Silloin minua sattui...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
- en muista missä olin, mutta muovialusta petti jalan alta, koko sääri erittäin pahasti auki ja verta tuli

Tosiaan, tämä jäi epäselväksi, astuin kaivonkannenpäälle (muovisen) vahingossa, ja se petti, oli kovaa muovia. Tässä oli lopputulos:

13082064.jpg

Jumalauta kun sattui.

+ se tunne kun tohon kaataa desinfiointiaineen :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä erittäin pahasti auki. Toivottavasti sulle ei satu pahempaa...

Joo tuo tapahtui vuosia sitten, uutenavuotena tuli sama toiselle jalalle kun menin uimaan ja oli katiska vedessä :D Erijalka vielä :D

Ja tässä oli syynä alkoholi, oli niin kova känni päällä ja liian kova näyttämisenhalu, enkä nähnyt 2 selvää katiskanmerkkiä, ja välistä menin.... Tosin en olettanut että talvella kukaan pitää katiskaa vedessä paikassa jossa ei talvella ole sen kummempaa asutusta :D

trnajalta taisi mennä Kaulaotteen sarkasmi ohi..? :D

Jos pelkästä kivusta eikä vammojen vakavuudesta puhutaan, omat 2 pahinta ovat molemmat itseaiheutettuja ja liittyvät tulehduksiin. Ehkä siksi että kummassakin tilanteessa tiesi odottaa suurinpiirtein mitä kohta on käymässä toisin kuin yllättävässä tilanteessa, ja kun tulehdukset tuuppaavat olemaan muutenkin kipeitä.

- Leikkasin isovarpaan kynteni halki juureen asti, ei puudutusta tai rohkaisevaa ( ainoastaan kipua kohtaan kasvanut vitutus auttoi tässä. ) Piti luonnollisesti nitkuttaa vähän kerrallaan. Repäisin lopuksi pois pihdeillä. Tämä varmaan sattuisi normaalistikin paljon, tulehtuneena aivan vitusti.

- Leikkasin ikenestä aftan irti mattoveitsellä. Nämäkin jo valmiiksi kipeitä ja suun sisus aika arka paikka ainakin itsellä.

( Don't, saattaa vain pahentaa tulehdusta/aiheuttaa muuta ikävää näin jälkikäteen ajateltuna, vaikka käyttäisikin desinfiointiainetta. ) Aftan kanssa kohta tuli vain eritavalla kipeäksi, jalan kohdalla tulehdus lähti "toimenpiteen" johdosta pois vaikka pari päivää olikin vähän ikävämpää. Olen kerran reväyttänyt nivelsiteet molemmista nilkoista samanaikaisesti, oma muistikuva on että sekään ei sattunut yhtä paljon. Tämä ei tietenkään tarkoituksella itseaiheutettu, olisi aika hc.

Laittakaa niitä hymiöitä joskus sinne perään niin ei pääse sarkasmi vahingossakaan menemään ohitse... elkääkä itkekö jälkikäteen et no se oli sarkasmia c'mon!11

Olin pururadalla lenkillä ja joku kusimuna oli tullut lenkkeilyttää saksanpaimenkoiraansa sinne vaikka kieltomerkkejä, että ei koirille. No tämä kusimuna ei pitänyt sitä edes hihnassa! Tämä homokoira säntäs mun perään, mutta ajattelin et ei se mitään tee kuitenkaan kuhan juoksee kiinni vain leikkisästi. No tämä homokoira päätti napata nilkkaan kiinni ja puri akillesjänteestä hampaat läpi. Tapahtui keväällä ja kesän kilpailut jäi sen sileän tien. Helvetti, että sattui linkata ja ryömiä 5km kotia ja soittaa ambulanssi ja sairaalaan/leikkaukseen...

^Kai sait vitunmoiset korvaukset tolta pelleltä? Muakin kyllä vituttaa kun jotkut tuolla kulkee koiran kanssa ilman hihnaa tai omassa pihassaan portti auki tai vastaavaa... Sattu kerran omalle kohalle kun olin kävelee niin siellä omakotitalon pihassa oikein mukavasti leikkivät sakemannin kanssa portti auki joka sitten päätti haukkuen lähteä mun perään... pienen potkun annoin kuonolle kun lähesty uhkaavasti. Osasivat omistajat sentään nuhdella koiraa ja pahoitella tapahtunutta prkl!! Linkkari jos ois taskussa ollut ja ois tullut kunnolla päälle nii olisin empimättä päättäny sen koiran päivät.

Ja tuohon sun tapaukseen, miks et soittanu heti paikanpäältä ambulanssia vaan raahauduit 5km kotia? Tuskin niinkään huono säkä oli, ettei kummallakaan ollut kännykkää mukana?

No jos täyskasvunen sakemanni tai joku rotikka tulee päälle tosissaan niin siitä on leikki kaukana. Ehkä dramatisoituna sanoin mutta kyllä mä siinä tapauksessa tekisin mitä vaan jotta se hurtta tajuais lopettaa, koiran kohtalo on silloin omistajien ansiota jos eivät osaa pitää omaa elukkaansa kurissa.

No jos täyskasvunen sakemanni tai joku rotikka tulee päälle tosissaan niin siitä on leikki kaukana. Ehkä dramatisoituna sanoin mutta kyllä mä siinä tapauksessa tekisin mitä vaan jotta se hurtta tajuais lopettaa, koiran kohtalo on silloin omistajien ansiota jos eivät osaa pitää omaa elukkaansa kurissa.

Jep, noiden koirien ongelma on vaan se että ne hyökkäävät aina suorinta mahdollista reittiä ja eivät sitten päästä irti ja hyvin harvoin nämä koirat onnistuvat sillä yhdellä suullaan ottamaan molemmat kädet hallintaan, jolloin ihmisellä jää toinen käsi vapaaksi ja siinä vaiheessa kun sitä koiaa hakkaa linkkarilla selkään niin vaikka ihminen saakin vammoja niin lopputulos on aika varmasti se että koira kuolee.

Jep, noiden koirien ongelma on vaan se että ne hyökkäävät aina suorinta mahdollista reittiä ja eivät sitten päästä irti ja hyvin harvoin nämä koirat onnistuvat sillä yhdellä suullaan ottamaan molemmat kädet hallintaan, jolloin ihmisellä jää toinen käsi vapaaksi ja siinä vaiheessa kun sitä koiaa hakkaa linkkarilla selkään niin vaikka ihminen saakin vammoja niin lopputulos on aika varmasti se että koira kuolee.

No jos se iso koira iskee suoraan kurkkuun, niin ei siinä montaa hetkeä jää että ehtisi puukolla lyödä ennen kuin on ihminen taju kankaalla. Jos taas vaikka jalkaan, niin asia on eri. Mutta anyway, varmasti puukolla huitominen on tehokkaampi puolustuskeino kuin huutaminen, kuten yllä todettiin.

Koira-asiaan liittyen, olin maalimiehenä suojelukoiralle (malikka) piilohihalla. Koira tuli kimppuun, liukastui, kääntyi ja iski kiinni suojaamattomaan käteen (monien sattumien summa ja sähellys). Kipushokki oli aika valtava, vaikka koira ei kunnon purua saanutkaan. Ranneluu poikki laakista, kymmeniä tikkejä. Vaikka olisi ollut minkälainen astalo mukana,niin purun jälkeen toimintakyky = 0. En suosittele kokeilemaan.

^Kai sait vitunmoiset korvaukset tolta pelleltä? Muakin kyllä vituttaa kun jotkut tuolla kulkee koiran kanssa ilman hihnaa tai omassa pihassaan portti auki tai vastaavaa... Sattu kerran omalle kohalle kun olin kävelee niin siellä omakotitalon pihassa oikein mukavasti leikkivät sakemannin kanssa portti auki joka sitten päätti haukkuen lähteä mun perään... pienen potkun annoin kuonolle kun lähesty uhkaavasti. Osasivat omistajat sentään nuhdella koiraa ja pahoitella tapahtunutta prkl!! Linkkari jos ois taskussa ollut ja ois tullut kunnolla päälle nii olisin empimättä päättäny sen koiran päivät.

Ja tuohon sun tapaukseen, miks et soittanu heti paikanpäältä ambulanssia vaan raahauduit 5km kotia? Tuskin niinkään huono säkä oli, ettei kummallakaan ollut kännykkää mukana?

En kanna kännykkää lenkillä mukana ja oma kämppäni oli lähinnä pururadan varrella olevista. Omistaja kutsui koiraansa ja lähti juoksujalkaa pois tilanteesta.

Siksi itse pidän lenkkeillessä aina linkkaria mukana, jos esim. susilauma alkaa piirittämään, niin empimättä voin päättää niiden päivät.

En kanna kännykkää lenkillä mukana ja oma kämppäni oli lähinnä pururadan varrella olevista. Omistaja kutsui koiraansa ja lähti juoksujalkaa pois tilanteesta.

kyllä mä nyt olisin tossa tilanteessa ottanut yhteyttä ihan poliisiin, kyllä ne nyt varmaan olis lähialueelta yhden sakemannin omistajan löytänyt tunnistettavaksi.

Siksi itse pidän lenkkeillessä aina linkkaria mukana, jos esim. susilauma alkaa piirittämään, niin empimättä voin päättää niiden päivät.

Minä pidän hopealuodeilla ladattua reukkua sillä linkkari ei tehoa ihmissusiin....

Sekä 20€ rahaa sillä jos en jaksa kävellä takaisin niin voin napata aina taksin...

Kerran tuli turpaan niin että tukka lähti kun vittuilin vähän väärälle kaverille. Mitään en kerinnyt tekemään kun kundi potkaisi päähän ja heitti letistä maahan(tässä se tukka lähti). Olin maassa kilpikonnana ja suojasin käsillä niin ettei pää kolahtaisi asfalttiin joka kerralla kun se löi takaraivoon. Iskuja tuli lisäksi selkään ja kaveri löi niin kovaa että meni paikat tunnottomiksi, 20min. päästä alkoikin sitten helvetillinen kipuilu päässä ja selässä. Se oli joku taekwondo ohjaaja, vitun homo veteli niitä murskaus lyöntejä muhun, pieksemiseni jälkeen se jätkäkin vähän pelästyi että vetikö liian kovaa ja nouseeko toi tästä, mä muistan sen pelästyneen ilmeen.

Kerran tuli turpaan niin että tukka lähti kun vittuilin vähän väärälle kaverille. Mitään en kerinnyt tekemään kun kundi potkaisi päähän ja heitti letistä maahan(tässä se tukka lähti). Olin maassa kilpikonnana ja suojasin käsillä niin ettei pää kolahtaisi asfalttiin joka kerralla kun se löi takaraivoon. Iskuja tuli lisäksi selkään ja kaveri löi niin kovaa että meni paikat tunnottomiksi, 20min. päästä alkoikin sitten helvetillinen kipuilu päässä ja selässä. Se oli joku taekwondo ohjaaja, vitun homo veteli niitä murskaus lyöntejä muhun, pieksemiseni jälkeen se jätkäkin vähän pelästyi että vetikö liian kovaa ja nouseeko toi tästä, mä muistan sen pelästyneen ilmeen.

> vittuilee jätkälle
> saa selkään
> haukkuu netissä vitun homoksi

..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom