Sikainfluenssavirus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaippa se syvälle keuhkoon iskevä virustulehdus se pahis oire siassa. Ei siis antibiootein hoidettava bakteeri?

Edelleen mahdoton käsittää näitä mittasuhteita mitkä tälle taudille on luotu. Lehtien lukeminen tai uutisten katsominen on mahdotonta ilman että sieltä tulee jotain vitun muka niin tärkeää liirumlaarumia sikaflunssasta. Iltalehden nettisivuilla alkaa touhu mennä jo aika järjettömälle tasolle:confused:

On kyllä hienoa kun toinen sanoo toista ja toinen toista. No jokatapauksessa oonpa itsekin ollut kurkkukivussa, yskässä jo viikon mutta eipä tuo oo kuumetta nostanut joten en oo jaksanu sen kummemmin stressata onko possunuha vai ei, koska minullekin on sanottu että possunuha nostaa korkean kuumeen joka nousee melkein heti kun flunssa on tullut.

Jahas, huomenna soittelemaan päivystyksestä perheaikaa keuhkojen kuunteluun. Koko porukka ollaan oltu alkuviikosta kuumeessa ja pahassa yskässä. Lasten päiväkodissa varmistettua sikaa ja 3/4 lapsista kipeänä kotona. Aika hyvät tsäänssit että ollaan nyt possussa.

Rokotteen saan luultavammin kahden viikon päästä koulusta. Toivottavasti ei aikaisemmin iske. Normaali influenssakin aiheuttaa parin viikon kuumeilun. Ei ole varaa olla koulusta paria viikkoa pois.

Edelleen mahdoton käsittää näitä mittasuhteita mitkä tälle taudille on luotu. Lehtien lukeminen tai uutisten katsominen on mahdotonta ilman että sieltä tulee jotain vitun muka niin tärkeää liirumlaarumia sikaflunssasta. Iltalehden nettisivuilla alkaa touhu mennä jo aika järjettömälle tasolle:confused:
Tää on menny aikoja sitten ihan älyttömäks touhuks.

Joka tuutista tulee eri "faktaa" taudista. Mulle lääkäri nimenomaan painotti, että korkea kuume ja lihaskipu on merkki siasta.
Kannattaa varmaan ymmärtää että taudit käyttäytyvät eri tavalla eri ihmisissä.

D-vitamiini, kunnon bubana, neste, sauna ja kossu sekä antibiootit jälkitauteihin luulisi riittävän normi ihmiselle. En mee hakeen rokotetta vaan vetäydyn poroaijalle lepään jos tauti tulee..

Joo oliko se eilen kun iltalehti otsikoi näyttävästi nettisivuillaan jotenkin näin:SIKAINFLUENSSA RUUHKAUTTAA JO TEHO-OSASTOA TAMPEREELLA...itse jutun luettua selvisi että täällä on kaksi(2)ihmistä tehohoidossa...olin kyllä luullut että TAYSin teho-osasto olisi kapasiteetiltään hieman suurempi....:D

Kannattaa varmaan ymmärtää että taudit käyttäytyvät eri tavalla eri ihmisissä.
No tässä uskossa itsekin olin kunnes lääkäri iski "faktat" pöytään. Oli täysin ehdoton, ettei sikaa voisi sairastaa lievänä.

Joo oliko se eilen kun iltalehti otsikoi näyttävästi nettisivuillaan jotenkin näin:SIKAINFLUENSSA RUUHKAUTTAA JO TEHO-OSASTOA TAMPEREELLA...itse jutun luettua selvisi että täällä on kaksi(2)ihmistä tehohoidossa...olin kyllä luullut että TAYSin teho-osasto olisi kapasiteetiltään hieman suurempi....:D

Iltalehti osaa hyvät lööpit :lol2:

Vielä päivitettyä tietoa rokotteen aiheuttamista haitoista. Oman rokotteeni otin maanantaina. Illalla ja seuraavana aamuna oli väsynyt ja vähän flunssainen olo. Käsi oli hieman kipeä, mutta käden liikuttamista se ei estänyt. Tänään pistosta ei enää oikeastaan huomaa, painaessa tuntuu kuin olisi mustelma.

Eilen otin rokotteen ja illalla käsi oli kipeimmillään. Yö oli hieman levoton, en tiedä sitten johtuiko rokotteesta, vai mistä. Lievää jalkojen jomotusta yöllä ja aamulla, nyt sekin on poistunut. Nyt käsi kipuilee lievästi ylös nostettaessa.

Nyt on vasemmassa olkapäässä sikalenssuun rokotepiikki ja oikeeseen lyötiin joku kausi-influenssarokotus (?). Jonkinlaista eroa huomattavissa vaikutuksissa. Vasen käsi on ihan voimaton ja oikea taas melko normaali.

e: vittu nyt tää taas alkaa. vois lähtee suunnistamaan takasin sinne lääkäriin.

Nyt on vasemmassa olkapäässä sikalenssuun rokotepiikki ja oikeeseen lyötiin joku kausi-influenssarokotus (?). Jonkinlaista eroa huomattavissa vaikutuksissa. Vasen käsi on ihan voimaton ja oikea taas melko normaali.

e: vittu nyt tää taas alkaa. vois lähtee suunnistamaan takasin sinne lääkäriin.

Olitko sä kuumeessa/sairaana ku hait piikit?

Olitko sä kuumeessa/sairaana ku hait piikit?

No tuossa keskiviikko/torstai akselilla oli oireita jotka täsmäs melkein täysin siihen listaan jotka sikalenssun oireisiin kuuluu. Mutta lääkäri sanoi että on saattanut olla vaikka tavallista influenssaakin (ei kuulemma voi tietää onko tavallista vai sikalenssua ilman testejä :lol2:) joten hän oli sitä mieltä että mun pitää se rokote ottaa, niin otin.

OK, aattelin vaan ku ainaki täälläpäin on ollu sellainen käytäntö että rokotetta ei saa jos on esim. kuumetta. No nyt sun varmaan tarvii vaan oottaa että saat jonku elohopeamyrkytyksen tai sitte se Illuminatin asentama mikrosiru etenee aivoihin asti ;)

Ja eihän sitä virusta voi tosiaan pelkästään oireiden perusteella 100% tunnistaa. Siihen vaaditaan ihan labrassa tehtävä testaus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom