et vittu lähenkö samantien menemään :D No en lähteny mut pysyttelin toisella puolella salia lopputreenin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika perus, mutta ei naurata vieläkään vaikka aikaa on puoli vuosikymmentä kulunut. Olin aloitteleva salinaru, paikallisessa fitnesshelvetissä. Armottomasti yritin penkata ja tottakai jäin lopulta tangon alle.

Mietin huutelenko apua, mutta siinä lähettyvillä ei ollut kuin kourallinen nuoria naisia, jotka lämppäilivät suurin osa jollekin kohta alkavalle ryhmäliikuntatunnille. Ei miehisyys kestänyt huudella. En myöskään kehdannut tiputella painoja tangosta, kun oli vähän tällainen söpöilysali hienoilla laminaattilattioilla.

Eikun rullaamaan tankoa kropan yli. Reisiin sattui ihan vitusti, mutta se ei ollut mitään verrattuna miltä kepeksien kohdalla tuntui.

Toki siinä ympärillä mimmit huomasivat puuhailuni. Koitin kerätä jotain miehisen itsetunnon rippeitä ja nostelin tankoa takaisin telineisiin naama punaisena, kun yksi fitnesspupu tulee sanomaan "jätä vaan ne painot, mä tuun tekee siihen".

Hävisin ihan helvetin nopeesti, enkä käynyt salilla ainakaan pariin viikkoon.

- - - Updated - - -

Aika perus, mutta ei naurata vieläkään vaikka aikaa on puoli vuosikymmentä kulunut. Olin aloitteleva salinaru, paikallisessa fitnesshelvetissä. Armottomasti yritin penkata ja tottakai jäin lopulta tangon alle.

Mietin huutelenko apua, mutta siinä lähettyvillä ei ollut kuin kourallinen nuoria naisia, jotka lämppäilivät suurin osa jollekin kohta alkavalle ryhmäliikuntatunnille. Ei miehisyys kestänyt huudella. En myöskään kehdannut tiputella painoja tangosta, kun oli vähän tällainen söpöilysali hienoilla laminaattilattioilla.

Eikun rullaamaan tankoa kropan yli. Reisiin sattui ihan vitusti, mutta se ei ollut mitään verrattuna miltä kepeksien kohdalla tuntui.

Toki siinä ympärillä mimmit huomasivat puuhailuni. Koitin kerätä jotain miehisen itsetunnon rippeitä ja nostelin tankoa takaisin telineisiin naama punaisena, kun yksi fitnesspupu tulee sanomaan "jätä vaan ne painot, mä tuun tekee siihen".

Hävisin ihan helvetin nopeesti, enkä käynyt salilla ainakaan pariin viikkoon.

- - - Updated - - -

Prkl, joka posti tulee tuplana "updated"... apuva!

- - - Updated - - -

Prkl, joka posti tulee tuplana "updated"... apuva!

anteeksi nyt turha "one lineri", mutta nauroin saatana vedet silmissä! Vilberi on hieno mies!

En nyt hienosta tiedä, ja itseäni ei aamulla kyllä kys. tilanteissa naurattanut yhtään :D Nyt sentään jo osaa itsekin nauraa tapahtumille.

Tuplahauis ja kahensadan pena. Ei saatana...

Takuuvarma saantikeino :D Onneksi ei ollut kuin alle kourallinen tuttuja, muuten olisin varmaan yhä bunkkerissa enkä kirjoittelisi tänne.

Vielä yksi tuli mieleen:

Tuli kesällä lähdettyä taas sukulaisille Savoon, ja päädyin viettämään iltaa erään naispuolisen sukulaisen kanssa (Käytännössä serkkuna aina pitänyt, vaikka onkin hieman kaukaisempaa sukua. Olemme kuitenkin melko läheisiä. Käytän nimitystä "serkku". Tarinassa esiintyvä toinen serkku on ihan aidosti serkku, jätkäpuolinen ja hieman minua vanhempi.) ja tämän kolmen frendin (kaksi naispuolista, yksi mies) kanssa. Olivat nuorempaa vuosiluokkaa, vain toinen serkun frendieukoista täysi-ikäinen. Illan checklisti oli 1. Ei kovia perseitä 2. Et ala iskemään "serkun" frendejä, koska sillä jos millä teen itseni helvetin naurettavaksi.

Noh, pussikaljoiteltiin siinä ja paikkakunnalla asuva vähän vanhempi jätkäpuolinen serkku soitteli ja tuli sitten moikkailemaan, ja enkös sitä ennen pitkää löytänyt itseni baarista molemmissa käsissäni juomat ja pöydässä lisää. "Serkku" jäi sitten frendeineen pussikaljoittelemaan. Siitä sitten kännikäyrän noustua lähdimme jatkoille paikallisen kylpylähotellin baariin, jonne vain toinen "serkun" frendieukoista sitten tuli ja loput jäivät taas pihalle. Siellä näin tilaisuuteni tulleen ja aloin lähentyä tätä "serkun" frendiä, joka sitten lämpenikin ihan itsekseen. Vanhempi serkku siinä oli myös jonkun eukon kanssa, mutta näki sitten missiokseen iskeä "serkkuni" ja lähti baarista tyhjin käsin.

Noh, lähdimme kävelemään koko porukalla kohti vanhemman serkkuni kämppiä, ja matkalla sitten leikimme urheilukentän sprinklereillä ja läiskimme toisiamme märillä t-paidoilla etc. perseilyä (ihihihihih) ja repäisin sitten shortseihini +30cm repeämän perseen kohdille :D siitä sitten jatkettiin matkaa ja käytiin välissä uimassa, minä ja "serkun" frendi toisissamme kiinni (joo, kyllä tämä hieman "serkkuani" häiritsi :D) ja vanhempi serkku sinnikkäästi yritteli "serkkuani". Helvetin absurdi tilanne, mutta itsehän siinä tilassa lähinnä kannustin halutessani nähdä että mitä helvettiä tässä vielä tulisi tapahtumaan :D Kalsarisillaan käväistiin vielä uimassa, ja siitä vanhemman serkkuni kämpille vanhemman serkun ja "serkun" frendin kanssa. Muut lähtivät ja yrittivät vielä maanitella tätä frendiä mukaansa, mutta valitsikin sitten ihme kyllä meikäläisen ei-niin-loistavan seuran.

Siinä sitten touhuihin olohuoneen vuodesohvalle ja kävikin ilmi että kys. eukko oli neitsyt. Siinä sitten aikamme sählättyämme saimme homman käyntiin ja tappelin vehkeen sisälle. Eikös serkku sitten tule kurkkaamaan olohuoneen ovelta ja tokaise jotain, hävisi se sitten melko nopeaan siitä sentään :D Sen verran herrasmies sentään olin, että olin helvetin varovainen ja täysin eukon ehdoilla mentiin. Kysyin sitten, haluaako oppia käsihommia tekemään ja halusihan se. Taas vajosin mukavaan takakenoröhnötykseen ja kyrpä pitkällään eukon kädessä, niin eikös serkku sitten pamahda olkkariin muina miehinä "Minä noppeesti konneella käväsen", varmaan koskaan ei ole mennyt pasmat kesken aktin niin pahasti sekaisin. Häädin sen sitten siitä, ja aamulla oli kyllä semisti kiusaantuneet fiilikset kun viimein tajusin, että mitä helvettiä sitä tuli tehtyä. Checklisti ei oikein täyttynyt, ja tunsin itseni maailman likaisimmaksi ja alhaisimmaksi siaksi kun vielä neitsyydenkin olin lähes tuntemattomana mennyt viemään. Noh, yllättävän rennosti oli "serkku" tuon ilmeisesti ottanut ja suht normaalisti tuli höpöteltyä seuraavana päivänä.

Kaksi päivää myöhemmin taas vanhemman serkun kämpille kun kohti E-Suomea piti lähteä ajelemaan ja halusi kyydin. Eikös siellä pihalla sitten ollut petarit ja lakanat vesisateessa :D "Helevetti ku kaik eritteet ol nuissa, piti het ulos laittoo enkä sisälle oo raaskinna ottaa kun haissoo pahalle." Tässä kohdin alkoi taas hävettämään niin maan perkeleesti, pilasin vielä serkun petaritkin yms. veriroiskeilla ja ties millä eritteillä. Tuli taas jonkin aikaa pohdittua tuota niin ongelmallista suhdetta alkoholin kanssa. :D

Mietin joskus junassa miks ovi ei aukee vedin ja vedin ja sitte luin et ovessa luki "työnnä" :D

Tänään töissä tuli asiakas, morjenstin en kuullut tarkalleen mitä se sano tai olin kuulevani et se sano englanniks jotain, sit kysyin excuse me. Sit se vastas juu ei ku kattelen vaan. :face: :D

Olin muutama vuosi takaperin erään kylpylän höyrysaunassa. Vatsaa kivisti mielettömästi, ja ajattelin että kun yksin kerran olen täällä, niin päästin aika antaumuksellisen pierun. Juuri kaasut päästettyäni huomasin, että naisten ja miesten puolen erotti vain katosta vajaaksi jäävä seinämä, ja samassa kuulin kiireisiä loittonevia askeleita naisten saunan puolelta. Kyllä hävetti :D

No hävettihän se darrapäissään oksentaa mummon hautajaisissa lattialle kesken puheen.
Rohkeasti kerroin myöhemmin että vatsatauti näköjään ikävästi puskenut päälle kesken hautajaisten.

Minulle on sattunut monia noloja tilanteita, mutta tässä on muutama jotka tulee päällimmäisenä mieleen.

Joskus teininä noin 16-v seurustelin yhden tytön kanssa ja olin nuolemassa hänen mattoaan kunnes minulta tulee ihan jäätävä pieru samaan aikaan! Luoja, että hävettää vieläkin muistella tota tapahtunutta.

Toinen aika jäätävä tilanne on, kun menin kaverini kanssa kaupoille ja minulla alkoi maha kiertämään ihan kauheasti. No ajattelin, että en kyllä pieremään, kun ollaan julkisella paikalla. Oltiin sitten kassalla ja siinä oli kassaneitinä nätti tyttö, mutta minulta pääsi tahtomatta pieni leija joka haisi ihan järkyttävän pahalla. huomasin kuinka tämä kassanetikin nyrpisteli nenäänsä! No eipä siinä, mentiin toiseen kauppaan ja olin automaatilla jonottamassa rahaa kunnes minulta pääsi taas tahtomatta tuhnu, joka taas haisi hirveälle ja kaverini vieressä tokaisee ''hyi vittu''. Kaverini lähti jonosta meneään ja käännyin katsomaan, kun takanani seisoi vanha nainen :face:

kolmas aika maaginen tilanne: Työskentelen eräässä isossa yökerhossa järkkärinä ja oli joku keikka vielä, kun oli ihan hirveästi jengiä narikan tyhjennyksen aikana. No, menin auttamaan meidän narikka tyttöjä ja meinasin, että teen vaikutuksen ja loikkaan sen narikkapöydän yli. Heitin tietenkin kaikkien ihmisten edessä lipat sinne takkien sekaan. Silloin teki mieli lähteä jo himaan itkemään.

Aika mielenkiintoista toimintaa järkkäriltä ja suosittelen hakeutumaan lääkäriin noiden vatsaongelmien kanssa :D Mulla on kans kaveri joka tuhnauttelee milloin missäkin mutta en tiedä tekeekö sitä edes tahattomasti, vituttaa olla samassa porukassa jossain koulussakin kun alkaa haisee paska niin tietää heti kenestä on kyse. Joskus kun ollaan katottu jätkäporukalla leffaakin jossain niin toinen heittää tuhnuja kokoajan, on ehkä hauskaa jätkäporukassakin päästää yks kuuluva pieru paskan saattelemana mutta jatkuva tuhnuttelu alkaa vituttaa :D

Tosta tulikin mieleen tilanne jostain 5 vuoden takaa, olin frendin kanssa kaupassa käymässä ja ostettiin jotain uutta ediä, valkoinen pullo vaaleenpunasella etiketillä, oli vissiin jotain graniittiomenaa tms. Käveltiin siitä kaupasta takas kaverille niin alko tosta juomasta kiertää mahassa ja päästin reilun pierun, mutta totesin ääneen heti sen jälkeen että nyt tais tulla paska housuun. Frendin vessaan tarkastamaan asia niin näin oli käynyt eikä vessapaperista ollut apua, jouduin toteemaan kaverille että lähen himaan suihkuun ja tuun sit takas :D

Mites, onko MÖYKKYSELLÄ itsellään tullut porailtua paljon viime aikoina vai oletko tyytynyt tuohon katselupuoleen?

Mielelläni. Koeporausalue on maan alla ja silloin teki todellakin mieli vajota maan alle, koska oli hyvin mielenkiinoista nähdä se mesta.

Kävin roudaan sinne uudet sähkökeskukset talvella ja sillon oli lähinnä mielessä koko päivän, että pääsis jo vittuun täältä.

Jokunen vuos taaksepäin olin sairaalassa keuhkokuumeen takia. Keskellä yöllä vetäsin ihan hirveat leijat ja just silloin hoitaja tulee huoneeseen vaihtaa tippapussia uuteen. Ihan helvetin paha haju ja minä olin nukkuvinani siinä naama punaisena.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom