Siirrettävä leuanvetotanko, pilipalia? onko järkeä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

ujo

onko tällasessa siirrettävässä leuanvetotangossa järkeä? kestääkö, vai onko ihan pilipalia?

alle 80kg oon ja asun kerrostalossa, joka on valmistunu 2009 vuonna, ja kait se väliseinä ihan jämäkkä on siinä oman huoneen ja olohuoneen välissä? että kestää tollanen?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
onko tällasessa siirrettävässä leuanvetotangossa järkeä? kestääkö, vai onko ihan pilipalia?

alle 80kg oon ja asun kerrostalossa, joka on valmistunu 2009 vuonna, ja kait se väliseinä ihan jämäkkä on siinä oman huoneen ja olohuoneen välissä? että kestää tollanen?

Mulla suunnilleen samanlainen ja 116kilolla oon sarjaa ottanut maksimissaan siinä. Riippuu tietty varmaan myös vähän millaseen oviaukkoon pistät sen. Siinä mun suositus maxpaino olisi 110kg, mutta hyvin ainakin 116kg kesti.
Että kyllä tollasessa jonkun verran järkeä ainakin on...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no sellanen perus kerrostalo makuuhuoneen ovi. et sellaseen oviaukkoon se tulis. Eli jos oven leveysmitta on sopiva, niin kannatteepi hankkia tollanen? ei kumminkaa paljoa maksa, 19,90 + posti, jos tilaa netist.

Eräs tuttava oli sanonut, että hänellä oli tippunut juuri tuo tanko. Tiedä häntä oliko sitten huonosti laitettu kiinni tai mitä, normipainoinen kun hän on. Muuten tanko näyttää oikein hyvältä ja kannattavalta ostokselta.

kannattaa laitattaa ylimääränen lista/lisää nauloja tai jotain siihen listaan, siitä se on kiinni pysyykö nämä siirrettävät "iron gymit" kiinni.

Tanko kiinteällä asennuksella on vähän fiksumpi varmaan. Eli sellainen jossa listaan porataan pienet tapit ja ne toimivat varmennuksena tangon kiristämisen ohella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
tilaa tuolta kuntokaupasta se vähän "parempi" versio jossa on enemmän otteita.. ja pulttaa se seinään vielä varmistukseksi mukana tulevilla kiinikkeillä..

Tossa on muuten se ongelma, että jos seinän paksuus on liian kaponen niin tuo ei pysy kiinni vaan paino tulee nimenomaan listoille, joille sen ei olisi tarkoitus tulla..

Lankomiehenkämpillä kun seinät ovat paksummat (oviaukko syvempi) niin tuo pysyy todella hyvin paikoillaan ja ilman mitään natinoita... mutta omilla kämpillä missä oviaukon syvyys on luokkkaa 10cm niin listoille tulee huomattavasti enemmän vääntöä kuin pitäisi..

tekniikkanahan toi on vissiin joskus 70-luvulla keksitty, eikä kyseessä kyllä sinäänsä ole mikään ostos-tv paskakaan..

kuntokaupan versio tuli alas, ihan paskat kiinnikkeet iso ja kaikinpuolin robustinen, irongym ollut käytössä nyt ja paljon parempi ja halvempi honkkarista. tuossa kutokaupanhärpäkkeessä joudut ruuvaamaan.

Mulla on joku ihan perussysteemi, joka on anttilasta ostettu. Asennettu oviaukkoon, jossa ei siis ole ovea, eikä edes karmeja ollenkaan. Se on vain aukko, jossa on tukevat reunat. Tangon mukana tuli pienet pyöreät muovipalat, jotka ruuvasin oviaukkoon kiinni molemmin puolin ja tanko tuli niihin. Ne on ikäänkuin pikku varmistimet. Lopuksi tangon omasta pituudensäädöstä tanko niin tiukalle, että oviaukko naukuu ja homma valmis. Siinä on roikuttu, remuttu ja pompittu joskus vähän isompienkin miesten toimesta ja siinä se on ja pysyy.

Kaveri muuten joskus ruuvasi samantapaisen opiskelijasolun heppoiseen oviaukkoon ja sehän tuli sieltä alas tangon kanssa polvilleen kynnyksen päälle. Nam. Siinä ei ollut tietääkseni noita muovitappeja. Tästä viisastuneena se väänsikin tangon niin perkeleesti kiinni, ettei viereinen kämppäkaverin ovi mennyt enää kiinni, kun koko seinä vääntyi. Oikea meininki.

Suositut

Back
Ylös Bottom