Sniffari
Äitisi valinta
^ Eikö nuo oireet passaa ihan normi-influunki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on menny aikoja sitten ihan älyttömäks touhuks.Edelleen mahdoton käsittää näitä mittasuhteita mitkä tälle taudille on luotu. Lehtien lukeminen tai uutisten katsominen on mahdotonta ilman että sieltä tulee jotain vitun muka niin tärkeää liirumlaarumia sikaflunssasta. Iltalehden nettisivuilla alkaa touhu mennä jo aika järjettömälle tasolle
Kannattaa varmaan ymmärtää että taudit käyttäytyvät eri tavalla eri ihmisissä.Joka tuutista tulee eri "faktaa" taudista. Mulle lääkäri nimenomaan painotti, että korkea kuume ja lihaskipu on merkki siasta.
Joo oliko se eilen kun iltalehti otsikoi näyttävästi nettisivuillaan jotenkin näin:SIKAINFLUENSSA RUUHKAUTTAA JO TEHO-OSASTOA TAMPEREELLA...itse jutun luettua selvisi että täällä on kaksi(2)ihmistä tehohoidossa...olin kyllä luullut että TAYSin teho-osasto olisi kapasiteetiltään hieman suurempi....:DEdelleen mahdoton käsittää näitä mittasuhteita mitkä tälle taudille on luotu. Lehtien lukeminen tai uutisten katsominen on mahdotonta ilman että sieltä tulee jotain vitun muka niin tärkeää liirumlaarumia sikaflunssasta. Iltalehden nettisivuilla alkaa touhu mennä jo aika järjettömälle tasolle
No tässä uskossa itsekin olin kunnes lääkäri iski "faktat" pöytään. Oli täysin ehdoton, ettei sikaa voisi sairastaa lievänä.Kannattaa varmaan ymmärtää että taudit käyttäytyvät eri tavalla eri ihmisissä.
Joo oliko se eilen kun iltalehti otsikoi näyttävästi nettisivuillaan jotenkin näin:SIKAINFLUENSSA RUUHKAUTTAA JO TEHO-OSASTOA TAMPEREELLA...itse jutun luettua selvisi että täällä on kaksi(2)ihmistä tehohoidossa...olin kyllä luullut että TAYSin teho-osasto olisi kapasiteetiltään hieman suurempi....:D
No tässä uskossa itsekin olin kunnes lääkäri iski "faktat" pöytään. Oli täysin ehdoton, ettei sikaa voisi sairastaa lievänä.
Nyt on vasemmassa olkapäässä sikalenssuun rokotepiikki ja oikeeseen lyötiin joku kausi-influenssarokotus (?). Jonkinlaista eroa huomattavissa vaikutuksissa. Vasen käsi on ihan voimaton ja oikea taas melko normaali.
e: vittu nyt tää taas alkaa. vois lähtee suunnistamaan takasin sinne lääkäriin.
Olitko sä kuumeessa/sairaana ku hait piikit?