Silloin minua sattui...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
*

Yhellä frendillä meni ala-asteella hervottoman iso tikku keskisormen kynnen alle. Itkua ja huutoa riitti ihan sairaalalle asti.
*

Minulla meni pari vuotta sitten etusormen kynnen alle juuren asti lyijynpätkä. Se ei oikeastaan edes sattunut, aavistuksen kirpaisi. Mikä sitten sattui niin paljon, että iso mies on kyynelet silmissä, oli hoitajan/lääkärin yritykset poistaa se lyijy pinseteillä sieltä. Kipu oli aivan saatanallinen, kun tungetaan ei-niin-siroa pinsettiä kynnen alle. 15min siinä meni eikä siitä mitään tullut. Sormi aivan verinen ja lääkäri/hoitaja vain kielsi katsomasta. :jahas:

Siinä vaiheessa, kun olin todella itku kurkussa siinä kolmen (!!) erilaisen pinsetillä sörkkimisen jälkeen, tämä täti tajusi kysyä haluanko puudutuksen - joo vittu olis ihan saatanan jees. Puudutuskin oli aika mielenkiintoinen operaatio: piikillä molemmille puolille sormea ja sitä piikkiä sitten vedeltiin edestakaisin siellä sormen sisällä. No, minuutin se täti jaksoi odottaa ennen kuin aloitti uudestaan sen saatanan sörkkimisen. Mainitsin siinä vaiheessa jo, että nyt sattuu edelleen ihan kiitettävästi ja vastaus oli: "kyllä se kohta alkaa vaikuttamaan". :curs:

Hetken päästä hän ilmottaa, että nyt se lyijy hajosi kolmeen osaan ja rehellisesti sanottuna siinä kivussa tuon kuuleminen ei ollut kivaa, kun oli jo muutenkin :itku:. Kyllä se sieltä sitten noin kymmenessä minuutissa saatiin pois ja puudutus alkoi vaikuttamaan vasta autossa matkalla kotiin..

Tämä on sairain kipu mitä olen koskaan tuntenut vaikka on kassit tutustuneet pyörän tankoihin ja nilkat pyörineet paskaksi milloin mitenkin. Komannen asteen palovammatkin on pienenä hankittu kyynärvarteen. Nykyään tuolle pystyy jo nauramaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pippeliin on kans kerran sattunu. Olin saunassa joskus 17-vuotiaana ja tytteli rupes käsittelemään mulkkuani melko rajusti. No eihän kokematon teinityttö osannu mulkkua runkata vaan vetäs ylös-alas liikkeessä jokaisen toiston rivakasti alas ja sitten se tapahtui: Se klinu siinä nupin alla pärähti poikki ja verta tuli niinku härän kurkusta. Vittu ku kirveli. Sen jälkeen arvauskeskukseen..vanhemmalle naislekurille. Minä:tyttöystävä otti vähän rajusti kiinni... Lekuri: No rusettiako sä sille tulit hakemaan?

AIIIH!!!:itku::itku::itku:

Pipi...

Jaa jokaiselle miehen veijarille on varmaan jossain vaiheessa jotain sattunut..
1) Höyläsin partaani uudella terällä suihkussa..Mach pro vai mikä se 4-teräinen on...Sitten päätin ravistella parranhilut siitä terästä ja kuinkas ollakkaan niin kova ravistusliike ja 4 syvää haavaa nupissa..Verta valuu lattialle ja hieman tuntuu pahalta..Viisaana alan kuivaamaan paperilla ja pistän haavan puhdistusainetta siihen..Lääkärin+hoitohenkilökunnan ilmeet oli kyllä loistavat..2 viikkoon ei pahemmin stondista kannattanut hankkia..Arpia ei tullut, mutta opin tärkeän asian: älä ravistele höylää kun olet alasti..
2) Nupin varressa oleva iho jäi tyttöystävän hammasrautoihin kiinni oraalisen seksin aikana..Tosin itse en huomannut sitä kun se repesi kun olin "nautinnon" alaisena..Huomasin vaan kun oli verta lakanoissa ja tyttöystävä huuti pirusti..Lääkäri kursi kasaan ja ei sen pahempaa vahinkoa..
3) 5 vuotiaana pyörällä tuli pelleiltyä niin, että laskeuduin siihen keskellä olevaan tankoon niin kovaa, että kives päätti mennä sisälle..Siitä leikkaukseen ja 1kk kävelykieltoon..Sitten kun se leikattiin päin vittua niin jouduin käymään joka vuosi lääkärillä tarkastamassa sen..Nyt ajan vain vanhoilla naistenpyörillä..

2001 Palellutin korvani 2-asteen paleltumaksi lenkillä ollessani..En huomannut sitä kuumassa suihkussa kun se alkoi turvota, mutta aamulla huomasin kun sattui kun nukuin sillä korvalla..No heräsin ja menin aamupalalle normaaliin tapaan..Silloinen tyttöystävä mainitsi , että sun korva on jotenkin oudon näköinen..No peilin eteen ja korva oli turvonnut 2 kertaa normaalin kokoiseksi..
Lääkäriin sitten ja hoitaja repimään ihoa..Ei tunnu missään, mutta hoitajan ilmeen ja verisen mädän perusteella homma ei ollut mukava tehdä..Nyt sitten on korvasta rusto ikuisesti mennyt eli se on kuin muovailuvahaa..Pakkasella se kovenee nopeasti ja rasahtelee+turpoaa vähän..Pitäkää siis pipoa pakkasella..

Jaa jokaiselle miehen veijarille on varmaan jossain vaiheessa jotain sattunut..
1) Höyläsin partaani uudella terällä suihkussa..Mach pro vai mikä se 4-teräinen on...Sitten päätin ravistella parranhilut siitä terästä ja kuinkas ollakkaan niin kova ravistusliike ja 4 syvää haavaa nupissa..Verta valuu lattialle ja hieman tuntuu pahalta..Viisaana alan kuivaamaan paperilla ja pistän haavan puhdistusainetta siihen..Lääkärin+hoitohenkilökunnan ilmeet oli kyllä loistavat..2 viikkoon ei pahemmin stondista kannattanut hankkia..Arpia ei tullut, mutta opin tärkeän asian: älä ravistele höylää kun olet alasti..
2) Nupin varressa oleva iho jäi tyttöystävän hammasrautoihin kiinni oraalisen seksin aikana..Tosin itse en huomannut sitä kun se repesi kun olin "nautinnon" alaisena..Huomasin vaan kun oli verta lakanoissa ja tyttöystävä huuti pirusti..Lääkäri kursi kasaan ja ei sen pahempaa vahinkoa..
3) 5 vuotiaana pyörällä tuli pelleiltyä niin, että laskeuduin siihen keskellä olevaan tankoon niin kovaa, että kives päätti mennä sisälle..Siitä leikkaukseen ja 1kk kävelykieltoon..Sitten kun se leikattiin päin vittua niin jouduin käymään joka vuosi lääkärillä tarkastamassa sen..Nyt ajan vain vanhoilla naistenpyörillä..
Ihan vaan heteromielessä silkasta mielenkiinnosta haluaisin nähdä vehkeesi kunnon. :D

Varmaan tuskaisin kokemus on ollut kun olin joskus 14 vuotiaana mökillä, sen vasta ollessa rakentamis vaiheessa. Juostiin sitten veljen kanssa jollain lavoilla, miltä maalattiin seiniä tms. No, siinäpä sitten oli pahvia suojana, ettei lattioille tipu maalia eikä muutakaan paskaa...

Minä poika sitten sanon veljelle, että "varo astumasta tolle pahville tai tipahat!!" -astuin ite siinä samassa toisesta kohtaan kyseiselle pahville ja putosin ensin kylki edellä, Sitten kävikin niin hyvä säkä, että jalat osuivat johonkin telineeseen--------> käänti minut tippumaan pää edeltä :D Tipahin sitten päälleni betoniin varmaan 2-3metrin korkeudesta... oksensin kolme päivää sen jälkeen sairaalassa:hyper:

Mopolla kaheksaa kymppiä kivikasaan----> toinen jalka poikki ja toinen polvi ei toimi vieläkään kunnolla, sekin otti kipeetä

Ihan vaan heteromielessä silkasta mielenkiinnosta haluaisin nähdä vehkeesi kunnon. :D
Se on ihan kunnossa eli ei näkyviä vammoja..Tosin kiitokseni 80-luvun lääkäreille ja tekniikoille toinen pallini on kiinnitetty kivespussiin eli aika härskin näköinen..Ei ole ainakaan ketään naista pelottanut tiehensä :)

Muutama vuos sitte olin mökillä ja ajelin meidän traktorilla (abaut 50 vuotta vanha). Traktorissa oli sellainen peräkauha perässä. Siinä sitten pysäytin rattorin. Pois piti kiivetä takakautta koska siinä oli sen mallinen koppi että ei sivulta päässyt. Lähin siinä sitten kiipeileen ja laitoin jalan peräkauhan reunalle. Mutta se reuna oli tietenkin peilijäässä ja minä lentelin komeassa kaaressa suoraan toinen polvi edellä kauhan etukulmaan. Tähtiä vilisi silmissä ja kieriskelin maassa varmaan vartin. Ei sitten muuta kuin lääkäriin ja tikit polveen. Onneksi ei mittää vakavampaa sattunu kuitenkaa.

Mulla on kanssa kokemusta noista värikuula-aseiden ihanuudesta, mutta tää on kyllä niin tyhmä juttu että oksat vaan poikki ja pinoon.

Männä kesänä oltiin isolla porukalla räiskimässä. Loppuvaiheessa osalta alko kaasu ja kuulat loppua ja johonkinhan ne piti tyhjentää, joten joku keksi oivan leikin: yksi juoksee minkä jaloistaan pääsee, muut ampuu rivissä. Viisasta. Pakko ei ollu, mutta säännön mukaan jokanen rivissä ampuva tiesi itse jossain vaiheessa joutuvansa horisonttiin pinkomaan. :dance:

Noh, tietty porukan isoimpana apinana ilmotin, että aion kävellä matkan. Etukäteen oli sovittu, että noin 10m jälkeen sai alkaa tulittaa. Lähdin kävelemään pipo tiukasti hampaiden välissä, ja sitten alkoi.

Siis voi hyvä helvetti. En tienny että tollasta perkeleellistä tuskaa voi olla edes olemassa. Kävelin ehkä 1/3 matkasta ja loput olikin juoksua. Silmissä sumeni ja järki ei tahtonu pysyä päässä. Selkä oli niin tulessa että oksennus olis lentäny kaarella, mutta ei ollut kuin vettä mahassa. Jälkeenpäin kaverit kertoi, että oli melkeen puolet matkasta kävelleet perässä ja antaneet liipasimen laulaa. Kun otin paidan pois niin tuli aika hiljasta. Selässä laskin jälkiä olevan lähemmäs 30. Jotenkin musta tuntuu, että mitään tollasta en tuu tuntemaan pitkään aikaan ellei joku a) ammu mua (öh, kunnon aseella) tai b) väännä raajoja paikoiltaan.

Jälkeenpäin oli tosi äijä olo. Only, not :david:

Minua lyötiin pullolla päähän ja pullo sattui menemään rikki, viilsi korvalehden halki ja kaulaan syvä viilto. Lääkärin lausunossa sanottiin että puolisenttiä oli hengenlähdöstä (kaulavaltimosta). Tuosta oli juttua Länsiväylässä, Vartissa ja muistaakseni iltapäivälehdissä.

Kaadoin tulikuumat kahvit + kahviporot rinnalleni. Olin paidatta ja ne kahviporot sulatti ihoa aikamoiselta alueelta. Ikää oli joku apout 5-6v. Vieläkin hauiksessa arpi.

:jahas:

Nostin painavan muuttolaatikon yksin ja siinä jossain vainheessa nostoa hieman horjahdin, seurauksena välilevyn pullistumasta tuli välilevytyrä. Sen jälkeen ei oikein jalat enään kantanut, enkä pystynyt kävelemään. Seuraavana päivänä lääkäriin ja viikon päästä leikkaukseen. Hermosärky oli jotain sanoin kuvaamatonta, lähellä sitä kun joku polttaisi sytyttimellä takareittä. Onneksi lääkäri määräs viikoks oikeenlaista lääkitystä. :)

Hioin duunissa joku viis vuotta sitte nauhahiomakoneella jostain 5x25 latasta tehtyä J:n muotosta kapaletta. Poistelin pidemmän puolen päästä purseita, ku kone imas sen palikan hiontatuen ja nauhan väliin. Siinä samalla sitten melkein lähti vasemman etusormen pää irti. Jäi semmonen pieni pala siihen millä se pysy kii. Alussa ei sattunu yhtään joten aattelin et desinfioin sen ja pistän tupon siihen ja jatkan duunia (olin kai pikku shokissa)...mut sit duunikaveri pakotti Peijakseen :( Siinä sit tikkausvuoroa ootellessa alko tunto palautuu...sattu aivan saatanasti. Vielä aika ikävän tuntusta ku siinä sormenpäässä tuntu semmosta tykytystä...onneks sentään antovat Peijaksessa buranan pahimpaan hätään. Sit tottakai ennen tikkausta puuduttivat.

Aika hassua oli huomata semmonen juttu, kun työkaveri pudotti semmosen reilu 200 kiloa painavan akselin sormenpäänsä päälle muutama vuosi myöhemmin ja olin kattomas vierestä, niin tos omas sormenpäässä tuntu sillai jännältä...vaikee selittää :D

Epäonnistunut kippi. Molemmat sääret rekkitankoon. Tuska, huuto ja hirveet kuhmut sääriin.

Tuo olisi muuten mielenkiintoista tietää, mikä todellakin on suurin kipu, minkä ihminen konee "täysimääräisenä." Näissähän ruhjevammoissa (esim. kun raaja lähtee irti) monesti elimistö erittää endorfiinia tms. niin paljon että varsinainen kivuntunne katoaa tai ainakin vähenee, mutta miten tuollaissa hermostoperäisissä kivuissa, joissa ei tapahdu varsinaisia fyysisiä kudosvaurioita, huomaako elimistö että nyt koskee ja erittää endorfiinia, vai joutuuko ihminen vain kärsimään?

Guinnessin ennätysten kirjassa, tai Quinnessin ennätysten kirjassa niin kuin Bodaus-lehti sen hienosti tavaa, oli muinoin puhetta velhokalasta.

Että sen myrkky olisi niin tuimaa kamaa, että joskus on "ihminen menettänt järkensä" (tota fraasia siinä käytettiin, kun on sellaisen pohjassa piilevän fisun päälle polkaissut, ja saanut useammasta myrkkypiikistä jalkapohjaan.
Joka tietty muutenkin on arahko paikka.

En haluais kokea...

Jaa, tuli mieleeni, pari miljoonaa mimmiähän ympärileikataan rikkaissa kulttuureissa joka vuosi.

Veikkaisin, että sellanen kohtuuperusteellinen ympärileikkaus, kaikki ulkosynnyttimen veke jollain suvussa perintönä kulkeneella lasinsirpalella, sattuu aika hyvin.

myrkkypiikistä jalkapohjaan.
Joka tietty muutenkin on arahko paikka.

Aaah, suloiset muistot nousevat mieleen.

Lapsena minulla oli molemmat jalkapohjat täynnä pieniä syyliä, tyyliin 15-20 syylää/jalka. Ollessani muistaakseni 13v syylät poltettiin kolvin näköisellä vehkeellä pois, mutta tuo vaati tietysti puudutuksen. Lääkäri työnsi ison neulan viitisen kertaa syvälle jalkapohjaan, että sai puudusainetta tarpeeksi laajalle alueelle.

Silloin meinasi tulla huutoitku.

Silloin kun vielä pelasin jalkapalloa ja olin maalivahtina, vastustaja potkaisi vastaantulo tilanteessa pallon sijasta pallojani. Ei oo mitään kivuliaampaa ollut koskaan. Jouduin keskeyttämään ottelun ja toinen kives turposi biljardipallon kokoiseksi (totta). Kuukauden oli kiva kävellä, ku piti jalat haarassa koko ajan olla etteivät hankaisi toisiaan vasten :(

Joskus kolme vuotta sitten jääkiekossa olin ottamasta kiekkoa vastustajan maalin takaa laidasta, kun vastustaja tulee ja ajaa selästä. Ranne vääntyy laitaa vasten ja kuuluu aika mehevä rusahdus. 3/4 Veneluusta murtui. Se kyllä teki kipeetä:(

Silloin kun vielä pelasin jalkapalloa ja olin maalivahtina, vastustaja potkaisi vastaantulo tilanteessa pallon sijasta pallojani. Ei oo mitään kivuliaampaa ollut koskaan. Jouduin keskeyttämään ottelun ja toinen kives turposi biljardipallon kokoiseksi (totta). Kuukauden oli kiva kävellä, ku piti jalat haarassa koko ajan olla etteivät hankaisi toisiaan vasten :(

Ootko vielä hedelmällinen? Toi koskee muuten aivan saatanasti. Nimimerkillä kahdeksan vuotta jalkapalloa pelannut. :itku:

Kovin kummosta itelleni ei oo käyny, luut säästynyt, kiitos maidon. Mut ei sekää naurata kun veli niittaa niittipyssyllä otsaan tai ammut pienoiskiväärillä oman jalkapöydän läpi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom