Itse ajattelin ainakin tästä eteenpäin pitää itseni jossain määrin kireänä. Sikabulkilla rasvaa pääsee kertymään yllättävänkin paljon ja sitä ei itse oikein edes tajua. Luulin itse, että pudottamalla painoa n. 8kg (lähtöpainokin tosin vain 78kg) olisin jo jossain määrin kireässä kunnossa, mutta paskanmarjat. Edelleen tuntuu löysää olevan alavatsassa reilusti, vaikka kyljetkin alkavat jo erottua. Tästä varmaan vielä pari viikkoa jatkan (laivalle sikailen vähän), jonka jälkeen maltillisesti kaloreita ylöspäin ja koitan pitää tästä eteenpäin rasvat kurissa. Varmaankin kilo kuukaudessa olisi sopiva tahti. Aloitan samalla taas kunnon roboilun ruuan suhteen, koska bulkilla tuo "syönpä nyt vähän totakin, kun on niin hyvää" tuntuu aiheuttavan vain ongelmia, roboilu ei. :whip: Samalla ajattelin lisätä aerobisen määrää taas hieman korkeammalle, koska se tuntui vuosi sitten tuottavan jossain määrin hyviä tuloksia, kun samalla syklittelin kalorit punttipäivänä korkeammalle ja aerobisella matalammalle.
edit. Kiristely sujunut siinä mielessä hyvin, että olen saanut ne ennestäänkin huonot voimatasot pysymään kutakuinkin entisellään, joissain liikkeissä myös parantanut.