Silloin minua sattui...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
Kamalin kokemani kipu aiheutui siitä kun sain armeija aikana umpilisäkkeen tulehduksen, no sehän tietysti pääsi puhkeamaan ennen kuin veksistä lähetettiin tilkkaan. Tämä oli jo sangen epämukavaa, mutta kun se leikkaus haava pääsi tulehtumaan ja turposi jalkapallon kokoiseksi. Luonnollisesti haava päätettiin avata uudestaan. Se avattiin osaston kylpyhuoneessa paikallispuudutuksessa (joka on yhtä tyhjän kanssa mätivän haavan kanssa touhutessa) saksilla nyrhien. Vieläkin tunnen sen järkyttävän karmean tunteen joka aiheutuu siitä kun tuntee saksien läpäisevän nahkaa ja kuulen sen äänen. Kipu oli järkyttävä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viinaa silmiin.lievästi lantrattua kasikymppistä.

noroviruksen aikana oksennus jäi jonnekkin rintalastan tuntumille oudosti, sattui jostain syystä aivan saatanasti. tämä on juuri niitä etten tiedä kuinka kauan olin lattialla oksennusasennossa ennekun tajunnan taso palasi siihen että sai järkeviä ajatuksia irti.

voltille veteen rintalasta ja pää ensimmäisenä. niskat taipui luonnottomasti.

pleikkaria "korjatessa" veli laittoi töpselin seinään ja käsi saikin sitten mukavan tällin.

kolmimetrisellä paksulla lankulla päähän.

Oon kyllä sen verran kermaperse että ei oo pahemmin sattunut. Pari kertaa oon poralla tirvassu käteen töissä, tai kulmahiomakone livennyt. Mutta ne nyt ei satu muutakun jälkikäteen eikä paljoa.

Sanotaanko että intissä joko penikat kummassakin jalassa samanaikasesti tai kun sormi aukes jäätyään exelmaston ja kamiinan väliin loppusodan siirtymisrallissa. Eipä muuta.

-8-vuotiaana jalkapohjan puudustus joka Ei toiminut, ja känsän poisto puukolla samantien. vieläkin alkaa oksettaa kun sitä muistelee :urjo:
-Teininä pyörällä törmäsin auton kanssa ja tangon yli turpa edellä katuun (tottakai ilman kypärää,) siitä kun taju palasi niin päänsärky kesti muutaman päivän ja ei ollut ihan pieni.
-Milloin vaan jalkatreenin jälkeen jos ja kun ohjaan aerobikin, niin seuraavien päivien tuskat...huoh.:evil:

Mun yks kaveri sano kerran että jos pistää nuppineulan varpaankynnenalle ja potkasee seinään niin tuska on niin kova että taju lähtee. Tuli suorastaan pakottava tarve kokeilla :rolleyes:
:anssi: Tai nuppineulasta en tiedä, mutta nuorempana potkaisin auton penkin alla olevan jousen vapaana törröttävän pään isovarpaan kynnen alle eikä siitä taju mihinkään lähtenyt. Kynsi kyllä lähti, kolmen kuukauden kypsyttelyn jälkeen.

Joskus pienempänä, kun tuli rälläköityä niin sain sen terän jotenkin osumaan peukaloni päähän. Noin sentin syvä haava tuli, joka tikattiin. Heti se ei sattunut, mutta muutama päivä sen jälkeen kyllä.

Toinen kivulias juttu oli, kun viime kesänä jalkapalloa pelatessa repesi nivelsiteet nilkasta. Nilkka oli mukavan turvonnut ja seisominen oli yhtä hevettiä oli kepit tai ei. Veri joka lähti kiertämään nilkassa tuotti yllättävän suurta tuskaa.

Lapsen synnyttäminen oli kohtuullisen kivuliasta. Mikäs siinä, itse selvisin 5 tunnilla, kaverilla kesti 25 tuntia. Ei käy kateeksi, ei.

25 tuntia :eek: , meikä syntyi 10 minuutissa. Miksi joillakin syntyminen kestää noin kauan?

edit. typerästi muotoiltu kysymys...

*

Toinen kivulias juttu oli, kun viime kesänä jalkapalloa pelatessa repesi nivelsiteet nilkasta. Nilkka oli mukavan turvonnut ja seisominen oli yhtä hevettiä oli kepit tai ei. Veri joka lähti kiertämään nilkassa tuotti yllättävän suurta tuskaa.

Tiedän tunteen, käynyt täsmälleen samoin. Minulla vääntyi samassa rytäkässä jokainen varvas jotenkin omituisesti ja ne olivat aivan saatanan kipeät ja _siniset_ monta päivää.

Muistaakseni 3. luokalla kaveri heitti n. metrin pituisella 10 cm paksulla puunoksalla päähän, ja lensin selälleni. Otsassa 3 kuttia joista keskimmäisestä tuli verta.

Kaikennäköstä sattunu, auton alle jääty ja puu kaatunu päälle mut eihä ne sattunu.

Sillon mua sattu ku uistin tarttu reiteen, meni syvälle, eikä tietenkää mitää pihtejä ollu. Jouduin venyttämään ihoa koukulla repien välillä toiseen suuntaan ja sit takas.
Tämä sattui Turkissa ja vieressä saksalainen lääkäri kauhuissaan katseli touhua. No siitä selvittiin ku voimalla repäsin koukun jalasta.

Niin ja käsiä murtunu, mutta sekään ei oikein ehdi sattua. Tulee vaan sellanen ihmeellinen fiilis.

Toisella kerralla kaaduin lätkää pelatessa ja käsihä siinä murtu. Jatkoin kumminki peliä ja noin 15 minuutin päästä pyörrytti nii paljo että pakko oli lähtä lääkäriin.

Nuorena killinä astuin naulaan ja sehän sujahti suoraan jalasta läpi. Helvetisti verta ja huutoa ja lekuriin ->
Aloitimpa sitten skeittaileen. Kaksi kertaa ranne murtui ja kerran nilkka.
Nilkka oli pahin. Onneksi hatanpäällä on tuttu lääkäri niin pääsin suoraan hänen kyydillään sairaalaan ja kuvauksiin ja paketoitavaksi :) kuukausien kepittäminen vitutti.
Skeittaisin vieläkin jos rahaa olisi. Taitaisi tulla vielä entistä kalliimmaksi tämän nykyisen painon kanssa kuin sillon 16 kesäsenä :D

Neljä hermoneulaa hampaan juureen ilman puudutusta, se sattui toki. Jääkiekko tai jokin mukulana tuhosi kaksi kylkiluuta niin että ne on vieläkin miten sattuu. Ei kyllä mitään verrattavissa hermoneulojen tuomaan kipuun.

Nuorena killinä astuin naulaan ja sehän sujahti suoraan jalasta läpi. Helvetisti verta ja huutoa ja lekuriin ->
Aloitimpa sitten skeittaileen. Kaksi kertaa ranne murtui ja kerran nilkka.
Nilkka oli pahin. Onneksi hatanpäällä on tuttu lääkäri niin pääsin suoraan hänen kyydillään sairaalaan ja kuvauksiin ja paketoitavaksi :) kuukausien kepittäminen vitutti.
Skeittaisin vieläkin jos rahaa olisi. Taitaisi tulla vielä entistä kalliimmaksi tämän nykyisen painon kanssa kuin sillon 16 kesäsenä :D

Niin juu, muistuuhan näitä.
Killinä lensin pyörän tangon yli hiekkaisessa alamäessä ja polvet aivan verellä ja vekeillä. Tietenkin oli shortsit jalassa.

No onhan niitä sattunu ja tapahtunu:
5-7 vuotiaana auto peruutti päälle, eipä se kyllä sattunu, kun shokkiin siinä mentiin.
Pyörällä ajettiin kilpaa kaverin kanssa (vantaan kuusijärveltä, sitä ''oikoreittiä'') ja en oo koskaan huomannu, että siellä olis ollu joku saakelin kuoppa, niin suoraan sinne:rock:
Ala-asteella leikittiin kukkulankuningasta, yks isompi poika tuli ja tönäs, niimpä kaaduin ja löin pääni siihen jäiseen kukkulaan.

Mutta nyt tulee paras, ajettiin kaverin kanssa taas pyörällä, ja tuli sitten aika pitkä alamäki, (ja totta kai pitää vetää täysillä) niin suoraan nokkospuskaan,(kyllä, oli shortsit jalassa) se sattu, kirvels ja poltti ihan älyttömästi 3 päivää, polvi turpos ja ynnä muuta kivaa.

Nämä tuli ensimmäisenä mieleen:
Polvesta imettiin verta/verinestettä paksulla neulalla ilman puudutusta (armeija säästää?:D). Lääkärin kommentit: "Saattaa hieman sattua." "Hyvin sä sen kestit."

Yllättävän paljon sattui kolme tökkäsyä surkealla puudutuspiikillä etusormen juureen.

10 vuotta sitten lähti äidin pyörästä ketjut täydestä vauhdista seisoaltaan polkien -> putoaminen polvilleen ropoiselle liimasoralle, kun ei ollut tankoa mihin lyödä munat. Vieläkin selvät arvet polvissa ja nilkoissa + uudet verkkarit repeyty polvista puntteihin:D

Tän muistan huonosti, luultavasti sattui, 4-7 vuotiaana vanhempien kanssa laskiaisriehassa. Siellä oli ajelu jossa moottorikelkan perässä oli iso reki mikä tungettiin täyteen kakaroita ja kuski ajoi ihan älytöntä vauhtia. Kuinka ollakkaan reki kaatui (onneksi juuri pyörätelineiden jälkeen) ja kakarat kaaressa mäkeen. Minä tietysti alimmaisena kun olin sen reunapaikan saanut. Jäinen maa verotti nahat mun poskesta. En ole kuullut että ketään paikkakuntalainen olis saanu syytettä kuskin pahoinpitelystä:D

Neljä hermoneulaa hampaan juureen ilman puudutusta, se sattui toki. Jääkiekko tai jokin mukulana tuhosi kaksi kylkiluuta niin että ne on vieläkin miten sattuu. Ei kyllä mitään verrattavissa hermoneulojen tuomaan kipuun.

Missäs KGB/CIA kuulustelukeskuksessa sä olet ollut?

onhan tuota tullu puukolla omaan jalkaan lyötyä ja pyörällä joskus lennettyä aika coolisti, mutta lentokoneenlaskeutuminen pienelle (yleensä kreetan/espanjan) saarille sattuu ihan VITUSTI!!!!!

Tuntuu niin kirjamellisesti kuin pää räjähtäis :curs:. oon kokeillu laskeutumista pienesti päissään ja yhen kerran vedin aika paljon 400 -satasia buranoita ja viskiä sekasin ja vielä sattu :wtf:. Siis se on niiiiiin vitun paha tunne, kun sattuu korviin ja päähän niin kovasti että :itku:.

Kipu on ollut niin kovaa, että sen takia melkein voisi jättää matkat tekemättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom