Silloin minua sattui...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
No tässä odotellaan sitä pahimpaa mutta:
Tuo tärykalvon puhkaisu ei sattunut mutta se mini imurilla korvan sisältä imuroiminen sattui sen verran pienenä että kyynel valui poskelle mutta mitään en sanonut... :D
Myös jalkaterän laittaminen takapyörän pinnojen väliin vetelä lenkkitossu jalassa ja pyörä alamäessä kaks päällä ei ole hyvä ajatus... :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Demoritus sanoi:
Minä en tiedä olenko outo, mutta mikään kipu ei koskaan ole tuntunut sietämättömältä vaikka kuinka hakattaisiin, niin se ei tunnu olevan liikaa. Taitaa olla yli 10v kontakti ja urheilulajien parissa nostanut kipukynnystä tai sitten se on synnynnäinen ominaisuus.

Meillä oli skidinä sellainen harrastus, että jokainen teki nuppineulalla reiän omaan sormenpäähän, josta tihkui verta ja se oli voittaja, joka puhkaisi neulalla enemmän sormenpäitä kuin muut. Minä voitin aina olisin voinut pistää neulalla reiän jokaiseen sormeen. Eikä ilmekään värähdä kun toiset kiljuu kauhusta ja kivusta. :D

Heh ensi kännejä juodessa otti kaveri kanssa nuppineulan ja teki sillä korvan lehteen lävistyksen... No minä nohevana pyysin kanssa ja näytin kuinka nuppineula työnnetään kämmenen läpi... Kaverien ilme oli sen arvoinen :evil:

nesteen poisto polvesta on kuulema pahin kipu mitä löytyy.. iha lääkäriltä kuultua..

Juurihoito on sellainen kokemus joka on jäänyt aika hyvin mieleen.
Hammaslääkärissä se täti oli vähän turhan hoppuileva sen aloittamisen kanssa, että puudutus ei ehtinyt alkaa vaikuttaa ku se jo ensimmäisen kerran
hermoa jollain paholaisen keksimällä laitteella ronklasi.

Siinä jännitty varmasti jokaikinen lihas ruumiissa ja saattopa pieni vieno karjahduskin päästä. Täti kysyi vaan, että :" ai, eikös se puudutus vielä ole alkanut vaikuttaa" ja minä itku kurkussa värisevällä äänellä "eiii..."

Jostain syystä tollanen hampaisiin kohdistuva työskentely on siitä asti hieman puistattanut...ja muistan sen naisen kasvot lopunikääni.

Minua sattuu nytki aivan saatanallisesti. Lauantaina revähti ojentaja...auts, Koskaan en oo kokenu niin ikävää tunnetta, ei siinä mitään, mutku tunne on jatkuva...heh eli kokoajan käsi niin kipeä, ettei voi mitään muuta ajatella tai tehdä :(

Tapas, joka jäi elävästi mieleen:

Jalka oli säärestä poikki, ja oli ollut vähän yli kuukauden koko kipsissä. Sitten vaihdettiin kipsi sellaiseksi, että polven pystyi taittamaan. Noh, polvi oli aivan jumissa tietenkin suorana olon jälkeen, ja lääkäri käski sitä varovasti alkaa vähän kerrallaan liikuttelemaan. Kotiin kun pääsin, niin koitin ottaa kenkää pois tuosta jalasta, ja onnistui siinä sitten muljauttamaan kengän irti niin, että jalka taittui saman tien 90 astetta. Tuska oli pahempi, kun silloin, kun jalka katkesi, ja sitä aseteltiin lastoihin ym. Silloin pääsi oikein eläimellinen tuskanhuuto oikein keuhkojen pohjasta. Vähän taisi olla ruosteessa polvi :)

Amis sanoi:
nesteen poisto polvesta on kuulema pahin kipu mitä löytyy.. iha lääkäriltä kuultua..
Eipä tuo paha kipu ole mutta ilkeältähän se tuntuu kun sillä piikillä sattuu vielä nivelpintoja raapimaan. :jahas:

Ei kyllä ollut yhtään hyvä idea laittaa peukaloa epähuomiossa oven väliin ja kiskaista ovi kiinni. Vähän aikaa olin hiljaa.. sitten pääsi ne kaikki perkeleet, hevonvitut, mummonpillut ja saatanat. Kynsi on mustana ja koko perkeleen sormi tuntuu puutuneelta. Eniten vituttaa, kun on oma vika, eikä voi kellekään siitä aukoa päätään. Saatana että pitää ämmän olla typerä.

Täytyypä mainita tähän tuosta muutaman tunnin takaisesta pienestä tapaturmasta salilla. Kävin nimittäin niin kivasti, että 30kg käsipaino päätti tipahtaa suoraan telineestä käden päälle ja tuloksena -> sormenpää irti. En aluksi edes tajunnut koko asiaa, itsekseni kiroillen aloin tunkemaan painoa takaisin telineeseen. Sitten kuitenkin huomasin melkoisen verilammikon salin lattialla ja tajusin et sormi perkelehän se alkoi vuotamaan :). Noh, ku ei paperi eikä lumi tepsiny nii juoksujalkaa vaan sairaalaan ja lääkärisetä paikkailemaan sormea. Silloin kyllä sattu niin maan perkeleesti ja sattuu vieläkin. Eniten sattuu se, että pakostakin tästä reenitaukoa taas napsahtaa :curs: . Kannattaa olla varovainen käsipainojen kanssa.

Huh huh aika pahasti on joillekin käynyt. Kovimmat kivuti itselläni varmaan on olleet:

1. futispallo täysillä kasseille (ei sen pahemmin esittelyä kaipaa)

2. Vähän samanlainen tapaus kuin joku kirjoitti. Murtui käsi tosta kyynerpään läheltä ja siihen tietenkin laitettiin kipsi silleen että kyynerpäätä ei voinu liikuttaa. Itse murtuminen ei tuntunut edes kovin pahalta, mutta kun käsi vietiin kuvaukseen 4 viikon kipsissäolon jälkeen ja se piti laittaa suoraksi. Yritin ensin itse ja jo silloin teki kipeää sitten tää lääkäri tulee ja hieman "avustaa". Ai saatana silloin kyllä vietiin tätä kaveria pahemman kerran :itku:.

kloppina eräänä uutenavuotena pantiin kaverin kans kiinanpommeja pulloon ja ihmeteltiin ko ei räjähä,no mä viisaana kurkkaan niin samallahan se sitte räjähti,kipu ei ollu pahakaan enne sairaalaanpääsyä kun luomia vedettiin puoleen jos toiseen että säätin ruuti ja muu paska kaavittua pois.näkö oli kuulemma nippa nappa tallessa

Oma pahin kokemus...
Illalla oli toinen palli hieman kipeä, luulin että jääny jotenkin huonosti housujen ym jonnekkin väliin.
Yöllä heräsin muutaman kerran, sen takia että koskee.
Aamulla heräsin ja kouluun piti lähteä, reippaana pomppasin sängystä ylös. Sit koski ihan v**** alakertaan ja seuraava havainto oli, kun olin selällään sängyssä ja eukko ravistelee että " Mikä sulle tuli?"
Oli kuulema kuulunut sellanen ulahdus ja rymähdys kun olin kaatunut takasin sänkyyn. Kipu oli sen verran kauhee että se vei tajun pois.
Ei muutakuin sairaalaan ja itse piti vielä autollakin ajaa, eihän sitä nyt voi antaa eukon ajaa :)
Siellä heti lääkärin vastaanotolle, se kopeloi hieman kipeetä pallia ja sen verran koski, että kyyneleet tuli silmiin.
Ei muutakuin kokeet ja puuduttivat koko alakerran, sit leikattavaksi.
Itse en nähny mitä tekivät, kun oli vihreä liina välissä. Yhdessä vaiheessa tuli sellanen paistuvan lihan haju, kun polttivat jotain alakerrassa umpeen :urjo:
Lääkäri näytti sellasen 1cmx1cm kokoisen, täysin mustan palasen minkä oli leikannut pois.
Syy oli lisäkiveksen kuolio.

SpolKessu, Onneksi olkoon kerroit vuoden yrjöttävimmän jutun. Miten vitussa kasseille voi kuolio tulla?

Liian vähän käyttöä? :love:

En usko että käytön puute oli syynä :love: Ei se suhde nyt puolessa vuodessa vielä siinä tilanteessa ollut :D
Lekuri vaan selitti että näitä tulee ja syytä ei tiedetä.

Muutama vuosi sitten tapahtunut:
Tieltä pihalle pieni mutta jyrkkä alamäki n. 5-7m.
Siitä pyörällä alas tarkoituksena ajaa lumikasaan josta tangonyli asfaltilta pudos nurmelle 0.5m, tätä teinkin muutamankerran, oli kivaa. Sitten lisää vauhtia kädet jää reilusti ilmassa taakse, kaikki lumi kulunut alta. Leuka kopsahtaa maahan kädet jossain perseenkohilla, jalat kopsahtaa takaraivoon. broidi nauraa vieressä johon itsekkin aloin nauramaan, helpotti ihan sikana kipuun. Itketti ja nauratti samalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom