Sikainfluenssavirus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu
Itse otin piikin ja ainoa asia mikä näkyi päällepäin oli pieni pistojälki. Edes mitään kummempaa lihasjomotusta ei ilmennyt ja olin jo ehtinyt unohtaa koko asian saman päivän aikana. Vaimolla puolestaan olkapää tuli hieman araksi ja pistoskohdan alapuolelle tuli turvotusta, mutta eivät nämäkään oirehdinnat kauaa kestäneet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lainaanpas itseäni tuolta "H1N1-rokote ja treeni"-ketjusta:
Itsekin kävin ottamassa piikin lauantaina. Ennakoin mahdolliset kipeytymiset ja kävin vetämässä ketodieettiä varten piinaavan tyhjennystreenin ENNEN rokotteen ottamista jotta saa maksimoitua levon. Iltaa kohti en huomannut mitään sivuvaikutuksia lukuunottamatta pientä väsymystä joka taatusti johtui siitä että ajelen kroppaa ketoosiin ja hiilarinsaanti oli nollissa. Seuraavana päivänäkään ei tuntunut mitään ja vedin normaalin treenin. Sitten vasta maanantaina tuntui pienenpientä jomotusta pistokohdassa mutta sekään ei estänyt jalkatreeniä. Nyt sitten alkaa olla olkapää normalisoitunut.

Mulla ei siis piikin ottaminen vaikuttanut mitenkään normaaliin treenirytmiin. Aikoinaan hepatiittirokotuksesta tuli paljon kipeämmäksi olkapää.

Itse kävin juuri tällaisessa yleisessä rokotuspisteessä hakemassa piikin. Ei kiinnosta sairastella kevään mittaan yhtään ja jos tuo rokote pienentää riskiä edes vähän, se oli ottamisen arvoinen.

Samaa mieltä. Jos mulla on mahdollisuus minimoida se, että tuo possunuha tulee päälle, niin toki sellaisen mahdollisuuden käytän (ja käytin). Tavallinen influenssa jälkitauteineen on ihan tarpeeksi vittumainen (useamman kerran sairastaneena tiedän kokemuksesta) ja jos possu olisi ollut samaa kamaa (and some) niin ei todellakaan kiinnosta. En mä ainakaan pelkää kuolevani mihinkään influenssaan tai possuflunssaan, mutta kyllä mua se viikon sairastaminen vituttaa. Yleiskuntokin romahtaa tuollaisen influenssan kanssa aika totaalisesti, varsinkin jos jälkitaudit pääsevät iskemään. Yks vitun rokote ja yks päivä menee vähän kipuillessa. Käyttää sen lepäämiseen ja sitten saa taas painaa. Helvetin paljon parempi vaihtoehto kuin viettää viikko sängyn pohjalla limaa köhiessä.

Stadissa saa käydä tällä hetkellä mielestäni hakemassa rokotteen 25-44 vuotiaat. Ens viikolla laajenee 54-vuotiaisiin asti jne.

Otin viime lauantaina rokotteen ja olkapää nasahti aika kipeäksi seuraavana yönä, seuraavan päivänkin oli vielä kipua mutta meni sitten ohi. Muuta ei piikistä mulle tullut.

Hassuinta oli huomata että aikuiset miehet selvästi jänskätti tuota piikkiä kun firmassa se annettiin kaikille viime viikolla. Kyllä se hype tekee tehtävänsä :dance:

Itse kävin rokotteessa viime viikolla. Kävi aikalailla kivuttomasti koko operaatio; ilmoittautumisen jälkeen pääsin välittömästi rokotettavaksi, eikä muita jälkioireita ilmennyt kuin pientä kipua olkapäässä muutaman päivän ajan. Tulipahan käytyä.

Nyt on menossa riskiryhmiin kuulumattomien kaikenikäisten suomalaisten rokotus. Itse kävin juuri tällaisessa yleisessä rokotuspisteessä hakemassa piikin. Ei kiinnosta sairastella kevään mittaan yhtään ja jos tuo rokote pienentää riskiä edes vähän, se oli ottamisen arvoinen.

Onneksi olkoon Paletaani, sait vihdoinki itsellesi hankittua rokotteen :)

Sain piikin viime lauantaina ja sunnuntai meni uskomattomissa lihas- ja nivekivuissa. Ihan kuin olisi ollut 40-asteen kuumeessa ilman sitä kuumetta, lämpöä oli vain 37.4. Pistokohta myös turposi ja kutisi melkolailla, vieläkin on punainen läntti käsivarressa ja kutisee.

Kiitos, kiitos! Nyt ne mikrosirut ja nanoadjuvantit jyllää mun elimistössä :D Onneksi ovat sen verran pieniä että ei oo vaikuttanu normaaliin elämiseen tai treeniin millään tavalla.

Ei se HIV:kään missään aluksi tunnu ;)

Siis hommahan on täysin selvä: kaikki rokotteen saaneet muuttuvat pikkuhiljaa reptiliaaneiksi. Oon mm. itse huomannut nyt rokotteen jälkeen, että kieli on kasvanut jonkin verran ja minun tekee kovasti mieli syödä hyönteisiä. Yritän kovasti pyydystää yhtä banaanikärpästä, mutta en ole vielä saanut sitä kiinni. No, kunhan kesä tulee...

Ei se HIV:kään missään aluksi tunnu ;)

Siis hommahan on täysin selvä: kaikki rokotteen saaneet muuttuvat pikkuhiljaa reptiliaaneiksi. Oon mm. itse huomannut nyt rokotteen jälkeen, että kieli on kasvanut jonkin verran ja minun tekee kovasti mieli syödä hyönteisiä. Yritän kovasti pyydystää yhtä banaanikärpästä, mutta en ole vielä saanut sitä kiinni. No, kunhan kesä tulee...

Kyllä. Ja jottei faktat unohtuisi, tarkastetaan jälleen totuuden torvea eli Havaintoja uudesta maailmanjärjestyksestä-blogia:

Tällä hetkellä Kuopion yliopistollisessa keskussairaalassa on ollut 17 henkilöä tehohoidossa joista viidelle on tullut pysyviä keuhovaurioita pandemrix sikainfluenssarokotteen sivuvaikutuksista.

Voi ei, hyvästi keuhkot! Älkää kiinnittäkö huomiota siihen että alkuperäisessä uutisessa puhutaan sikainfluenssan aiheuttamista keuhkovaurioista - ei suinkaan rokotteen.

Jokatapauksessa tämä on vasta alkusoittoa tulevalle, koska Espanjan taudin kaltainen virus on vielä laittamatta liikkeelle ja jos se laitetaan liikkeelle niin silloin se leviää kuin rutto. Ja jos näin tapahtuu niin tämä illuminatin roistoeliitti ei mitään vastarokotetta aio laittaa markkinoille. He korkeintaan kehittävät uuden rokotteen, joka tappaa samantien sisältäen samantasoisen viruksen kuin Espanjan tauti.

Kun useiden tietojen mukaan kaksi annosta pandemrix rokotetta riittää heikentämään kehon immuuniteettijärjestelmän radikaalisti, jolloin se toimisi on ns. biologisena aseena. Ja tästä syystä esim. terveydenalan henkilökunta suosittelee kahden rokotteen ottamista. Toki heistä murto-osa vain tietää rokotteiden olevan väestön vähennyksen tarkoitettu biologinen ase.

Lähiaikoina on siis odotettavissa merkittävää "väestön vähenemistä" tämän biologisen aseen vaikutuksesta... :eek:

kävin la ottaan piikin; heti pääsi piikille ja nopeasti ohi...
sitten illalla alkoin todella paljon väsyttään ja pääkoppa, lihakset kipeytymään...
noh su aamuna herätessäni kipu oli jo todellakin kova ja kuumetta 38astetta...
meni eilinen sunnutaipv kärvistellessä ja ajatellessa, että mitä vi..a,
en ole ollut sairas kun viime talvena jotain flunssa+pikku kuumetta ja heti kun piikin ottaa niin kauhea olo..
nyt jo parempi olotila, ei enää juurikaa kipuja paitsi pääkipu joka ollut la illasta lähtien...
toivon että piikitys oli kaiken tämän kivun arvoista..;)

Ensin Aidsin piti tappaa koko maailmanväestö, sitten tuli Ebola joka oli muka vielä pahempi.
Sitten tuli lintuinfuenssa ja jossain välissä oli myös hullun lehmäntauti.

miksköhän musta tuntuu että ton taudin jälkeen oon saanu vähemmän happea keuhkoihin kerralla kuin ennen sitä :/ + vieläkin rohisee hengitys 2 kuukautta taudin jälkeen

miksköhän musta tuntuu että ton taudin jälkeen oon saanu vähemmän happea keuhkoihin kerralla kuin ennen sitä :/ + vieläkin rohisee hengitys 2 kuukautta taudin jälkeen

Kyllä se normaali flunssakin voi jäädä jumittamaan kroppaan pitkäksikin aikaa.

Mites tuo rokottelu muuten menee? Otatteko te sitä vapaaehtoisesti? Kutsutaanko rokotettavaksi jotenkin kaikki? Ei kai sitä nyt pakko ole ottaa? Mä haluan olla tällä pallolla 20 vuoden päästä niiden kanssa, jotka eivät tuota salaliittoa ottaneet vastaan sinisin silmin :D

Mulla on vieläkin vasen olkapää aika helvetin kipeä tuosta rokotteesta ja kyllä se lämpöäkin nosti.

Mites tuo rokottelu muuten menee? Otatteko te sitä vapaaehtoisesti? Kutsutaanko rokotettavaksi jotenkin kaikki? Ei kai sitä nyt pakko ole ottaa? Mä haluan olla tällä pallolla 20 vuoden päästä niiden kanssa, jotka eivät tuota salaliittoa ottaneet vastaan sinisin silmin :D
Mä kävin ottamassa kunnallisessa terveydenhuollossa kun YTHS rokottaa vasta kuukauden päästä ei-riskiryhmiin kuuluvia. Mikään pakko rokotettaa ei ole ottaa mutta tahdoin ottaa sen. Ensimmäinen influenssarokote, jonka olen ottanut.

Itsellä vähän samoja oireita, tosin en ole varma oliko possua, mutta alkoi hengenahdistuksella. Tuntui kuin olisi ollut 4/5 osaa keuhkoista täynnä kokoajan sitten heitti lämpö 37-39 ekana päivänä sitten laski 39-36 yöllä ja jatkui pienenä 37,x pari päivää ja oli ohi. Tämänjälkeen ~2vko meni keuhkokipuillessa ja sitten ei enää mitään.
Mutta edelleen tuntuu kuin ei saisi täysillä ilmaa :(
Mutta joo rokotetta en ottanut/ota/olisikaan ottanut. Ihan riippumatta siitä onko se salaliitto vai ei, mutta jos vaihtoehdot on että a) en ota rokotetta ja mitään ei käy tai b) otan rokotteen ja mitään ei käy /foliohattu... niin miksi ottaisin sen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom