Siipilihakset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Elikkäs kunten varmaan ainakin puolet tämän foorumin väestä voi päätellä niin kysymys on tälläkertaa niistä siipilihaksista käsien alla :worship:

eli perus idea oli, että millä saa siipilihaksiin leveyttä ja kokoa.
Ja yleisesti millä sais leveyttä kroppaan lisää...(sivusuunnassa)
:wall:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Laitat A. Aallon rytmiorkesterin Lokki Joonatanin repeatille ja teet hitosti ylätaljaa, alataljaa ja kulmasoutua.

Tomi sanoi:
Laitat A. Aallon rytmiorkesterin Lokki Joonatanin repeatille ja teet hitosti ylätaljaa, alataljaa ja kulmasoutua.

Muuta onkin tullut kuunneltua, mutta tuo Lokki Joonatan on jäänyt välistä. Pitääpä testata. :lol2:

Kannattaa tehdä ne selkäliikkeet kunnolla eikä mitään hirveetä repimistä. Suurin osa treenaajista tekee ylätaljan takaraivo lattiassa. Ei näin. Kannattaa keskittyä tuntumaan.

yajo sanoi:
Kannattaa tehdä ne selkäliikkeet kunnolla eikä mitään hirveetä repimistä. Suurin osa treenaajista tekee ylätaljan takaraivo lattiassa. Ei näin. Kannattaa keskittyä tuntumaan.

Samaa mieltä. Omassa treenissä on aina ollut vaikeuksia saada tuntumaa selkään käsien sijasta. Vähemmän painoa ja pitempiä liikeratoja ja johan alkaa tuntumaan. Selkäliikkeessä on mielestäni todella tärkeää saada liike tehtyä puhtaasti.

Zone-sarja -42%
yajo sanoi:

Senpä takia mä teenkin aina leuanveto, enkä oikeastaan ikinä ylätaljaa. Saa repiä kunnon raivolla kaikilla voimillaan eikä silti tekniikka hajoo.
Ei mutta joillekin taitaa sopia tää takaraivo lattiaan tekniikka. Kaveri tekee ylätaljan aina tolla tekniikalla, ja sen selkä on leveempi kun laki sallii. Ärsyttävää, revitään päin helvettiä ja selkä kasvaa koko ajan. Jos luet tän, niin :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Powerhousu sanoi:
Ärsyttävää, revitään päin helvettiä ja selkä kasvaa koko ajan. Jos luet tän, niin :thumbs:

Kyllähän se selkä repimälläkin kasvaa, jos on tarpeeksi vaan painoja pakassa. :D

Menee ehkä hieman offtopiciksi, mutta onko muut huomannu sellasta, että täällä porukka aina selittää, kuinka eri treenimetodit toimii eri henkilöillä ja sitten kun joku treenaa eri tavalla kuin toinen, se tyrmätään heti. Esim. nyt, jos joku tekee isoilla painoilla ja epäpuhtaammalla tekniikalla selkää. Ei nyt ihan paras esimerkki ollut, mutta pointti tuli varmaan selväksi.

Joo oon huomannu. Esimerkiksi meikäläisellä selkä ei kasva puhtaalla treenillä, vaan kunnon repimisellä. Sitten taas toisilla kavereilla on päin vastoin. Eli kannattaa kokeilla minkälaiseen treeniin se oma kroppa vastaa parhaiten.

Sam Earch sanoi:
Menee ehkä hieman offtopiciksi, mutta onko muut huomannu sellasta, että täällä porukka aina selittää, kuinka eri treenimetodit toimii eri henkilöillä ja sitten kun joku treenaa eri tavalla kuin toinen, se tyrmätään heti.

On huomattu, ja sen takia kirjoitinkin noin, enkä alkanut provoileen että vittu repikää täysillä, se on parempi. En mä tarkottanu tyrmätä tota repimistä, nimittäin itsekin teen ylätaljaa niin jos joskus teen. En kuitenkaan ihan yhtä rajulla tekniikalla kuin kaveri.

Mulla on selkä kasvanu parhaiten ottamalla joka toisella kerralla isoilla romuilla repimällä ja joka toisella puhtaammasti pitempiä sarjoja...kuten sanottu se on yksilöstä kiinni mikä toimii parhaiten.

Vaihtelu virkistää itse teen niin, että välillä teen puhtaammin ja välillä revin hullunkiilto silmissä, mutta mulla onkin tällainen rimpula/kynäniskaselkä.

Itellä siipiä on levittäny parhaiten ylätalja niskan taakse suoralla tangolla.

Dragon sanoi:
Samaa mieltä. Omassa treenissä on aina ollut vaikeuksia saada tuntumaa selkään käsien sijasta. Vähemmän painoa ja pitempiä liikeratoja ja johan alkaa tuntumaan. Selkäliikkeessä on mielestäni todella tärkeää saada liike tehtyä puhtaasti.

Mulla toimii kans tämä systeemi parhaiten, toki joskus on hyvä vähän revitelläkin. Mutta kaikki me olllaan erilaisia ja kokeilemalla selviää mikä on itelle paras tapa.

unreal sanoi:
Vaihtelu virkistää itse teen niin, että välillä teen puhtaammin ja välillä revin hullunkiilto silmissä, mutta mulla onkin tällainen rimpula/kynäniskaselkä.

niin...oispa niitä lihaksia siellä selässä millä repiä niitä painoja irti :lol2:
alataljalla repien ja ylätaljalla rauhallisesti ja puhtaasti :thumbs:
leuanveto myötäotteella,hyvä.

Back
Ylös Bottom