Sikainfluenssavirus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tämän rokotteen teho nyt jo tutkittu? Olen ollut siinä käsityksessä että sen hyödyistä ja haitoista ei ole tietoa.

Älä kyseenalaista THE rokotetta tahi sen tehoa. Jos sitä ei ota, kuolee vähintään kolmasti. Mikäli saat rokotuksesta mellevät oireet, se ei itse asiassa johdu rokotuksesta, vaan siitä, että olit jo ehtinyt sairastua possuun. Jos et ota rokotetta, tartutat perheesi, sukulaisesi ja koko heimosi ja naapuri heimon tähän tautiin. Ota nyt se foliohattu pois päästä, äläkä kysele, vaan tee niin kuin sanotaan! :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole lukenut että rokote olisi tappanut Suomessa kahta henkilöä vaikka sen on saanut jo useampi henkilö kuin sikainfulenssan, joka on siis tappanut kaksi ihmistä. Jälkitaudilla tai ei...

En ole salaliittoteoreetikko mutta tarkoitan että jos minä otan tuon rokotteen niin mistä minä tiedän että onko sen tehoa tutkittu vai onko se pelkkää lumelääkettä?

Kyseinen lapsi kuoli keuhkokuumeeseen. Keuhkokuumeen voi saada influenssan tai ihan minkä tahansa virustaudin seurauksena ja kyllä, siihen voi myös kuolla.
Sikainfluenssan aiheuttama tulehdus on harvinaisen syvällä keuhkoissa, eikä sen aiheuttaja ole bakteeri, kuten yleensä influenssan jälkitautina tulevassa keuhkokuumeessa vaan virus itse. (Bakteeriin toimii antibiootit, virukseen ei, tosin se Tamiflu voi toimia, mutta sen käyttö on aloitettava ajoissa.) Samalla siihen voi liittyä voimakas tulehdusreaktio ruoansulatuskanavassa.

Onko tämän rokotteen teho nyt jo tutkittu? Olen ollut siinä käsityksessä että sen hyödyistä ja haitoista ei ole tietoa.
En ole salaliittoteoreetikko mutta tarkoitan että jos minä otan tuon rokotteen niin mistä minä tiedän että onko sen tehoa tutkittu vai onko se pelkkää lumelääkettä?
double-facepalm.jpg

Voi helvetti, eilä vähä yskitytti.. No sit siinä 1aika yöllä alko tärisyttää niin, että reidet ja kädet vatkaa mitkä kerkee. ibumaxia naamaan ja äske näytti 38.3 kuumetta ja olo on mitä ihanin :curs:

ei oo vieläkää tullu mentyä sinne rokotukseen...huomenna olis vika päivä kun pääsee vielä ilman ajanvarausta...

Eilen tuli haettua possurokote ja muutama sivuoire on tullut nyt nähtyä ja koettua. Olkapää on turvonnut kivasti, mutta harmi ettei se ole pysyvää ja toinen oli päänsärky, mutta se nyt on mulla niin toistuvaa, että ei voi välttämättä pistää rokotteen piikkiin.

Suurin "oire" mikä on tähän mennessä tullut (n.20h) on ollut järkyttävän kova särky kädessä / olkalihaksessa. Nukkuessakin siihen herää jos kääntyy käden päälle. Ei oikein tee mieli liikuttaa kättä kun tahtoo sattua.

Äsken kävin ottamassa sika ja normi-influenssa rokotteet. Kohta sit vissiin alkaa sivuoireet kuten kuume, päänsärky yms. Ihanaa:dance2:

Heh! "Folioherne" on aika hyvä ilmaisu. Etenkin kun kunnon salaliittoteoria on aina poikaa!

Sikainfluenssan takana on folioteollisuuden suurien toimijoiden salaliitto. Viruksen aiheuttamien salaliittospekulaatioiden vuoksi foliohattujen kysyntä lähtee räjähdysmäiseen kasvuun ja foliomiehet käärivät hyvät massit.

Heh! "Folioherne" on aika hyvä ilmaisu. Etenkin kun kunnon salaliittoteoria on aina poikaa!

Jep, niitähän ei tämän aiheen tiimoilta puutu :)

Ja jottei totuus unohtuisi:

http://nwohavaintoja.blogspot.com/

Veri-Chip yhtiö on myös nyt saanut laitettua ihmisten seurantalaitteen sikainfluenssarokotteen yhteyteen. Näin ollen rokotteen saanut ihminen myös implantoidaan samalla siitä hänen usein tietämättään.

hitachi_rfid1.jpg

Hitachin valmistama RFID-siru on erittäin pieni kuten kuvasta näkyy verrattuna ihmisen hiuksen kokoon.

Tää lihaskipujen määrä on ihan uskomatonta.
Selkä on niin kipeä että ei kärsi istua ilman että ottaa tukea jostakin. Seisominenkin on ihan perseestä. Viimeyö meni vessassa kohtuullisessa ripulissa, oli mielenkiintoista istua pöntöllä ja pitää seinistä kiinni kun tuntu että selkä lyhistyy kasaan. 2.5h sai niiden särkyjen takia vaan nukuttua. Kattoo nyt miten tää tästä etenee.

Kauan toi rokote antaa suojaa ja miten onko ens talvena taas sama rokotusrumba edessä?

Kauan toi rokote antaa suojaa ja miten onko ens talvena taas sama rokotusrumba edessä?

Eiköhän se ole samaa luokkaa muidenkin rokotteiden kanssa. Esimerkiksi Twinrix suojaa hepatiitilta tutkitusti 15-20 vuoden päähän. Todennäköisesti suoja kestää vieläkin kauemmin mutta asiasta ei ole tutkimuksia (koska tuo on myös se aika, mitä rokote on ollut olemassa).

Pandemrix on täsmärokote nimenomaan H1N1-viruskantaa vastaan. Jos ensi talvena päälle hyökkii joku poikkeava virus, sitä vastaan tarvitaan uusi rokote. Onneksi tällaiset maapallon laajuiset pandemiat ovat kuitenkin suhteellisen harvassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom