anteeksi nyt turha "one lineri", mutta nauroin saatana vedet silmissä! Vilberi on hieno mies!
En nyt hienosta tiedä, ja itseäni ei aamulla kyllä kys. tilanteissa naurattanut yhtään :D Nyt sentään jo osaa itsekin nauraa tapahtumille.
Tuplahauis ja kahensadan pena. Ei saatana...
Takuuvarma saantikeino :D Onneksi ei ollut kuin alle kourallinen tuttuja, muuten olisin varmaan yhä bunkkerissa enkä kirjoittelisi tänne.
Vielä yksi tuli mieleen:
Tuli kesällä lähdettyä taas sukulaisille Savoon, ja päädyin viettämään iltaa erään naispuolisen sukulaisen kanssa (Käytännössä serkkuna aina pitänyt, vaikka onkin hieman kaukaisempaa sukua. Olemme kuitenkin melko läheisiä. Käytän nimitystä "serkku". Tarinassa esiintyvä toinen serkku on ihan aidosti serkku, jätkäpuolinen ja hieman minua vanhempi.) ja tämän kolmen frendin (kaksi naispuolista, yksi mies) kanssa. Olivat nuorempaa vuosiluokkaa, vain toinen serkun frendieukoista täysi-ikäinen. Illan checklisti oli 1. Ei kovia perseitä 2. Et ala iskemään "serkun" frendejä, koska sillä jos millä teen itseni helvetin naurettavaksi.
Noh, pussikaljoiteltiin siinä ja paikkakunnalla asuva vähän vanhempi jätkäpuolinen serkku soitteli ja tuli sitten moikkailemaan, ja enkös sitä ennen pitkää löytänyt itseni baarista molemmissa käsissäni juomat ja pöydässä lisää. "Serkku" jäi sitten frendeineen pussikaljoittelemaan. Siitä sitten kännikäyrän noustua lähdimme jatkoille paikallisen kylpylähotellin baariin, jonne vain toinen "serkun" frendieukoista sitten tuli ja loput jäivät taas pihalle. Siellä näin tilaisuuteni tulleen ja aloin lähentyä tätä "serkun" frendiä, joka sitten lämpenikin ihan itsekseen. Vanhempi serkku siinä oli myös jonkun eukon kanssa, mutta näki sitten missiokseen iskeä "serkkuni" ja lähti baarista tyhjin käsin.
Noh, lähdimme kävelemään koko porukalla kohti vanhemman serkkuni kämppiä, ja matkalla sitten leikimme urheilukentän sprinklereillä ja läiskimme toisiamme märillä t-paidoilla etc. perseilyä (ihihihihih) ja repäisin sitten shortseihini +30cm repeämän perseen kohdille :D siitä sitten jatkettiin matkaa ja käytiin välissä uimassa, minä ja "serkun" frendi toisissamme kiinni (joo, kyllä tämä hieman "serkkuani" häiritsi :D) ja vanhempi serkku sinnikkäästi yritteli "serkkuani". Helvetin absurdi tilanne, mutta itsehän siinä tilassa lähinnä kannustin halutessani nähdä että mitä helvettiä tässä vielä tulisi tapahtumaan :D Kalsarisillaan käväistiin vielä uimassa, ja siitä vanhemman serkkuni kämpille vanhemman serkun ja "serkun" frendin kanssa. Muut lähtivät ja yrittivät vielä maanitella tätä frendiä mukaansa, mutta valitsikin sitten ihme kyllä meikäläisen ei-niin-loistavan seuran.
Siinä sitten touhuihin olohuoneen vuodesohvalle ja kävikin ilmi että kys. eukko oli neitsyt. Siinä sitten aikamme sählättyämme saimme homman käyntiin ja tappelin vehkeen sisälle. Eikös serkku sitten tule kurkkaamaan olohuoneen ovelta ja tokaise jotain, hävisi se sitten melko nopeaan siitä sentään :D Sen verran herrasmies sentään olin, että olin helvetin varovainen ja täysin eukon ehdoilla mentiin. Kysyin sitten, haluaako oppia käsihommia tekemään ja halusihan se. Taas vajosin mukavaan takakenoröhnötykseen ja kyrpä pitkällään eukon kädessä, niin eikös serkku sitten pamahda olkkariin muina miehinä "Minä noppeesti konneella käväsen", varmaan koskaan ei ole mennyt pasmat kesken aktin niin pahasti sekaisin. Häädin sen sitten siitä, ja aamulla oli kyllä semisti kiusaantuneet fiilikset kun viimein tajusin, että mitä helvettiä sitä tuli tehtyä. Checklisti ei oikein täyttynyt, ja tunsin itseni maailman likaisimmaksi ja alhaisimmaksi siaksi kun vielä neitsyydenkin olin lähes tuntemattomana mennyt viemään. Noh, yllättävän rennosti oli "serkku" tuon ilmeisesti ottanut ja suht normaalisti tuli höpöteltyä seuraavana päivänä.
Kaksi päivää myöhemmin taas vanhemman serkun kämpille kun kohti E-Suomea piti lähteä ajelemaan ja halusi kyydin. Eikös siellä pihalla sitten ollut petarit ja lakanat vesisateessa :D "Helevetti ku kaik eritteet ol nuissa, piti het ulos laittoo enkä sisälle oo raaskinna ottaa kun haissoo pahalle." Tässä kohdin alkoi taas hävettämään niin maan perkeleesti, pilasin vielä serkun petaritkin yms. veriroiskeilla ja ties millä eritteillä. Tuli taas jonkin aikaa pohdittua tuota niin ongelmallista suhdetta alkoholin kanssa. :D