Moi.
Oon perhanan vaikeassa tilanteessa kun elämästä puuttuu "se jokin"
Eli tavallaan elämässä on liikaa tasapaksuutta, tylsyyttä ja väljähtyneisyyttä.
Ajattelin että hommahan ratkeaisi työtä ja näkökulmaa vaihtamalla old school tilanteeseen eli rehellisiin duunarin hommiin lähteminen voisi olla hyvä suunnanmuutos. Löytäisi mahdollisesti jotain oikeasti mielenkiintoista työtä ja saisi vaihtelua koneella istumiseen kun vapaa-ajallakin koneella istun paljon.
toimistotyön ominaisuudet:
mukavuus, sisäsiisteys, tylsyys, väljähtyneisyys, stressi, persoonattomat työkaverit (sori)
duunarihommien ominaisuudet
ajoittaiset tosi paskat hommat, kiinnostavat hommat, vittumaiset työkaverit, viihdyttävät työkaverit
ongelma on siinä, että oon "ansassa" näiden toimistotöiden kanssa, elämä on ihan pysähdyksissä ja pitäis saada siihen uutta jytyä. Mutta en saa aikaan lähteä toimistolta kun siellä on niin mukavaa ja sisäsiistiä. Ja muistissa on vielä aikaisemman elämän duunaripuolen ikävät kokemukset (jotkut "ilkeet" työkaverit jotka on vähän sellasia koulukiusaajilta haiskahtavia, joidenkin paskahommien hirvittävyys jne)
mutta toisaalta jos en tee jotain vaihdosta niin oon vielä 60 vuotiaanakin samassa neutraalin väljähtäneessä elämäntilanteessa...ystävyyssuhteet kuivuneet pois, uusia ei synny kun toimistolla ei oo kukaan samalla aaltopituudella. perjantaisin ei oo työviikon jälkeen hyvä fiilis...kaljaakaan en enää juo kenenkään kanssa kun ei yksinkertaisesti ole aitoa fiilistä lähteä juomaan.
Ja niille jotka mahdollisesti ehdottaa että mun pitäis hakea työelämän ulkopuolelta uutta hohtoa mun elämään. niin turha ehdottaa, kaikki vapaa-ajan härväämiset ja hääräämiset on kokeiltu jo, ja työ on elämän perusrunko minkä varaan muut asiat rakentuu niin....
Myöskin ongelma on siinä että en oo saanu toimistohommissa nyt 10 vuoteen samanhenkisiä kavereita vapaa-ajalle.
Jotenkin tuntuu että duunaripuolella ne leppoisat kaverit on, (en nyt meinaa laiskureita, vaan lupsakoita ja leppoisia kavereita)
Onko muita samassa tilanteessa? Onko kellään ehdotuksia miten sais ittensä liikkeelle? Eikai siinä muuta ku alkais soittelee duunarihommien perään muttakun siinä on sekin mutta että ei ne ees ota noin vaan töihin....
Kinkkinen tilanne, on niin mukavaa olla sisäsiisteissä töissä mutta tällä hetkellä tuntuu että koko elämä on sen takia jumissa....