Siistiä takkia etsimässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janpa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäköhän Helsingistä voisi löytyä tämän tyylisiä canva-takkeja?

jacket16a.jpg

Iteltä löytyy 2 nahkatakkia, toinen on joku 40v. vanha pitkä nahkatakki joka on taidettu valmistaa "kolmannessa valtakunnassa"... Toinen on aikalailla samanlainen mitä Vin Dieselillä oli elokuvassa: XXX...

Ihan hyviä, paitsi toinen on hartioista vitun pieni ja toinen taas on liian iso:D

Eli käyt salilla joko liikaa tai liian vähän, ainakin on varaa liikkua.

Malli on US army m-65. Olen tuollaista etsinyt itsekin jo vuosia, mutta samalla värillä ei ole vielä löytynyt esim. nettikaupoista. Stuntmanilla on ainakin ollut juuri tuota m-65 mallia, mutta ainoastaan mustana ja vihreänä.
Höh, tuotahan löytyy joka armyroinaa myyvästä kaupasta, jos niitä kauppoja löytyy vielä. Ennenwanhaan 90-luvulla oli ainakin Salainen agentti, Eagle ja kymmenen muuta. ALPHA M-65 FIELD JACKET KHAKI -hakukoneeseen tuottaa liiankin monta hittiä, Alpha taitaa olla se laadukkain valmistaja, olisko alkuperäinen?
Tuo takki on sitten ekat pari vuotta vähän jäykkä mutta paranee käytössä. Ostin tuon uutena joskus -90 ja nyt alkaisi olla sopivasti patinoitunut mutta ei enää mahdu päälle, veljeni tuota on pitänyt jo 5v.

showthumb.php

Tommonen Molltan löytyy mutta vihreänä. 250e puhvelinnahkaa :dance:
Pari vuotta vanha ja siistimmäksi muuttuu mitä enemmän kuluu:thumbs:

haglofs_fusion_jkt_sin.jpg

:5:

kerrankin löysin tuulitakin jota tyttöystävä ei häpeä kun liikutaan julkisella paikalla.
käytännöllinen, isot taskut ja eipähän kastu. ihan ykkösvehje esim pyöräillessä.

Omg!!:eek: Oon tollasta Sastan windstopper-fleecea pitäny nyt takkina, retuuttanu sitä kun mitäkin halpa-fleeceä, nytten selvisi hinta:hyper: Pitää ruveta vähän paremmin kohtelemaan tätä... Ei ihmekkään että on niin perkeleen hyvä:D hengittää, blockaa tuulen ja pitää myös vettä...

Omg!!:eek: Oon tollasta Sastan windstopper-fleecea pitäny nyt takkina, retuuttanu sitä kun mitäkin halpa-fleeceä, nytten selvisi hinta:hyper: Pitää ruveta vähän paremmin kohtelemaan tätä... Ei ihmekkään että on niin perkeleen hyvä:D hengittää, blockaa tuulen ja pitää myös vettä...

haha :D

ton takin myyjä kyllä lupas että takki kestää niin kauan kun sitä jaksaa pitää siihen kyllästymättä (kunhan hoitaa oikein). noilla kalliilla vaatteilla on yleensä aika kovat takuut, jotka ei lopu ihan 12kk kohilla. tuossa on käsittääkseni elinikäinen takuu poislukien jos esim humalassa konttaa hihat repaleiks..

HM:ään ja zaraan oli tullut törkeän siistejä rotseja. Sääli että vaativat espanjalaisen balettitanssijan fysiikkaa:(

Turo Tailorilta löytyy tyylikkäitä takkeja ja ainakin omassa pitkässä talvitakissa sellainen leikkaus et sopii bodarille, olematta telttamallia vyötäröstä.

Voi hyvin yhdistellä kaulaliinoja ja tyylikkäitä hattuja.

http://www.turotailor.fi/www/fi/mallisto/oratop.php

Tuo beigen värinen lähellä sitä joka mulla on (mustana)

Suuren osan aikaa vuodesta käytän vapaa-aikana (merkillä ei niin väliä) coretex-takkia, vuorettomalla olen pärjännyt kaikilla keleillä läpi vuoden, kunhan muistaa kerrospukeutumisen.

Turo Tailorilta löytyy tyylikkäitä takkeja ja ainakin omassa pitkässä talvitakissa sellainen leikkaus et sopii bodarille, olematta telttamallia vyötäröstä.

Voi hyvin yhdistellä kaulaliinoja ja tyylikkäitä hattuja.

http://www.turotailor.fi/www/fi/mallisto/oratop.php

Tuo beigen värinen lähellä sitä joka mulla on (mustana)

Suuren osan aikaa vuodesta käytän vapaa-aikana (merkillä ei niin väliä) coretex-takkia, vuorettomalla olen pärjännyt kaikilla keleillä läpi vuoden, kunhan muistaa kerrospukeutumisen.
Jep, mulla on Oratopin pitkä villakangastakki talvikäytössä. Kokoja/malleja löytyy eri vartalotyypeille hyvin. Tuplasti kalliimpi Hugo Bossin takki taas oli ihan naurettava mittasuhteiltaan. Hihat järjettömän pitkät eikä istunut ollenkaan yläkropan puolesta.

showthumb.php

Tommonen Molltan löytyy mutta vihreänä. 250e puhvelinnahkaa :dance:
Pari vuotta vanha ja siistimmäksi muuttuu mitä enemmän kuluu:thumbs:

Todella tyylikäs nahkatakki! Onko ostettu ulkomailta ja jos ei, niin mistähän tuollaisia kannattaa etsiä? Tuskin ihan anttilasta löytyy.

Ihan vastaavan näköisiä takkeja oli Forumin Nahka-Albertissa halvalla kun pulju pisti vanhan malliston sileäksi. Ostin itse puolipitkän ruskean nahkatakin arkitakiksi ja hieman reteämmän mustan rotsin vapaa-ajalle. Olin varautunut naama mutrussa uhraamaan useamman sata euroa noihin takkeihin, mutta onneksi sattui tuo tarjousrieha juuri tuolle ostosreissulle: 2 takkia yhteensä ~120 €.

[nelo];1683661 sanoi:
Todella tyylikäs nahkatakki! Onko ostettu ulkomailta ja jos ei, niin mistähän tuollaisia kannattaa etsiä? Tuskin ihan anttilasta löytyy.

Ihan suomesta ostettu. Joku nahkakamoihin erikoistunut kauppa se oli, mutta ei mitään hajua missäpäin suomea oli kun nyt alkaa muistelemaan. Tämmönen
löyty pikasesti googlettamalla vaikkei oma takki tuosta liikkeestä olekkaan ostettu.

Mitä mieltä olette, onko 50 euroa hyvä hinta uudesta nahkatakista?

en ostais... sit voisin ostaa jos eläisin mikämikä-maassa.

En puhunu mistään Mauritzista. Täällä Torontossa on joku Winners niminen vaateliikeketju jossa on halvalla paljon (muoti)vaatteita. Siellä oli noita nahkatakkeja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom