- Ikä
- 47
Oxyn;1658504 faija hankki vähän aikaa sitten uuden nahkatakin sanoi::lol2:,mulla oli pienenä velipojan villahousut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oxyn;1658504 faija hankki vähän aikaa sitten uuden nahkatakin sanoi::lol2:,mulla oli pienenä velipojan villahousut.
Iteltä löytyy 2 nahkatakkia, toinen on joku 40v. vanha pitkä nahkatakki joka on taidettu valmistaa "kolmannessa valtakunnassa"... Toinen on aikalailla samanlainen mitä Vin Dieselillä oli elokuvassa: XXX...
Ihan hyviä, paitsi toinen on hartioista vitun pieni ja toinen taas on liian iso:D
Mistäköhän Helsingistä voisi löytyä tämän tyylisiä canva-takkeja?
Höh, tuotahan löytyy joka armyroinaa myyvästä kaupasta, jos niitä kauppoja löytyy vielä. Ennenwanhaan 90-luvulla oli ainakin Salainen agentti, Eagle ja kymmenen muuta. ALPHA M-65 FIELD JACKET KHAKI -hakukoneeseen tuottaa liiankin monta hittiä, Alpha taitaa olla se laadukkain valmistaja, olisko alkuperäinen?Malli on US army m-65. Olen tuollaista etsinyt itsekin jo vuosia, mutta samalla värillä ei ole vielä löytynyt esim. nettikaupoista. Stuntmanilla on ainakin ollut juuri tuota m-65 mallia, mutta ainoastaan mustana ja vihreänä.
Omg!! Oon tollasta Sastan windstopper-fleecea pitäny nyt takkina, retuuttanu sitä kun mitäkin halpa-fleeceä, nytten selvisi hinta Pitää ruveta vähän paremmin kohtelemaan tätä... Ei ihmekkään että on niin perkeleen hyvä:D hengittää, blockaa tuulen ja pitää myös vettä...
Jep, mulla on Oratopin pitkä villakangastakki talvikäytössä. Kokoja/malleja löytyy eri vartalotyypeille hyvin. Tuplasti kalliimpi Hugo Bossin takki taas oli ihan naurettava mittasuhteiltaan. Hihat järjettömän pitkät eikä istunut ollenkaan yläkropan puolesta.Turo Tailorilta löytyy tyylikkäitä takkeja ja ainakin omassa pitkässä talvitakissa sellainen leikkaus et sopii bodarille, olematta telttamallia vyötäröstä.
Voi hyvin yhdistellä kaulaliinoja ja tyylikkäitä hattuja.
http://www.turotailor.fi/www/fi/mallisto/oratop.php
Tuo beigen värinen lähellä sitä joka mulla on (mustana)
Suuren osan aikaa vuodesta käytän vapaa-aikana (merkillä ei niin väliä) coretex-takkia, vuorettomalla olen pärjännyt kaikilla keleillä läpi vuoden, kunhan muistaa kerrospukeutumisen.
Tommonen Molltan löytyy mutta vihreänä. 250e puhvelinnahkaa :dance:
Pari vuotta vanha ja siistimmäksi muuttuu mitä enemmän kuluu:thumbs:
[nelo];1683661 sanoi:Todella tyylikäs nahkatakki! Onko ostettu ulkomailta ja jos ei, niin mistähän tuollaisia kannattaa etsiä? Tuskin ihan anttilasta löytyy.
Mitä mieltä olette, onko 50 euroa hyvä hinta uudesta nahkatakista?